Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
43
Cevap
2075
Tıklama
7
Öne Çıkarma
Cevap: çilgin gibi vergi oduyoruz (2. sayfa)

K Kaygerya Konu Sahibi
4 yıl (8308 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: TheCaliph_

Günde 2 paket mi ?

Napıyorsun abi sen? Kendine gel 2 paket diyorsun. Hiç mi sevdiğin insan yok kendini de mi sevmiyorsun ?

senede 2 e ay birakiyorum. bazen daha fazla. ama icince 2 paket iciyorum. icime de cok cekmiyorum. oksurtuyo.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

E erkmenson
4 yıl (5508 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Şifon


quote:

Orijinalden alıntı: erkmenson

İlk defa Kendi evime oturacağım için mutluydum. 6 aydır gocemedim. Ev bana göçtü.



Tapusydu tadilatiydi esyasiydi peşin 60 bin harcadım ( evin parasini saymiyorum)



Ev küçük olmasına rağmen söylemesi hoş olmaz ama yazayim 3.000 lira perde aldim. Meger bu 3000 liralik perdenin sadece 400 lirasi perdeyi örten kısımmış, gerisi süs...



Çok pis girdi bana. Elde ne araba kaldi, ne bi birikim...



Araba param gitti. Keşke arabam olsa da vergi odesem



Çılgınlar gibi vergo odemek istiyorum

3 bin TL'lik perde mi olur ! Ne yaptınız saray perdesi falanmı aldınız ...

Yok dostum ne sarayi ne perdesi...agzini acan dolar yüksek diyor.. normal standart perde.



Ben 3 kagita geldim, hanim beni kandırdı



Bugün ne yapionuz canim ?

- hiç işte, öyle annenle perde bakacaz, gelirken a101 e ugrariz felan dedi.



Değerli birseyin yanında degersiz bir cümle kurunca (a101) ne bilim öyle çarşıya pazara cikar givi sandim. Öyle olmuyormuş



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

T TheCaliph_
4 yıl (28856 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Kaygerya


quote:

Orijinalden alıntı: TheCaliph_

Günde 2 paket mi ?

Napıyorsun abi sen? Kendine gel 2 paket diyorsun. Hiç mi sevdiğin insan yok kendini de mi sevmiyorsun ?

senede 2 e ay birakiyorum. bazen daha fazla. ama icince 2 paket iciyorum. icime de cok cekmiyorum. oksurtuyo.

Bırakmaya çalış ha niyetin erken ölmekse 50 TL ye av ruhsatı alıp ölebilirsin en azından az vergi verirsin

Şaka bir yana bir an önce kendine sahip ol bence. Yazık bak ileride vergiler azalır sen göremezsin sonra. Akciğer şakaya gelmez gırtlak kanseri, dudak kanseri vs vs hepsi olur. Başkasına muhtaç kalmak çok kötü.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @redbul_540

Ş Şifon
4 yıl (398 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: erkmenson


quote:

Orijinalden alıntı: Şifon


quote:

Orijinalden alıntı: erkmenson

İlk defa Kendi evime oturacağım için mutluydum. 6 aydır gocemedim. Ev bana göçtü.



Tapusydu tadilatiydi esyasiydi peşin 60 bin harcadım ( evin parasini saymiyorum)



Ev küçük olmasına rağmen söylemesi hoş olmaz ama yazayim 3.000 lira perde aldim. Meger bu 3000 liralik perdenin sadece 400 lirasi perdeyi örten kısımmış, gerisi süs...



Çok pis girdi bana. Elde ne araba kaldi, ne bi birikim...



Araba param gitti. Keşke arabam olsa da vergi odesem



Çılgınlar gibi vergo odemek istiyorum

3 bin TL'lik perde mi olur ! Ne yaptınız saray perdesi falanmı aldınız ...

Yok dostum ne sarayi ne perdesi...agzini acan dolar yüksek diyor.. normal standart perde.



Ben 3 kagita geldim, hanim beni kandırdı



Bugün ne yapionuz canim ?

- hiç işte, öyle annenle perde bakacaz, gelirken a101 e ugrariz felan dedi.



Değerli birseyin yanında degersiz bir cümle kurunca (a101) ne bilim öyle çarşıya pazara cikar givi sandim. Öyle olmuyormuş

Neyse gene iyisin perdelerin fiyatı 10 bine kadar çıkıyor. 7 bin kârdasın. Olaya bu açıdan bak



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


K Ken Rock
4 yıl (6864 mesaj)
Bunun gidasida var simdi.Okurken icim gitti cidden.Elektrik li araclara vergi gelmezse onlardan bakacagim gelecektir ama bir sansimi deneyecegim.



Son secenek pick up oluyor oda olmassa baska seylere yatirim yapacagim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Z Zibidi Gonzales
4 yıl (5062 mesaj)
Mersolara bindiğinize göre size pek koymaz herhalde




R redbul_540
4 yıl (8678 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: TheCaliph_


quote:

Orijinalden alıntı: Kaygerya


quote:

Orijinalden alıntı: TheCaliph_

Günde 2 paket mi ?

Napıyorsun abi sen? Kendine gel 2 paket diyorsun. Hiç mi sevdiğin insan yok kendini de mi sevmiyorsun ?

senede 2 e ay birakiyorum. bazen daha fazla. ama icince 2 paket iciyorum. icime de cok cekmiyorum. oksurtuyo.

Bırakmaya çalış ha niyetin erken ölmekse 50 TL ye av ruhsatı alıp ölebilirsin en azından az vergi verirsin

Şaka bir yana bir an önce kendine sahip ol bence. Yazık bak ileride vergiler azalır sen göremezsin sonra. Akciğer şakaya gelmez gırtlak kanseri, dudak kanseri vs vs hepsi olur. Başkasına muhtaç kalmak çok kötü.

Filtre takıp içiyom panpa ben.Çok zararı yok.İleride vergiler azalsında ben göremesemde olur.Milletim görsün o bana yeter




A auto_man
4 yıl (8066 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: -Uzumaki Naruto-

Bunun gidasida var simdi.Okurken icim gitti cidden.Elektrik li araclara vergi gelmezse onlardan bakacagim gelecektir ama bir sansimi deneyecegim.



Son secenek pick up oluyor oda olmassa baska seylere yatirim yapacagim.

elektrikli araçlarda vergi yanlış bilmiyorsam yüzde 3 zaten imkanın varsa hibrit araçlardan bir tane kap. Uzun yıllar Kafan rahat kullan.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

R redbul_540
4 yıl (8678 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: auto_man


quote:

Orijinalden alıntı: -Uzumaki Naruto-

Bunun gidasida var simdi.Okurken icim gitti cidden.Elektrik li araclara vergi gelmezse onlardan bakacagim gelecektir ama bir sansimi deneyecegim.



Son secenek pick up oluyor oda olmassa baska seylere yatirim yapacagim.

elektrikli araçlarda vergi yanlış bilmiyorsam yüzde 3 zaten imkanın varsa hibrit araçlardan bir tane kap. Uzun yıllar Kafan rahat kullan.

Hocam hibrit araçlarda ilk alırken pahalı.Bunun yanı sıra Pil ömürleri var yaklaşık 100.000 km idi galiba.Yani yaptığımız tasarrufu pil değişim zamanında bizden toplu olarak isteyecekler.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

A auto_man
4 yıl (8066 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: redbul_540


quote:

Orijinalden alıntı: auto_man


quote:

Orijinalden alıntı: -Uzumaki Naruto-

Bunun gidasida var simdi.Okurken icim gitti cidden.Elektrik li araclara vergi gelmezse onlardan bakacagim gelecektir ama bir sansimi deneyecegim.



Son secenek pick up oluyor oda olmassa baska seylere yatirim yapacagim.

elektrikli araçlarda vergi yanlış bilmiyorsam yüzde 3 zaten imkanın varsa hibrit araçlardan bir tane kap. Uzun yıllar Kafan rahat kullan.

Hocam hibrit araçlarda ilk alırken pahalı.Bunun yanı sıra Pil ömürleri var yaklaşık 100.000 km idi galiba.Yani yaptığımız tasarrufu pil değişim zamanında bizden toplu olarak isteyecekler.

pil ömrü ne kadardır bilmiyorum ama herşeyden önce gelecek hibrit ve elektrikli araçlarda. Sadece çevre için bile tercih edilebilir. Zaten ilk alımda öncelik yakıt tasarrufu. Dizel araç alırken fiyatından, bakım maliyetinden önce tüketim değerine bakıyoruz. Hibrit aracin maddi açıdan hiçbir avantajı olmasa bile en azından egzoz muayenesine girmiyorsun



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


K Ken Rock
4 yıl (6864 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: auto_man


quote:

Orijinalden alıntı: -Uzumaki Naruto-

Bunun gidasida var simdi.Okurken icim gitti cidden.Elektrik li araclara vergi gelmezse onlardan bakacagim gelecektir ama bir sansimi deneyecegim.



Son secenek pick up oluyor oda olmassa baska seylere yatirim yapacagim.

elektrikli araçlarda vergi yanlış bilmiyorsam yüzde 3 zaten imkanın varsa hibrit araçlardan bir tane kap. Uzun yıllar Kafan rahat kullan.

Range rover Hybrid dusunuyorum olmassa tane ile panamera E-hybrid alacagim.



Ama hâyal.



Saka bir yana i8 de fiyat dusus olursa 200 veya 220bandina gelirse dusunebilirim.Olmassa da suv olarak rav4 hybrid dusunuyorum.



Kafam cok karisik her an her seye zam geldigi icin korkuyorum.Hybrid aldigim an zam gelirse vay halime.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


T TEPEE PREMİUM PACK
4 yıl (17986 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Kaygerya

gercekten de odedigimiz vergiler hesaplayinca astronomik miktarlara ulasiyor. bunu farkettim bu gun.

bunu bu gün farketmeniz ilginç olmuş
sizi takip ediyorum bu bölümde hep farklı fikirlerle
değişik bir bakış açısı yakalamaya çalışan bir rota çiziyorsunuz.
premium yaşantının bedeli daha daha farklı bir vergi diliminde.
bahsim sizin araçlarınız için değil
yanlış anlaşılmasın
hükümetin öngördüğü vergi dilimi rakamları çerçevesinde.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

T TEPEE PREMİUM PACK
4 yıl (17986 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: erkmenson

İlk defa Kendi evime oturacağım için mutluydum. 6 aydır gocemedim. Ev bana göçtü.



Tapusydu tadilatiydi esyasiydi peşin 60 bin harcadım ( evin parasini saymiyorum)



Ev küçük olmasına rağmen söylemesi hoş olmaz ama yazayim 3.000 lira perde aldim. Meger bu 3000 liralik perdenin sadece 400 lirasi perdeyi örten kısımmış, gerisi süs...



Çok pis girdi bana. Elde ne araba kaldi, ne bi birikim...



Araba param gitti. Keşke arabam olsa da vergi odesem



Çılgınlar gibi vergo odemek istiyorum


gülsemmi ağlasammı bilemedim..
aynı dert benimde başımdaydı
bende ölçüleri alıp yaklaşık 5 yerden fiyat aldım
ortalama bir fiyat oluştu marka bazında.
birde pazarlık derken
çok rakam yükselemedi.
sizinki celladına ses çıkaramayan peygamber devesi hikayesine benzemiş
eviniz hayırlı olsun
iyi günlerde oturun
arabanın içinde de konaklayamazsınız tabiki.




K Kaygerya Konu Sahibi
4 yıl (8308 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK


quote:

Orijinalden alıntı: Kaygerya

gercekten de odedigimiz vergiler hesaplayinca astronomik miktarlara ulasiyor. bunu farkettim bu gun.

bunu bu gün farketmeniz ilginç olmuş
sizi takip ediyorum bu bölümde hep farklı fikirlerle
değişik bir bakış açısı yakalamaya çalışan bir rota çiziyorsunuz.
premium yaşantının bedeli daha daha farklı bir vergi diliminde.
bahsim sizin araçlarınız için değil
yanlış anlaşılmasın
hükümetin öngördüğü vergi dilimi rakamları çerçevesinde.

keske vergiler esnek olabilse. misal 2000 tl vergi odemek yerine 2 cocugu universitede okutup bunu da devlete beyan ettigimizde vergi odemesek vesaire. ama vergiler hep dolayli. maaslarimizi alirken vergi veriyoruz, bunlar disinda herseyi satin alirken de vergi veriyoruz.

ben premium bir yasanti da yasamiyorum. turk insaninin bu gun c segment aldigi fiyatlar ile ayni paralari odedim araclara. sadece 2 3 sene daha once odedim. benim 2 sene once a180 aldigim fiyata siradan c segment araclar var. oyle premium jaguarlara vs binmiyorum. a180 alip 50 bin vergi verdim ama bu gun clio symbol alsam da 50 bin vergi vericem. pek fark yok.hesaplari euro ile yapmadim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


P pcwolf28
4 yıl (5944 mesaj)
Arabanın fiyatı kadar vergi verip bir de üzerine yaptığı tüm harcamalar için fazla vergi veren birine, "ödenen vergide gözünüz var" demek nasıl bir kafa yapısı acaba??

Ne yapsın ömür boyu devlete çalışıp üzerine bir de teşekkür mü etsin?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @aslanoto

K Kaygerya Konu Sahibi
4 yıl (8308 mesaj)
anlatmak istedigim su.

misal 10 bin tl maas alan adam. 3000 tl aylik gelir vergisi oder.

1500 tl sgk oder.

bir de benim aldigim arabalari satin aldiginda 2000 tl aylik dolayli vergi verir.

sirketinin cebinden belki 10 bin cikar ama adamin eline kalan para dolayli vergiler cikinca 3500 tl para kalir.



aslinda 10 bin maliyetli adam vergisiz 3500 tl lik bir hayat surer.



yani aldigi maas sozde 10 bin ozde 3500 tl dir.



aslinda dolayli vergiler kalksa, firma bu adam gibi 2 adam calistirir. (brut 5000) ve 2 sinin de hayat standardi bu gun 10 bin tl maas alan adam gibi olur. devletin cebine giren para degismez. ama 1 adam istihdami yerine 2 adam istihdam edilmis olur. daha cok vatandasin refahi artar. ulke huzuru yerine gelir.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


A Ağla Sevgili Yurdum Ağla
4 yıl (788 mesaj)
ben memnunum hatta maaşımın hepsini alsın,ekmek su versin öyle yaşarım



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


B BekirTemel
4 yıl (21157 mesaj)
2018 de alacağın araç ile 150 bin e gelir o fiyat rahat ol.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


B budak_1903
4 yıl (4189 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: erkmenson


quote:

Orijinalden alıntı: Şifon


quote:

Orijinalden alıntı: erkmenson

İlk defa Kendi evime oturacağım için mutluydum. 6 aydır gocemedim. Ev bana göçtü.



Tapusydu tadilatiydi esyasiydi peşin 60 bin harcadım ( evin parasini saymiyorum)



Ev küçük olmasına rağmen söylemesi hoş olmaz ama yazayim 3.000 lira perde aldim. Meger bu 3000 liralik perdenin sadece 400 lirasi perdeyi örten kısımmış, gerisi süs...



Çok pis girdi bana. Elde ne araba kaldi, ne bi birikim...



Araba param gitti. Keşke arabam olsa da vergi odesem



Çılgınlar gibi vergo odemek istiyorum

3 bin TL'lik perde mi olur ! Ne yaptınız saray perdesi falanmı aldınız ...

Yok dostum ne sarayi ne perdesi...agzini acan dolar yüksek diyor.. normal standart perde.



Ben 3 kagita geldim, hanim beni kandırdı



Bugün ne yapionuz canim ?

- hiç işte, öyle annenle perde bakacaz, gelirken a101 e ugrariz felan dedi.



Değerli birseyin yanında degersiz bir cümle kurunca (a101) ne bilim öyle çarşıya pazara cikar givi sandim. Öyle olmuyormuş

perde konusu kadınların en çok kandırıldığı yerdir. özellikle de yeni ev kurarken yapılır. aynısı aşağı yukarı benim başıma geldi.

evlenirken eve yakın perdecilere gittim fiyat aldım. zaten marka/model/metraj belli. önemli olan işçilik.

bizimki tutturdu annemin perdecisi var. külliyen yalandı. ancak hanımın babası vefat ettiği için öyle herşeyi yüzlerine söyleyemiyorsun. neyse inanmayın böyle şeylere perdeci dediğin berber dükkanı değil ki ayda bir gidip devamlı müşteri olasın. vakti zamanında uygun görüp 2 tane stor alınca sanki müdavim ayağına yatıyorlar. kız milletinin annesi böyledir.
evlenmeye yakın sanki kendi oturacakmış gibi başlar vıy vıy konuşmaya bu yüzden emri vaki yapın kendi bildiğinizi okuyun. aksi halde çok çekersiniz.

tabi perdeleri onların olduğu uzak semtten aldılar. adamlar zaten bunları evi uzak bir daha uğramazlar deyip. işçiliğe zerre özen göstermeyip abuk subuk kesim yapmışlar. perdeleri geri yolladık. ucuza yaptırdık diye sevinirlerken sağlam bozuldular. bir de benim kaynana kendince perde seçmiş hiçbir şeye benzemiyor. kız da anasına bir şey diyemiyor. kaldık mı perdesiz.

2 kez tadilat yapıldı. ancak bir kere yanlış yapıldığı için elimizdeki perdelerle rezil olduk. şu an evde 2 senedir perde falan yok. güneşlikle idare ediyoruz. ben de almıyorum yenisini

vakti zamanında bir abimiz ev kurarken en zor alınan şeyin perde olduğunu söylemişti. sonra hak verdim. perde harici her şey kolay.

ev kurarken bütçeyi dağıtmayın en lazım şeyi en iyisini alın böylece boş masraf edilecek incik boncuk şeylere para kalmaz. siz de rahat edersiniz.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

P pej
4 yıl (726 mesaj)
Perde yerine soon senelerde çıkmış stor tipi perde tavsiye ederim. Şık ve kullanışlı, fiyatta konuştuğunuz rakamların oldukça altında. Öyle güneşlik, tül vs. alıp sonrasında da yıkayıp asmaya gerek yok.