Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 4 misafir, 1 mobil kullanıcı
11015
Cevap
891574
Tıklama
54
Öne Çıkarma
Cevap: CHERY KULLANICILAR KULÜBÜ (568. sayfa)
S
4 gün (4986 mesaj)
Yarbay

2. Elde tüm araçlar patates şu an , Chery ticari müşterilere 600 k sıfır faiz finansman veriyor . Derdiniz prim yapsın ise şu an hiçbir araç prim yapmıyor . Dolu paket 2.1-2.2 civar gidiyor . İlla kafaya koyduysanız 4-5 bayi daha arayın özellikle İstanbul bayileri , en ucuzu alın geçin . 2100’e yerinizde olsam Tiggo 8 pro max bakardım . Geçen hafta ikame olarak sürdüm beni Tiggo 8’den sonra memnun etmedi . Ama genel itibariyle güzel araçtır .



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @CihanK.
C
4 gün (5 mesaj)
Er

1550 civarı nakitim var maalesef yoksa bende 8 pro max almayı düşünürdüm. Pro max lerdeki 2. El makası dar diye alınması çok mantıklı geliyor. 600 bin 0 faizden dolayı 7 ye yöneliyorum. 40 50 bine geldiğinde ise satma düşüncem var.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Sungur16
İ
3 gün (2288 mesaj)
Binbaşı

Merhabalar aracım pert olduğu için araç arayışındayım
1620 civarına Chery omada 5 luxury mi
1660 civarına chery omada 5 pro vision mı
Yoksa bütçeyi zorlayıp 1800 civarına 2025 peugeot 408 allure mu önerirsiniz başka öneriniz olursa ona da açığım



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
E
3 gün (7124 mesaj)
Yarbay

Motor gücü önemli ise ilk şık gerisi zevk meselesi,408 bu motorla önermiyorum ne kadar garanti uzattık deselerde saatli bomba



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @İnci6
D
3 gün (80 mesaj)
Çavuş

Merhaba arkadaslar daha once de yazmistim , tiggo 8 pro excellent ile araniza katildim istanbul -eskisehir arasi yakit tuketimim bu sekilde klima acik 110 120 civari arasi 130 da ara sira konfor olarak gayet memnun kaldim eco modda < Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DenizHn26 -- 10 Haziran 2026; 11:27:29 >

< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

L
3 gün (5 mesaj)
Er

Benim aracım henüz 2500 km de direksiyon sola hafif dönükken düz gidiyor ve bırakınca sağa hafif çekiyor.Böyle bir durumla karşılaşan var mı


Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
2 gün (27598 mesaj)
Yarbay

genelde oluyor, ön düzen garantisi 3 bin km. sizin al kalmış, gidin servise ücretsiz rot ayarını yaptırsınlar




Bu mesajda bahsedilenler: @lion90
C
2 gün (5136 mesaj)
Yarbay

Senin ilacın eğer kaldıysa bulabilirsen 2026 omoda 5 ultima hocam 1600 peşin geri kalan 400 0 faiz 12 ay 33 bin lira taksit



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @İnci6
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.