Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir
9
Cevap
519
Tıklama
0
Öne Çıkarma
cepten 1gb internet ne kadar

C corsai79 Konu Sahibi
10 yıl (61 mesaj)
avea sayfada ayda 9 tl ye yazıyor.
ayrıntıda 1 gün gibi yazıyor ben mi anlamadım?

bilen kullanan haber edebilir mi

1 aylık cepten internet ne kadar?
nasıl alabiliyoruz..




_____________________________

Eski kullanıcı adı: bilgmuh



D dhmember
10 yıl (112 mesaj)
1GB yazıp 5555 e gönderiyorsun aylık 1 gb faturasız hatlar için,
iptal etmediğin sürece aylık 9 liraya yenileniyor.

http://www.avea.com.tr/tr/sta/bireysel/kampanyalar/1gb_9tl.shtml?pagemenu=kampanyalar.internet.faturasiz.1gb9tl




W webcin
10 yıl (3276 mesaj)

K karaelmaslim
10 yıl (518 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: webcin

faturalı isen 29 TL ne saçma salak bir iş bu!!!

http://www.avea.com.tr/tr/sta/bireysel/paketler/cepten_netpaket.shtml?pagemenu=paketler.internet.ceptennetpaket

Hattim faturaliydi, 9tl diye 1 gb'lik paket aldim. Ustelik fatura kesim gununden 1 gun once almisim. Simdi durduk yere 58 tl mi ödeyecegim 1gblik 1 aylik pakete:(



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

C CarM///
10 yıl (228 mesaj)
evet malesef ötle nedir bu faturalı hatlara yaptıkları çifte sıtandart


Bu mesaja 1 cevap geldi.

K karaelmaslim
10 yıl (518 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: ucuzlukmerkezi1

evet malesef ötle nedir bu faturalı hatlara yaptıkları çifte sıtandart

Bu kazik uzerine intikamimi numarami tasiyarak alacagim. Paketin ucretini 9'a cekerse bir ihtimal kalmayi düşünürüm. Yazik gunah yaa, 1 aylik paket icin 58 lira sömürdü. Hata bende de var, iyice okumadan paket alirsan böyle kazigi yersin, aklin basina gelir iste!




I I001
10 yıl (144 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: karaelmaslim


quote:

Orijinalden alıntı: webcin

faturalı isen 29 TL ne saçma salak bir iş bu!!!

http://www.avea.com.tr/tr/sta/bireysel/paketler/cepten_netpaket.shtml?pagemenu=paketler.internet.ceptennetpaket

Hattim faturaliydi, 9tl diye 1 gb'lik paket aldim. Ustelik fatura kesim gununden 1 gun once almisim. Simdi durduk yere 58 tl mi ödeyecegim 1gblik 1 aylik pakete:(

İlk faturaya, paketi alış tarihi ile fatura kesim tarihine kadar olan gün sayısı kadar yansıması gerekir. Vodafone'da öyle, Avea'da da öyle olması beklenir. Yani ilk faturada 1 TL kadar paket ücreti olması gerekir.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

K karaelmaslim
10 yıl (518 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: I001

quote:

Orijinalden alıntı: karaelmaslim


quote:

Orijinalden alıntı: webcin

faturalı isen 29 TL ne saçma salak bir iş bu!!!

http://www.avea.com.tr/tr/sta/bireysel/paketler/cepten_netpaket.shtml?pagemenu=paketler.internet.ceptennetpaket

Hattim faturaliydi, 9tl diye 1 gb'lik paket aldim. Ustelik fatura kesim gununden 1 gun once almisim. Simdi durduk yere 58 tl mi ödeyecegim 1gblik 1 aylik pakete:(

İlk faturaya, paketi alış tarihi ile fatura kesim tarihine kadar olan gün sayısı kadar yansıması gerekir. Vodafone'da öyle, Avea'da da öyle olması beklenir. Yani ilk faturada 1 TL kadar paket ücreti olması gerekir.

VF dedigin gibi, kullandigin kadar gün ksdar ucret yansitiyor. Mh'ni arayip soracagim,ama yazilanlara bakilirsa 1gun icin 1 aylik ucret aliyor avea, karsiliginda kotandan kalan mb'i 1 ay devrediyor:( Durum maalesef böyle. Yedim kazigi:(




I I001
10 yıl (144 mesaj)
Kota olayını hesap etmemiştim. Benim bahsettiğimde cepnet sınırsız olduğu için faturalandırma Avea'dan farklı olabilir. Umarım değildir.




D desiya
10 yıl (10341 mesaj)
Avea'da da aynı durum var.

Kullandığın gün kadarını fatura ediyor
yani 1. Ay için 1 tl ödersin.

En azından benim bu sekilde olmuştu



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.