Bu konudaki kullanıcılar: 1 kayıtlı üye, 8 misafir, 4 mobil kullanıcı
269817
Cevap
3430137
Tıklama
52
Öne Çıkarma
Cevap: Çek Satış & Takas Bölümü (13189. sayfa)

K
kazazz
2 ay (120 mesaj)
Turna 50.32 TL yüklü hesap 38 TL (indirim kodlarınız ve kart puanlarınız ile birleşir)





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


C
ceyhunmart
2 ay (0 mesaj)
Boyner 200 alt limitli 50 hopi:3 tl

n11 Alışveriş Yap, Kuponları Kap 66 TL**** 44 TL Kupon SATILIK





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ceyhunmart -- 27 Mart 2020; 20:21:59 >


H
hrn001
2 ay (245 mesaj)
Mediamarkt 2000 100 digiavantaj kullanılması şartıyla ücretsiz





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


J
Johny Constantine
2 ay (243 mesaj)
İŞLEM HIZLILIĞI VE İLETİŞİM İÇİN WHATSAPP; 05388545527
MESAJ ATIP CEVAP VERMEYECEKSENİZ, HESAP BİLGİSİ İSTEYİP HEMEN SONRA BULDUM BAŞKASINDAN GEREK KALMADI VS. DİYECEKSENİZ HİÇ YAZMAYIN! HALA DURUYOR MU, ELİNİZDE VAR MI GİBİ SORULAR SORUP CEVABINI ALIP TEKRAR DÖNÜŞ YAPMAYANLAR ENGELLENİR, TEKRAR ALIŞVERİŞ YAPILMAZ!



FASTPAY İLK İSTANBUL KART YÜKLEMESİNDE 10 TL GELMESİ İÇİN BU İSTANBUL KART NUMARASINA 1 TL YÜKLEME YAPABİLİRSİNİZ; 0435583A534E80
İlk Kez İstanbul Kart'a Fastpay'den Yapılacak Yüklemelerde Geçerlidir. Minimum 1 TL Yüklemeniz Gerekir. Yüklemeyi Yaptıktan Sonra Mesaj Atarsanız Hemen Okutma Yapılır.



TCHİBO %15 İNDİRİM KODU; 5 TL
%10 Yeni Üyelik İndirimi İle Birleşir. Kod Alındığı Gün Kullanılmalıdır.



BAMBİ %20 İNDİRİM KODU; 7 TL
bambistore.com.tr Sitesinde %20 İndirim Kodu Olarak Geçerlidir. Ürün Ayrımı Yoktur.



BOYNER 200/50 HOPİ PARACIK KULLANIMI; 10 TL
İndirim Çekleriniz İle Birleşir. Ürün Linki Atarsanız Deneyebilirim. Son Kullanım Tarihi; 01 Nisan 2020.



NETWORK 250/50 HOPİ PARACIK KULLANIMI; 5 TL
İndirim Çekleriniz İle Birleşir. Ürün Linki Atarsanız Deneyebilirim. 2020 Kış Sezonu Alışverişlerinde %25 Daha Değerli Kullanılabilir. Son Kullanım Tarihi; 01 Nisan 2020.



DİVARESE 250/50 HOPİ PARACIK KULLANIMI; 5 TL
İndirim Çekleriniz İle Birleşir. Ürün Linki Atarsanız Deneyebilirim. Son Kullanım Tarihi; 01 Nisan 2020.



BOYNER İNTERNET SİTESİNDE KOZMETİK %20 İNDİRİMİ; 10 TL
Ürünün Linkini Atarsanız Deneyebilirim. Son Kullanım Tarihi; 31 Mart 2020.



N11 DİZÜSTÜ BİLGİSAYARLARDA GEÇERLİ 4500/100 İNDİRİMLİ HESAP; 10 TL
Ürünün Linkini Atarsanız Deneyebilirim. Ürün Tarafınıza Teslim Edildikten Sonra Hesap Geri Alınır. Son Kullanım Tarihi; 31 Mart 2020.



N11 %3 İNDİRİMLİ HESAP; 3 TL
200 TL Üzeri Alışverişlerde Geçerlidir. Ürünün Linkini Atarsanız Deneyebilirim. Ürün Tarafınıza Teslim Edildikten Sonra Hesap Geri Alınır. Son Kullanım Tarihi; 30 Nisan 2020.



SAMSUNG SHOP 1000/200 İNDİRİM KODU; 10 TL
https://shop.samsung.com/tr/ Sitesindehttps://shop.samsung.com/tr/samsung-dijital-kart-pegasus-kampanyasi Ürünlerinde Geçerlidir. Son Kullanım Tarihi; 30 Nisan 2020.



ÇİÇEKSEPETİ ROZETLİ ÜRÜNLER %15 İNDİRİM KODU; 2 TL
www.çiçeksepeti.com'da Rozetli Ürünlerde Geçerlidir. Son Kullanım Tarihi; 06 Nisan 2020.



JOKER İNTERNET SİTESİNDE 150/15 İNDİRİM KODU; 3 TL
Kodwww.joker.com.tr ve Joker Mobil Uygulamasından Verilecek Siparişlerde Geçerlidir, Joker Mağazalarında Geçerli Değildir. Son Kullanma Tarihi; 25 Nisan 2020.



FLO 100/20 İNDİRİMİ; 3 TL
Yeni Sezon Ürünlerde ve Sitede Geçerlidir. Alacağınız Ürünü Atarsanız Deneyip Hemen Dönüş Yaparım.



GİTTİGİDİYOR KAZANANLAR KULÜBÜ ÜYELİĞİ; 5 TL
Ürünler Tarafınıza Ulaşınca Hesap Geri Alınır. İndirim Yapılacak Ürünü Atarsanız Deneme Yapabilirim.



MNG KARGO %30 İNDİRİM SAĞLAYAN KOD; 2 TL
Kampanya detayları >>>https://bireysel.turktelekom.com.tr/ozel-avantajlar/kampanyalar/sayfalar/mng-kampanyasi.aspx





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Johny Constantine -- 27 Mart 2020; 19:24:59 >


A
altunok74
2 ay (260 mesaj)
n11 den 67 tl lik aışverişim olacak.puan çek vs var mı?




A
askmen3755
2 ay (136 mesaj)

J
johnreeseback
2 ay (1 mesaj)
REFERANSLARIM

Forumdan mesaj (PM) atmak için Tıklayınız
Whatsapp'tan mesaj atmak için Tıklayınız

İlan açıklamalarını () okumadan mesaj göndermeyiniz.
IBAN bilgisi istediğiniz bankayı ilk mesajınızda belirtiniz.

⭕️ HAVALE KABUL ETTİĞİM BANKALAR ⭕️

Enpara / Yapı Kredi / Garanti / Kuveyt / TEB / ING / Akbank

İLAN HER DAİM GÜNCELDİR


▬▬▬ MİGROS SANALMARKET ▬▬▬
150/20 indirim kodu ➠➠➠ 3 TL (2 adet ➠➠➠ 5 TL)

● Skt: 1 saat içinde kullanılmalıdır
● Kampanya kotası dolduğunda, sorumluluk size aittir !
● Kod şeklindedir, kendi hesabınızda kullanabilirsiniz !
● Tek hesapta tek kod kullanılabilir !


▬▬▬ BOYNER ▬▬▬
200/50 Hopi paracık kullanımı ➠➠➠ 15 TL

● Skt: 01.04.2020 23:59
● Elektronik ürünler dahil tüm ürünlerde geçerlidir !
● Diğer indirim kodları ve hopi kampanyaları ile BİRLEŞİR !
● Alışveriş size verilecek hopi kimliği ile yapılmalıdır !

200/80 ~ 400/110 ~ 600/140 Hopi kimlik kullanımı ➠➠➠ 15 TL
● Skt: 31.03.2020 23:59
● Elektrikli ev aletleri hariç tüm ürünlerde geçerlidir !
● Diğer indirim kodları ve hopi kampanyaları ile BİRLEŞMEZ !
● Alışveriş size verilecek hopi kimliği ile yapılmalıdır !

BOYNER SEPET ÖNERİLERİ;
200/30 KAMPANYA + 200/50 TL HOPİ ➠➠➠ 200/80
400/60 KAMPANYA + 200/50 TL HOPİ ➠➠➠ 400/110
600/90 KAMPANYA + 200/50 TL HOPİ ➠➠➠ 600/140
460/60 KAMPANYA + 50 TL HOPİ + 50 TL MAXİPUAN ➠➠➠ 460/160
600/90 KAMPANYA + 50 TL HOPİ + 50 TL MAXİPUAN ➠➠➠ 600/190
300/100 (CM300) KOD + 200/50 TL HOPİ ➠➠➠ 300/150
600/200 (CM300) KOD + 50 TL HOPİ + 50 TL MAXİPUAN ➠ 600/300

● CM300: Seçili ürünlerde // Kampanya İndirimi ; Çoğu üründe geçerlidir !
● 50 TL MAXİPUAN; Maximum kart sahibi olanlarda geçerlidir !


▬▬▬ MORHİPO ▬▬▬
300/50 Hopi paracık kullanımı ➠➠➠ 15 TL

● Skt: 01.04.2020 23:59
● Hopi kullanım bölümü açılan tüm ürünlerde kullanılabilir !
● Sepet indirimleri veya hediye çekleri ile BİRLEŞİR !
● Alışveriş size verilecek hopi kimliği ile yapılmalıdır !

175/25 indirim yüklü hesap kullanımı ➠➠➠ 6 TL
200/30 indirim yüklü hesap kullanımı ➠➠➠ 5 TL
300/50 indirim yüklü hesap kullanımı ➠➠➠ 8 TL
450/75 indirim yüklü hesap kullanımı ➠➠➠ 8 TL
500/75 indirim yüklü hesap kullanımı ➠➠➠ 5 TL
600/100 indirim yüklü hesap kullanımı ➠➠➠ 10 TL

● Skt: 01.04.2020 23:59
● Tedarikçi (Morhipo dışı) ve elektronik ürünlerde GEÇERLİ DEĞİLDİR !
● Sepet indirimleri ve Hopi kampanyaları ile BİRLEŞMEZ !
● Hesapta yüklüdür, hesap kullanım sonunda geri alınır !

MORHİPO SEPET ÖNERİLERİ;
300/50 HOPİ + 350/50 ÇEK ➠➠➠ 350/100
300/50 HOPİ + 50 TL MAXİPUAN ➠➠➠ 450/100
475/75 ÇEK + 50 TL MAXİPUAN ➠➠➠ 475/125
500/50 ÇEK + 50 TL HOPİ + 50 TL MAXİPUAN ➠➠➠ 500/150
525/75 ÇEK + 50 TL HOPİ + 50 TL MAXİPUAN ➠➠➠ 525/175
600/100 ÇEK + 50 TL HOPİ + 50 TL MAXİPUAN ➠➠➠ 600/200

● 50 TL MAXİPUAN; Maximum kart sahibi olanlarda geçerlidir !
● Hopi kullanım bölümü açılan ve tedarikçi olmayan tüm ürünlerde kullanılabilir !
● Sepet indirimleri veya hediye çekleri ile BİRLEŞMEZ !


▬▬▬ BEYMEN ▬▬▬
400/150 Hopi paracık kullanımı ➠➠➠ 30 TL

● Skt: 01.04.2020 23:59
● Sepet indirimleri ve diğer indirim kodları ile BİRLEŞİR !
● Alışveriş size verilecek hopi kimliği ile yapılmalıdır !


▬▬▬ NETWORK ▬▬▬
250/50 Hopi paracık kullanımı + % 15 indirim kodu ➠➠➠ 10 TL

● Skt: 01.04.2020 23:59
● Non-Iron, Deri ve Kürk ürünleri hariç tüm ürünlerde geçerlidir !
● Sepet indirimleri ve diğer hediye çekleri ile birleşmez !
● Alışveriş size verilecek hopi kimliği ile yapılmalıdır !


▬▬ N11.COM ▬▬▬
ELEKTRONİK DAHİL + GEÇERLİ KATEGORİLER
250/22 indirim yüklü hesap kullanımı ➠➠➠ 7 TL
● Skt: 03.04.2020 23:59
Geçersiz kategoriler; Elektrikli Ev Aletleri, Altın & Gümüş, Süpermarket, Oto Lastik, Sim Kart ve Hat, Dijital Kodlar & Ürünler
● Hesaplardaki çeklerden sadece size ait olanı kullanabilirsiniz, diğer çekleri kullanmayınız, hesap kargo teslimi sonunda geri alınır !

▬▬▬ GİTTİGİDİYOR ▬▬▬
Kazananlar Kulübü hesap kullanımı ➠➠➠ 5 TL (1 SİPARİŞ)

● Sitedeki %'li (%5, %10 gibi) indirimler ile BİRLEŞTİRİLEMEZ !
● Ödeme 3D veya BKM Ekspress ile yapılmalıdır !
● Her üründe indirim sağlamaz, GittiGidiyor’un anasayfasından ekstra indirim oranlarını ve kulübe özel ürünleri takip edebilirsiniz !


▬▬▬ MEDİAMARKT ▬▬▬
500/50 indirim yüklü hesap kullanımı ➠➠➠ 8 TL

● Skt: 20.06.2019 23:59
● SİTEDEKİ SEPET İNDİRİMLERİYLE (% 5,10,20 vb.) BİRLEŞİR !
● Sitedeki tüm ürünlerde geçerlidir !

HP Notebook’larda geçerli 2000/150 indirim kodu ➠➠➠ 10 TL
● Skt: 31.03.2019 23:59
● Sadece mağazadan yapılacak alışverişlerde geçerlidir !
● CLUB avantajları ve diğer kampanyalarla birleştirilemez !


▬▬▬ SAMSUNG SHOP ▬▬▬
Link’teki ürünlerde geçerli 200 TL indirim kodu ➠➠➠ 15 TL

● Skt: 30.04.2020 23:59
● Mobil ürünler, tabletler ve akıllı saatler kategorilerinde geçerlidir !
● Kod şeklindedir, kendi hesabınızda kullanabilirsiniz !


▬▬▬ ÇİÇEKSEPETİ ▬▬▬
50/15 indirim yüklü hesap ➠➠➠ 4 TL

● Skt: 11.05.2020 23:59
● Hesapta yüklüdür, hesap sizin olacaktır !


▬▬ TAV PASSPORT / SABİHA GÖKÇEN FLASH PASS / İGA PASS ▬▬
ÜCRETSİZ Hızlı Geçiş veya İGA Buggy hakkı kullanımı ➠➠➠ 10 TL

● (İGA Pass): İstanbul Havalimanı, (Flash Pass): Sabiha Gökçen, (TAV Passport): Ankara Esenboğa, İzmir Adnan Menderes ve Bodrum Milas havalimanında geçerlidir !
● Verilen QR kodu, 12 saat (İGA Pass için: 90 sn) içinde kullanılmalıdır !
Hızlı Geçiş (1 kod): Max. 2 yetişkin ve 18 yaş altı bir çocuk için geçerlidir !
İGA Buggy (1 kod): Max. 1 yetişkin ve 18 yaş altı bir çocuk için geçerlidir !


▬▬▬ CAFFE NERO ▬▬▬
Bir kahve alımına ikinci kahveyi ÜCRETSİZ yapan kod ➠➠➠ 2,5 TL

● Skt: 09.02.2021 23:59
● Sadece espresso bazlı küçük ve orta boy sıcak/soğuk kahvelerde geçerlidir !
● Hızlı feribotlardaki Caffe Nero'larda geçerli değildir !


TÜRK TELEKOM PRİME KODLARI

▬▬▬ HAVABÜS ▬▬▬
ÜCRETSİZ (Normal fiyatı: 18 TL) havalimanı transfer kodu ➠➠➠ 8 TL

● Skt: 31.03.2020 23:59
● Size verilecek tel no ve kod, ofisteki pos cihazına girilerek yararlanılabilir !
● Taksim - Sabiha Gökçen Havalimanı, Kadıköy - Sabiha Gökçen Havalimanı, Yenisahra - Sabiha Gökçen Havalimanı hatlarında geçerlidir !


▬▬▬ BİLETİX ▬▬▬
Cuma günü geçerli %20 (Maks. 50 TL) indirim kodu ➠➠➠ 6 TL

● Skt: 31.03.2020 23:59
● Biletix Hediye Kart, BKM Ekspress ve Masterpass ile yapılan alımlarda geçersizdir !
● Kampanya taksitli alışverişlerde geçerli değildir !


▬▬▬ ENTERPRİSE ▬▬▬
Araç kiralamalarında geçerli % 50 indirim kodu ➠➠➠ 4 TL

● Skt: 31.12.2020 23:59

johnreeseback ®





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi johnreeseback -- 28 Mart 2020; 18:25:35 >


A
atahanasya
2 ay (0 mesaj)
-





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atahanasya -- 28 Nisan 2020; 0:44:32 >


S
sozdal
2 ay (14 mesaj)
Trendyol 130/30 7₺

Trendyol elite hesap kullanımı 2₺

Trendyol elite hesap 50/25 15₺
Not: 30₺ ve ücretsiz kargoyla birleşir





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


P
prometheus00
2 ay (39 mesaj)
REFERANSLARIM

? Açıklamaları okumadan lütfen mesaj göndermeyiniz.

? Çoklu hesap satışı yoktur. Ücret alınmadan kupon/çek verilmeyecektir.

? Sattığım hiçbir kodda/çekte sizin veya sitenin yaptığı iptallerde-iadelerde, süresi içinde kullanılmayan çeklerde para iadesi yoktur.

? Belirtilen ücretler sabittir, pazarlık mesajlarınıza dönüş yapılmayacaktır.

? MESAİ SAATLERİ DIŞINDA EFT KABUL ETMİYORUM, LÜTFEN BU KONUDA ISRARCI OLMAYINIZ.

ÖDEME KANALLARI: ? ENPARA - TEB - ZİRAAT - YAPI KREDİ - İŞBANK ?





< Resime gitmek için tıklayın >
N11 100 TL alt limitli 10 TL indirim sağlayan hesap kullanımı ÜCRETSİZ (Spor ürünlerinde geçerli)

N11 175 TL alt limitli %11 indirim sağlayan hesap kullanımı ÜCRETSİZ (Max. 33 TL indirim)

N11 200 TL alt limitli %3 indirim sağlayan hesap kullanımı ÜCRETSİZ (Max. 22 TL indirim)

N11 500 TL alt limitli %5 indirim sağlayan hesap kullanımı ÜCRETSİZ (Max. 66 TL indirim)

N11 2000 TL alt limitli %2 indirim sağlayan hesap kullanımı ÜCRETSİZ (Max. 77 TL indirim)

N11 4000 TL alt limitli 111 indirim sağlayan hesap kullanımı ÜCRETSİZ

N11 4500 TL alt limitli 100 TL indirim sağlayan hesap kullanımı ÜCRETSİZ (Dizüstü Bilgisayarlar)


(Alacağınız ürün linkini gönderirseniz, geçerli olup olmadığını kontrol edebilirim. Sepette indirim olan ürünlerde geçerli değildir.)




N11 110 TL alt limitli 11 TL indirim sağlayan hesap kullanımı 3 TL (Elektronik dahil)

N11 250 TL alt limitli 22 TL indirim sağlayan hesap kullanımı 4 TL (Elektronik dahil)

N11 1500 TL alt limitli 44 TL indirim sağlayan hesap kullanımı 6 TL (Elektronik dahil)

N11 2000 TL alt limitli 66 TL indirim sağlayan hesap kullanımı 8 TL (Elektronik dahil)

N11 4500 TL alt limitli 133 TL indirim sağlayan hesap kullanımı 14 TL (Elektronik dahil)

N11 5500 TL alt limitli 177 TL indirim sağlayan hesap kullanımı 29 (Elektronik dahil)

N11 450 TL alt limitli 44 TL indirim sağlayan hesap kullanımı 7 TL (Elektronik hariç)

N11 700 TL alt limitli 66 TL indirim sağlayan hesap kullanımı 9 TL TL (Elektronik hariç)

N11 1500 TL alt limitli 133 TL indirim sağlayan hesap kullanımı 19 TL (Elektronik hariç)

N11 2000 TL alt limitli 177 TL indirim sağlayan hesap kullanımı 29 (Elektronik hariç)



(Kuponlar; Emlak, Telsiz & Masaüstü Telefon, Sim Kart, Hat, Paketler, Tuşlu Telefon, İkinci El - Yenilenmiş Telefonlar, Yenilenmiş ve İkinci El Dizüstü Bilgisayarlar; Uzatılmış Garanti; Elektrikli Ev Aletleri; Yatırımlık Altın & Gümüş, Süpermarket, Oto Lastik, Dijital Kodlar & Ürünler, Toptan Satış, Toplu Satış, Kampanya, Fırsat kategorilerinde geçerli değildir.)




< Resime gitmek için tıklayın >
Trendyol 200 TL alt limitli 15 TL indirim sağlayan hesap kullanımı 2 TL (Prima markasında geçerli)

Trendyol 500 TL alt limitli 50 TL indirim sağlayan hesap kullanımı 5 TL (VitrA Online mağazasında geçerli)

Trendyol alt limitsiz 25 TL indirim sağlayan hesap kullanımı 3 TL (Taç & Pierre Cardin & Linens markalarında geçerli)

Trendyol 100 TL alt limitli 30 TL indirim sağlayan hesap kullanımı 5 TL (Lee Cooper Saat Koleksiyonu butiğinde geçerli)

Trendyol 500 TL alt limitli 100 TL indirim sağlayan hesap kullanımı 5 TL (Timberland,THE NORTH FACE markalarında geçerli)

Trendyol 350 TL alt limitli 50 TL indirim sağlayan hesap kullanımı 10 TL (adidas,Reebok,Puma,Nike,SKECHERS,Under Armour markalarında geçerli)


(Alacağınız ürün linkini gönderirseniz, geçerli olup olmadığını kontrol edebilirim. Sepette indirim olan ürünlerde geçerli değildir.)




< Resime gitmek için tıklayın >
FLO alt limitsiz %15 indirim kodu 3 TL

FLO 100 TL alt limitli 20 TL indirim kodu 3 TL

FLO 175 TL alt limitli 30 TL indirim kodu 3 TL


(Alacağınız ürün linkini gönderirseniz, geçerli olup olmadığını kontrol edebilirim. Sepette indirim olan ürünlerde geçerli değildir.)




< Resime gitmek için tıklayın >
WebMoney bakiyeniz %10 komisyon ile bozulur. Ödemeler işlem sonrası hemen yapılır.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi prometheus00 -- 28 Mart 2020; 13:53:35 >


K
krc58
2 ay (181 mesaj)
Referanslarımi aşağıdaki linkten inceleyebilirsiniz
https://forum.donanimhaber.com/memberReferences.asp?memID=302799

< Resime gitmek için tıklayın >
#N11#
450/44 indirim yapan hesap__ 5TL (cep telefonu ve elektronik haric)
1500/44 indirim yapan hesap__ 5TL (cep telefonu ve elektronik dahil


*Uçak bileti Elektrikli Ev Aletleri; Yatırımlık Altın & Gümüş, Süpermarket, Oto Lastik kategorilerinde geçmez.
*anında indirimler ile birleşmez.
*Lütfen pazarlık için mesaj atmayın cevap vermiyorum.
*Hesap kargo tesliminden sonra geri alınır.
*İyi alışverişler

< Resime gitmek için tıklayın >

GittiGidiyor kazananlar kulübü
günlük kullanım 5TL.
Tek kullanım 2 TL.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


R
root16
2 ay (702 mesaj)
D&R ALTLİMİTSİZ 20TL HEDİYE KODO 12TL

MAĞAZADA GEÇERLİDİR.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


B
bluee24
2 ay (12 mesaj)
Morhipo 300/50 hopi 5 tl

Boyner 300/50 hopi 5 tl

Samsung 1000/200 kod 7 tl

Ödeme enpara





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


H
Herodotsss
2 ay (0 mesaj)
TRENDYOL

50/25 12 TL ** altın hariç her üründe geçer **** toplu alımda fiyat 11 TL
****hepsi satıldı ilginiz için TEŞEKKÜRLER

MORHIPO

300/65 Hopi + 300/50 çek 40 TL
300/50 Hopi + 200/25 çek 30 TL

BOYNER

200/75 Hopi hediye Çekler’i ile birleşir = 35 TL

SAMSUNG SHOP

1000/200 10 TL

Pazarlık mesajı atmayın, cevap vermiyorum. Mesaj atarken ödeme yapacağınız bankayı da belirtirseniz işlemi hızlandırmış oluruz.

Hesaplar tek sipariş için verilir, şifre/e-mail değiştirilmez mailler şahsıma kayıtlıdır kargo teslimi sonrası geri alınır. Hesaplardan kazanılan kuponlar bana aittir.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Herodotsss -- 28 Mart 2020; 4:3:58 >


T
TheDragonWarrior
2 ay (1 mesaj)

KİTAPYURDU Platin Hesap kullanımı 'ÜCRETSİZ'.
+Kitapyurdu indirimlerine ek olarak ürünlerin %80'inde ekstra %10'a varan indirimler uygulanmaktadır.
+Ücretsiz Kargo avantajı;
-Tutarı 25TL ve üzeri olan siparişlerde,
-Teslimat adresi Türkiye içi olan siparişlerde ve
-Yalnızca aynı gün içinde verilen ilk siparişte geçerlidir.
+Bonus, Maximum ve World kredi kartlarına 4 aya kadar taksit imkanı sunulmaktadır.

+Storytel 1 aylık ücretsiz deneme linki verilir.







< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S
spy1925
2 ay (2 mesaj)
N11 110/10 1 1 TL'den alınık ya da Samsung shop m30s kodu da verebilirim.hesap geri verilir





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


İ
İmanPower
2 ay (202 mesaj)
Trendyol 2 adet 50/25 25₺. Biri 3 diğeri 4 mart skt. Hesap kullanıldıktan sonra geri alınır.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


F
forgetLove
2 ay (450 mesaj)
TRENDYOL

50/25 12 TL toplu alımda fiyat 11 TL

Sipariş tamamlanır hesap geri alınır. Şifre değiştirilmez.

Ürünleriniz hazır ise kupon talebinde bulunun lütfen. siparişin yapılması günlerce beklenmez.




E
Ekinezyaaa
2 ay (2 mesaj)
50/25 10 TL den alınık





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


H
hsnakpınar
2 ay (27 mesaj)
Boyner gift card alınır





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >