Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
101
Cevap
3034
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cata key'leri gönderilmeye başladı

T tersagun Konu Sahibi
11 yıl (606 mesaj)
Merhaba arkadaşlar,

hala Cata almamış olanlar ve 7sinde gecikmemek isteyenler, ayrıca pahalıya alıp kazıklanmak istemeyenler için, ebay'deki satıcılar key'leri göndermeye başladı. Hesabı direk upgrade edebiliyosunuz Cata'ya.

Paypal-ebay hesabı olanlar düşünsün derim, 23.50 Euro/46 lira yani sadece. Boşuna fazla para vermeyin derim ben




A American Psycho
11 yıl (2794 mesaj)

K kazuya58
11 yıl (1230 mesaj)
ebayda aradım ama o fiyata bulamadım.Link gönderebilirmisin


Bu mesaja 1 cevap geldi.

T tersagun Konu Sahibi
11 yıl (606 mesaj)
Doğru dedin evet, belirtmeyi unuttum

ebay.de'den bakmak gerek, Avrupa key'leri orada satılıyor


http://cgi.ebay.de/WoW-Cataclysm-Cd-Key-World-of-Warcraft-Cata-Addon-DE-/320624607106?pt=Onlinespiele&hash=item4aa6b73f82


Ben buradan aldım, normal game card'ları da genelde bu satıcıdan alıyorum


Bu mesaja 1 cevap geldi.

K kazuya58
11 yıl (1230 mesaj)
favori satıcılarıma ekleyeyim bende :)


Bu mesaja 2 cevap geldi.

U ulaire
11 yıl (582 mesaj)
yanlız dikkat edin bu alman versiyonu olabilir sıkıntı çekersiniz


Bu mesaja 1 cevap geldi.

K kazuya58
11 yıl (1230 mesaj)
Aldım key i 23.70 Euro
hesabı yukselttim
10dk da herşey tammadır :)


Bu mesaja 1 cevap geldi.

T tersagun Konu Sahibi
11 yıl (606 mesaj)
Alman versiyonu yok oyunun zaten, EU versiyonu var genel olarak. Dil paketleri sadece yazıları falan değiştiriyor.


Hayırlı olsun :-) Patch'e başlıyor hemen sanırım, 800mb bişiler





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tersagun -- 5 Aralık 2010; 0:20:14 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

K kazuya58
11 yıl (1230 mesaj)
hesabım suan frozen
yarın alırım herhalde 2aylık bi kart

patch işini gecen hafta haletmiştim .cata ya hazır vaziyette bekliom :)




U ugurozel
11 yıl (161 mesaj)
Çok iyimiş. Yalnız Almanca bilmiyorum siteyi de İngilzice'ye çeviremedim. Sipariş onayı falan nedir bilmiyorum. Güvenemedim kendime o yüzden almıyorum şimdilik. :-/ Gittigidiyor'a falan düşse bari böyle.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

T tersagun Konu Sahibi
11 yıl (606 mesaj)
:-)

gittigidiyor'la falan uğraşmam ben ama istiyosan, internet bankacılığı vs varsa, 50 lira havale edersen hesabıma alır gönderirim sana key'i.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

K kazuya58
11 yıl (1230 mesaj)
benimde almancam sıfır
ama tıkladıgın butonların ustunde ne yazdıgının önemi yok hatta yazmasada yanlış yere tıklama ihtimalin olmaz

1 tane ekle ye tıkla hemen sepete gider sayfa

alacagın şeyi işaretle ileri de adres seç ileri ödeme türü ileri paypal sayfasına geçer,burası türkçe zaten ödemeyi kabul et ve bukadar

ileri tuşlarıda sayfada gel bana tıkla der gibi koskoca şişman renkli ,yanlış yere tıklmak için çaba sarfetmek lazım okadar yani :)




J jrazrael
11 yıl (1324 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: kazuya58

Aldım key i 23.70 Euro
hesabı yukselttim
10dk da herşey tammadır :)


Bakalım bende adama mail attım cvbını alınca haber veririm sayfaya olumlu yada olumsuz.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

K kazuya58
11 yıl (1230 mesaj)
benden sonra 2 kişi daha almış




T tersagun Konu Sahibi
11 yıl (606 mesaj)
maillere kolay kolay cevap vermeyebilirler ama, çok fazla satış yapan bi yer orası, dolayısıyla çok da fazla mesaj atan oluyor.

satın aldığın zaman otomatik mail atıyorlar sana ama hemen


Bu mesaja 1 cevap geldi.

J jrazrael
11 yıl (1324 mesaj)
Anında cevap verdiler maillere ama son maili bekleyemeyip uyudum artık yapacak bişey yoktu. Şimdi bi satın almayı deniyorum bakalım.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

J jrazrael
11 yıl (1324 mesaj)
Abicim bu satıcıyı ingilizce olarak görüntüleyemiyormuyuz. Herşey almanca =)




E emrebo
11 yıl (4496 mesaj)
Hayırlı olsun arkadaşlar baya ucuza almışsınız,ben biraz acele edip resmi siteden aldım 70 liraya kakaladılar bana


Bu mesaja 1 cevap geldi.

T tersagun Konu Sahibi
11 yıl (606 mesaj)
Bu ilanı ebay.com'dan görüntüleyebilir misin emin değilim, oradan aratınca çıkmıyor çünkü mesela. eğer öyleyse, bildiğim kadarıyla, ingilizceleştirmenin bi yolu yok.

ama kazuya'nın dediği gibi, sepete ekle 1 tane, sonra sağ alt köşeden "devam" tipinde bi buton çıkar mavi, "next next next" mantığıyla gidersen sorun olmaz :-)

En sonunda Paypal accountuna gireceksin zaten, hatalı bir şey yapma şansın olmaz, 23.70€ ibaresine de görürsen eğer.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

J jrazrael
11 yıl (1324 mesaj)
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320624607106 buda aynı satıcının ingilizce sayfası. Belki başkalarınada lazım olur =)


Bu mesaja 2 cevap geldi.