Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar: 1 kayıtlı üye
65
Cevap
0
Tıklama
6
Öne Çıkarma
Çaresi yok mu

W
wanttodie
Konu Sahibi

geçen hafta (0 mesaj)
Tıpta sivilce izlerinin gerçekten işe yarayan tedavisi gerçekten yok mu, çoğu şeyi denedim doğal,krem,doktor tedavileri ama yok yok çözümü yok bu illetin





kimsenin başına gelmesin dediğim ender şeylerden gerçekten çeken bilir bu illeti psikolojinizi bitiren,kalıcı zararlar veren özgüveninizi 0 layan illet bir şey





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wanttodie -- 9 Şubat 2019; 11:8:3 >


W
wanttodie
Konu Sahibi

geçen hafta (0 mesaj)
+




S
Starbucksunstari
geçen hafta (616 mesaj)
Lazer herhalde ?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

O
Omisis046
geçen hafta (1228 mesaj)
Çaresi yok hocam, 3 aylık ömrün kalmış. Allah'tan umut kesilmez.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

O
Omisis046
geçen hafta (1228 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Starbucksunstari

Lazer herhalde ?
piıv piıv

< Resime gitmek için tıklayın >




W
wanttodie
Konu Sahibi

geçen hafta (0 mesaj)
çok basit geliyo tabi dimi size muhtemelen ayda bi tane küçük sivilcen çıkıyosa çıkıyodur o psikolojiyi bilmezsiniz ne de olsa dışarda 100 kişiden 99 u yüzü tertemiz




Bu mesajda bahsedilenler: @Omisis046

W
wanttodie
Konu Sahibi

geçen hafta (0 mesaj)
maalesef o da yaramadı


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Starbucksunstari

W
wanttodie
Konu Sahibi

geçen hafta (0 mesaj)
burda bi dünya tipsizim konusu açan adamların bile sivilce sivilce izi sorunu olmamıştır böyle lanet illet bir şey




S
Starbucksunstari
geçen hafta (616 mesaj)
Acar misin biraz ? Hastahanede mi yaptirdin ? Fraksiyonal Lazer var. Ben onu yaptirmayi dusunuyorum eger su sivilce cikmasi durursa





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @wanttodie

W
wanttodie
Konu Sahibi

geçen hafta (0 mesaj)
gittim en baba ilacı yani roaccutane kullandım sivilceler geçti izler aynı duruyor, bu ilacı kullanan insanların ilaçtan sonra izleri de geçiyordu tertemiz oldular ama izleri geçmeyen yine tek ben kaldım


Bu mesaja 1 cevap geldi.

W
wanttodie
Konu Sahibi

geçen hafta (0 mesaj)
özel doktorun kliniğinde, dermaroller lazer aklına ne geliyorsa yaptırdım çaresi yok bu işin




Bu mesajda bahsedilenler: @Starbucksunstari

S
Starbucksunstari
geçen hafta (616 mesaj)
Dedigim lazer tipini arastir yeni teknoloji videolarina bak. Kafama yatti benim





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

W
wanttodie
Konu Sahibi

geçen hafta (0 mesaj)
dışarı çıkıyorum insanların yüzünde tek nokta yok, 100 kişide maxiumum 1 kişinin sivilce(izi) sorunu var, o da geldi beni buldu, ayda 1-2 sivilcesi çıkanlar lütfen bende de oluyor demesin. psikolojim coktan bozuldu artık başım eğik gezmekten insanların gözüne bakamamaktan nefret ediyorum iyi gelsin diye ne denilen varsa yaptım derler ya bi bok kaldı sürmediğim.




W
wanttodie
Konu Sahibi

geçen hafta (0 mesaj)
fraksiyonel co2 lazerdi zaten benimki




Bu mesajda bahsedilenler: @Starbucksunstari

W
wanttodie
Konu Sahibi

geçen hafta (0 mesaj)
şu an sivilce sorunum yok ilacı kullandığım için ama ilacı kullanana kadar sivilce çıkmaması için elimden geleni yapıyordum hayatta şekerli şeyler yemedim, zaten cips falan en son kaç yıl önce yedim hatırlamıyorum yok ama yok elinde değildi ya o daha koyuyor




W
wanttodie
Konu Sahibi

geçen hafta (0 mesaj)
herkes istediğini yiyip içerken rahat rahat böyle bi derdi olmadan ben sadece bakıyordum onlara




H
Hamikisi
geçen hafta (1677 mesaj)
Bro benim de yüzümde sivilce izleri varı Dermaroller görmüştüm sivilce izleri için yanında c vitamini serum falan var. Sen bunu ne kadar kullandın da sonuç alamadın? nasıl kullandın?





< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

W
wanttodie
Konu Sahibi

geçen hafta (0 mesaj)
doktora yaptırdım direk ona rağmen yaramadı 5 seans 1 mmlik iğnelerle yapıyordu üstüne özel serumlar sürüyordu o da yaramadı


Bu mesaja 3 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Hamikisi

H
Hamikisi
geçen hafta (1677 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: wanttodie

doktora yaptırdım direk ona rağmen yaramadı 5 seans 1 mmlik iğnelerle yapıyordu üstüne özel serumlar sürüyordu o da yaramadı
Kilon ne alemde kilo boy kaç vücut endeksi kaç





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

W
wanttodie
Konu Sahibi

geçen hafta (0 mesaj)