Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
14
Cevap
2498
Tıklama
0
Öne Çıkarma
CAN TUCH THİS

O okis Konu Sahibi
12 yıl (1609 mesaj)

http://english.people.com.cn/90002/92722/92725/6308314.html



bu ne abi yaaaa





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi okis -- 27 Mayıs 2009; 20:33:39 >


W WaRToX
12 yıl (2374 mesaj)
Chery A3.. Gereksiz bir çin arabası daha...

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WaRToX -- 27 Mayıs 2009; 22:40:15 >


A AERN
12 yıl (11848 mesaj)
İsmi bile A3 aklıma A3 diyince Audiden başkası gelmez ağa :)




3 35efu
12 yıl (587 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: WaRToX

Chery A3.. Gereksiz bir çin arabası daha...

< Resime gitmek için tıklayın >




yap abi ozaman gerekli bi türk arabası




A AERN
12 yıl (11848 mesaj)
Haklısınız bizim de yapmamız lazım




T Taner Göde
12 yıl (18683 mesaj)
Kendileri zaten ifşa ediyorlar, CHINA'S SELF DEVELOPED VEHICLES diye, yani önceki araçları 1:1 kopyalayıp sinai ve fikri haklar ihlalini en profesyonel seviyede ve şekilde gerçekleştirdiklerini. Mercedes'i, BMW'yi hepsini alçıdan kalıbını çıkarır gibi kopyalamışlar. Şimdi ustalaştılar, kendi geliştirdikleri araçları tanıtıyorlar.




Ü Ünal
12 yıl (21442 mesaj)
Yu ken taş diz.

Grup Vitamin aklıma geldi.

http://www.youtube.com/watch?v=exIFN44_Du0




W WaRToX
12 yıl (2374 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: Zivro


quote:

Orjinalden alıntı: WaRToX

Chery A3.. Gereksiz bir çin arabası daha...

< Resime gitmek için tıklayın >




yap abi ozaman gerekli bi türk arabası


Ben yaparım dediğimi hatırlamıyorum..

Aracın iç resimlerini linkde bulabilirsiniz..

http://autonews.gasgoo.com/auto-news/Gallery/Chery/1000715-7/Chery-A3-Interior-Styling.html




H H.
12 yıl (7930 mesaj)
Fena gözükmüyor bana göre..




T tandem_78
12 yıl (3880 mesaj)
taştis taştis...

tam taytıs olmuş... çakma mı bu? yoksa orjinal mi? çin malı ise biraz düşünmek lazım




A AERN
12 yıl (11848 mesaj)
haklısın çin malı ise düşünmek lazım.
quote:

Orjinalden alıntı: jagler_78

taştis taştis...

tam taytıs olmuş... çakma mı bu? yoksa orjinal mi? çin malı ise biraz düşünmek lazım




A AERN
12 yıl (11848 mesaj)
http://www.klipizlesene.net/mc-hammer-you-cant-touch-this.html





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AERN -- 28 Mayıs 2009; 0:08:09 >


T thispotkey
12 yıl (4094 mesaj)
içi dışına göre yine biraz daha iyi




M matgab
12 yıl (1341 mesaj)

O okis Konu Sahibi
12 yıl (1609 mesaj)
okan taş diz rep forever
fiyatı 15.000 dolares yanlız bunlar canı sıkıldıkça model üretiyor bu sene aldın seneye ne olur allah kerim ama hakkını yenmeyelim güzel olmuş





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi okis -- 28 Mayıs 2009; 12:37:21 >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.