Bu konudaki kullanıcılar: 5 misafir, 4 mobil kullanıcı
5180
Cevap
0
Tıklama
18
Öne Çıkarma
Cevap: Call of Duty: Warzone [ANA KONU] (233. sayfa)

S Saul Hudson
4 ay (448 mesaj)
1) hocam oyun yaklaşık 125GB, yakın zamanda yüklemek istediğimde modify install seçeneği vardı. indirmek istediğiniz içerikleri seçebiliyorsunuz. cod oyunlarını satın almadıysanız yalnızca mw warzone'u indirebilirsiniz.
2) sistem gereksinimlerine bakmanızda fayda var.
3) battle royale ve plunder modları var hocam. zaman zaman yeni modlar yayınlanıyor ancak geçici oluyorlar.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Saul Hudson -- 26 Ekim 2020; 16:17:56 >


Bu mesajda bahsedilenler: @BoRriZ

S Saul Hudson
4 ay (448 mesaj)
lootshare diye bir site var yayıncıların vs. loadoutlarını yayınlıyor. yeterince güncel mi bilmiyorum ama uğraşmak istemediğimden kolayıma geliyor.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Atmin

A Atmin
4 ay (1422 mesaj)
sildim oyunu ya reis adamı görmeden ölüyorum o kadar noob olamam geceleri müthiş delay var arkadaşlarım dona dona ilerliyor yanımda ikincisi gündür pingsiz oynanıyor vurabiliyorum ama adamlar headshoottan başka vurmuyorlar yapamadım sildim.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Saul Hudson

T Teufel
4 ay (1383 mesaj)
Beyler Playstation 4 Pro'da oyun menüleri arasında geçiş yaşarken siyah ekran sorunu yaşıyorum.Anlık veya bazende o menüdeyken sürekli olarak siyah ekran şeklinde kalıyor.Ps sabit ip şeklinde ve oyunun portları modem üzerinden açık; open şeklinde oynayabiliyorum ancak bu soruna çözüm bulamadım.Komple cihazı sıfırlama gibi çözümler sunulmuş ancak oyunu tekrar yüklemek işkence olacak.Farklı öneriler varsa deneyebileceğim sorunun çözümüyle alakalı olarak öncelikli olarak onları denemek isterim.




S sherlockedd
4 ay (137 mesaj)
PS4 kullanıcısıyım, sadece Warzone sahibiyim ama silahlarımı ve aimimi geliştirmek için multiplayer modunda oynamak istiyorum. Bunu sağlamak için yapabileceğim en uygun yöntem nedir acaba hangi oyununu almalıyım cod'un?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Knisath

S Simültane
4 ay (1084 mesaj)
Merhaba arkadaşlar. Bugün razer kulaklığım için synapse uygulamasını yüklemiştim. Ardından CoD girmeye çalıştığımda "content package is no longer available" hatası verip oyuna girememeye başladım. Battlenet uygulaması üzerinden CoD için "Scan and Repair" yapmama rağmen hala oyuna giremiyorum. Hata verip support ekranına gönderiyor. Youtube üzerinden birkaç video izledim ve uygulamaya devam ediyorum ancak başarıya ulaşamadım. Benzer durumu yaşayıp çözüm bulabilen var mı? En son çare olarak oyunu komple silip tekrar indirmek ve kurmayı düşünüyorum...




B Bayraktar42
4 ay (5500 mesaj)
< Resime gitmek için tıklayın >
sabir duasi okumam lazim beyler superstore kaldi kanser oldum 2 saatir 100 kisi buraya atliyor


Bu mesaja 2 cevap geldi.

N NecroCyber-777
4 ay (4428 mesaj)
O netcode sorunu bende de var. Adam görmeden ölünce hiç bir zevki kalmıyor. Önce mermi geliyoprt sonra düşmanın görüntüsü değil mi?




Bu mesajda bahsedilenler: @Atmin

W Winter Is Coming
4 ay (7118 mesaj)
abi bizim millete bitiyorum ya 2 aydır oynamıyorum oyunu tekrar başladım spr açıldı onla plunderde yardırıyorum 1x ile duruma göre vurdugum adamın sniperini alıyorum kuleye 3 türk uçarak geliyor inatla geliyor vuruyorum oha abi nasıl vuruyor deyip üstüne küfür yiyorum oyunun sonlarına doğru havlimanına geçtiler bir onu indiriyorum bir ötekisini allahtan knocked oluyordularda küfürlerini duymadım




B BlackTower_35
4 ay (18161 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: sherlockedd

PS4 kullanıcısıyım, sadece Warzone sahibiyim ama silahlarımı ve aimimi geliştirmek için multiplayer modunda oynamak istiyorum. Bunu sağlamak için yapabileceğim en uygun yöntem nedir acaba hangi oyununu almalıyım cod'un?
Modern Warfare da alabilirsin Cold War da alabilirsin ikiside senin işini görür.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


K Kernel Panic
4 ay (1098 mesaj)
Aynen en zoru superstore' du...

Plunder modunda ve uçağın rotası superstore'a en uzak noktadan geçerken yapabilmiştim bende.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Bayraktar42

G GeçerkenUğradı
4 ay (432 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Bayraktar42

< Resime gitmek için tıklayın >
sabir duasi okumam lazim beyler superstore kaldi kanser oldum 2 saatir 100 kisi buraya atliyor
Şu görevi yapmadım bile beğenmedim pek fazla. Damascus açıldı bi ton skin var gereksiz geldi





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S saameet_06
4 ay (1334 mesaj)
arkadaşlar bu oyundan en iyi ses performansını almak için, hangi ayarı kullanmak lazım? Şu bost filan yazan yer varya.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

S Saul Hudson
4 ay (448 mesaj)
ben home theater kullanıyorum. youtube’da bir kaç test videosunda bu ayarı öneriyorlardı.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @saameet_06

S saameet_06
4 ay (1334 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Saul Hudson

ben home theater kullanıyorum. youtube’da bir kaç test videosunda bu ayarı öneriyorlardı.
hocam ben razer kulaklıklı mikrofon kullanıyorum.
Cihaza göre değişir mi bu seçenek?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

S Saul Hudson
4 ay (448 mesaj)
bir fikrim yok hocam.




Bu mesajda bahsedilenler: @saameet_06

B Bayraktar42
4 ay (5500 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Kernel Panic

Aynen en zoru superstore' du...

Plunder modunda ve uçağın rotası superstore'a en uzak noktadan geçerken yapabilmiştim bende.
dun baya denedim olmadi sabah erken uyanmisim ise gitmeden once bi actim superstore a atladim atladigim gibi kasaya kostum ilk kasada cikti oh cektim daha da bulasmam oyle gorevlere basladim bitiryim dedim kafayi yedim




W Wirm
4 ay (4258 mesaj)
Rtx 3080 ile kaç fps alıyorsunuz arkadaşlar? 2k Highda youtube incelemelerinde 120fpsler görüyorum bu kadar düşük olmamalı.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

M MatthewKane79
4 ay (1696 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Wirm

Rtx 3080 ile kaç fps alıyorsunuz arkadaşlar? 2k Highda youtube incelemelerinde 120fpsler görüyorum bu kadar düşük olmamalı.
2k High için normal değil mi? Bana normal gözüktü bilemedim.




_____________________________

Eski kullanıcı adı: TEKINALP

Bu mesaja 1 cevap geldi.

W Wirm
4 ay (4258 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: MatthewKane79

2k High için normal değil mi? Bana normal gözüktü bilemedim.

Alıntıları Göster
Hocam 5700xt 2k her şey max 90-100fps alıyor, 3080 çok daha güçlü bir kart en azından ortalama 144 fps standardını sağlaması lazım hatta 160-180leri görmesi lazım.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >