Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
347
Cevap
9152
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cevap: Cagkajj basketbol tahminleri (5. sayfa)

. .Runaway.
10 yıl (4347 mesaj)
Baremi 172.5'a çekmişler hemen.




C cagkajj Konu Sahibi
10 yıl (949 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: burocker86

Sizce 761 (H=0.5-0.5)Karşıyaka-Türk Telekom , 751 Panathinaikos-Zalgiris(H=7.5-14.5) ve 832 Beşiktaş-Fenerbahçe(H=1.5-2.5) maçları ne olur


Karşıyaka Telekom maçı başa baş gidicek gibi duruyor iy 1 2 ms 1 2 kestirmek zor biraz şans işi kısacası panathinaikos zalgiris ise eurolig deki sürprizler bitmek bilmiyor :) bence uzak durun Beşiktaş Fenerbahçe maçı ise 1 den 1 düşünüyorum fakat sonuçta derbi her sonuca açıktır herzaman :)




C cagkajj Konu Sahibi
10 yıl (949 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: .Runaway.

Baremi 172.5'a çekmişler hemen.

Evet iddaa risk sistemi iyi çalışıyor saygıyla anıyoruz




B Bartınoğlu
10 yıl (2682 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: cagkajj

quote:

Orijinalden alıntı: .Runaway.

Baremi 172.5'a çekmişler hemen.

Evet iddaa risk sistemi iyi çalışıyor saygıyla anıyoruz

buraya bakmasınlarda





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bartınoğlu -- 4 Kasım 2011; 11:39:42 >


C cagkajj Konu Sahibi
10 yıl (949 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Jeet Kune Do

quote:

Orijinalden alıntı: cagkajj

quote:

Orijinalden alıntı: .Runaway.

Baremi 172.5'a çekmişler hemen.

Evet iddaa risk sistemi iyi çalışıyor saygıyla anıyoruz

buraya bakmasınlarda

Aynen sonra her oynadığımızın handikapları artar maç bulamayız valla





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cagkajj -- 4 Kasım 2011; 11:42:25 >


E exerion
10 yıl (2133 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: cagkajj

768 1/1 Yarın akşam Canarias Leon maçı
781 2/2 Cumartesi Sabahı Hacettepe Ünv Galatasaray maçı Yalnız handikapları değişebilir bu maçın arkadaşlar değişirse ona göre burda konuşur yazarız suan 8,5 16,5 değişirse yazmayın başka maç söyliyebilirim :)
Yalnız handikaplar yarın değişmeden hemen oynayabilirseniz oynayın arkadaşlar


2 maç 20 tl atıcam arkadaslar 100 tl veriyor

valla yine oynadık bakalım handikaplar degismeden bu sefer tuttutururuz insallah




C cagkajj Konu Sahibi
10 yıl (949 mesaj)
764 1/1
768 1/1
781 2/2

Fazla maç eklemek isteyenlere ben paris maçınıda ekledim başka bi kupon daha yapıp





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cagkajj -- 4 Kasım 2011; 13:01:35 >


. .Runaway.
10 yıl (4347 mesaj)
Galatasaray 2/2'nin gelme şansı nedir ?
Benim de kafamda Bandırma-Mersin 2/2 vardı da.




[ [Caty]
10 yıl (1326 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: cagkajj

764 1/1
768 1/1
781 2/2

Fazla maç eklemek isteyenlere ben paris maçınıda ekledim başka bi kupon daha yapıp

Bu 3 maça oynamayı düşünüyorum son analizleri de yaptıysanız basıyorum




C cagkajj Konu Sahibi
10 yıl (949 mesaj)
Ayriyeten bu 3 maça 10 lira attım 113 tl inş gelicek son analizleri yaptım tutar gibi




[ [Caty]
10 yıl (1326 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: cagkajj

Ayriyeten bu 3 maça 10 lira attım 113 tl inş gelicek son analizleri yaptım tutar gibi

Anadolu efes - banvit 2
bandırma mersin 2

bu iki maç için düşünceleriniz nelerdir peki




C cagkajj Konu Sahibi
10 yıl (949 mesaj)
Anadolu Efes Banvit maçı bence 1/1 olur Mersin maçı ise 2/2 gibi bandırma kırmızı vasat bir takım ama ikisininde sadece ilk yarısı daha güvenli gibi :)





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cagkajj -- 4 Kasım 2011; 14:11:12 >


M makaslakoşanadam
10 yıl (54 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: cagkajj

Ayriyeten bu 3 maça 10 lira attım 113 tl inş gelicek son analizleri yaptım tutar gibi

hocam panathinaikos napar iy1 yada 1/1 oynanırmı 2 maçını aldım cumadan başka varmı gözünün tuttuğu panayı ekliyip basıyımı 20 lira





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi makaslakoşanadam -- 4 Kasım 2011; 14:13:16 >


C cagkajj Konu Sahibi
10 yıl (949 mesaj)
Hocam bence panatihinakos'a fazla güvenmeyin belli olmayabilir bence 3 maç yeterli





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cagkajj -- 4 Kasım 2011; 14:15:31 >


[ [Caty]
10 yıl (1326 mesaj)
Teşekkürler 2 ayrı kupon yaptım

1.
Canarias-Leon 1/1
Hacettepe-GS 2/2

2.
Paris-Toulon 1/1
Bandırma-Mersin 2/2


parisin handikapı yüksek geldi ondan ilk kupona koymadım.(Oranı yüksek bulduğuma bakmayın basketten o kadar da anlamam.:D)




M makaslakoşanadam
10 yıl (54 mesaj)
handikap 14,5 maçkolikte yazıyo ondan dedim bugüne varmı 2 maçını aldım paris ile canarias bir tane daha lazım bugüne




C cagkajj Konu Sahibi
10 yıl (949 mesaj)
Normalde paris farka boğması lazım güvendiğim maçlardan inş iki kuponda gelir hocam




. .Runaway.
10 yıl (4347 mesaj)
O zaman bu haftanın bankoları Galatasaray 2/2 ve Mersin 2/2 diyebilir miyiz ?
Tabi bir de eklersek Paris'i.




C cagkajj Konu Sahibi
10 yıl (949 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: makaslakoşanadam

handikap 14,5 maçkolikte yazıyo ondan dedim bugüne varmı 2 maçını aldım paris ile canarias bir tane daha lazım bugüne

Bence 2 maç yazıp oynayın bugün için daha iyi fazla maç olmadığından tutarsa yarına daha misli oynarsınız





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cagkajj -- 4 Kasım 2011; 14:26:18 >


C cagkajj Konu Sahibi
10 yıl (949 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: .Runaway.

O zaman bu haftanın bankoları Galatasaray 2/2 ve Mersin 2/2 diyebilir miyiz ?
Tabi bir de eklersek Paris'i.

Valla tam olarak tedaylı bakmadım haftasonuna süper bir kupon çıkaracağım inş bu kupon tutarsa 40 misli girmeyi düşünüyorum 4 maça
Galatasaray 2/2 yapar büyük bi ihtimal eurolig acısını çıkarır hacettepeden
Mersin maçında ise Bandırma kırmızı vasat bir takım fakat 3 lig maçı yaptı bunların hepsi güçlü rakiplerdi Türk telekom Bjk ve Fb orta güçlü bir takımla ilk defa maça çıkacaklar bu yüzden çekindiriyor bu maç
Spor toto türkiye kupasında ise antalya'yı yendiler bunuda unutmamak lazım





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cagkajj -- 4 Kasım 2011; 14:24:18 >