Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
17
Cevap
975
Tıklama
0
Öne Çıkarma
BULANA AĞIRLIĞINCA ALTIN... [yeminlen.gif] :D
L
13 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Arkadaşlar son yapılan compex fuarına gitmiştim (gezinmek için çünkü sadece gezinmek için gidiliyo..fazla bişey yok)..Herneyse aveanın standına uğradık arkadaşımla beraber..yarışma düzenleniyordu..Arkadaki barkovizyonda soru soruluyo sorunun doğru cevabını en hızlı şekilde mesaj atan ödül kazanıyordu.Ödüller arasında da takım formaları bjk-eskişehir maçına bilet ve müzik albumleri vardı.Herneyse ben de soruyu bildim ve sunucu (sunucu da BBG deki Ali'ydi zenci çocuk) beni sahneye aldı bi tane Bjk forması verdi birde maça bilet ister misin dedi bende tabi neden istemiyim dedim. Ama bunun içi oynıcaz falan dedi bende aman yapma etme derkene bi güzel sahnede oynadık arkadaşımda benle birlikte sahnede buarada. Olanı biteni kameraya çekiyolardı aveanın kendi elemanları + birde şak şak foto çekiyolardı..bi dünya fotomuzu çektiler oynarken ödülleri alırken falan..Fuardan sonra nette baya bi aradım bu görüntüleri nerden bulabilirim diye ama bulamadım..Acaba nasıl bulabilirim aveanın compexteki görüntülerini fikri olan var mı?



Edit :Başlık





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Luccehese -- 19 Mayıs 2009; 16:16:33 >

L
13 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

L
13 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

İ
13 yıl
Yarbay

Avea web sitesiyle ilgileniyorum, hatırlıyorum sanki complex gibi bişeyler hemen bakıyorum.


















Bu mesaja 2 cevap geldi.
L
13 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

eyvala hocam sağoL birilerinin sesimi duyacağını biliyordum


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
13 yıl
Er

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyttttt.............

bi ses olsu diye dedim

upingen


Bu mesaja 1 cevap geldi.
L
13 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

eyvallah sende sağolasın herzaman beklerim



T
13 yıl
Yarbay

hjocam senatör olduğunu duyunca, görüntüleri kullanmaktan vazgeçmişlerdir ya..

ben de merak ettim bakem nasıl oynamışsınız.. hemen arıyorum, olmadı alo diyip istiyorum..


Bu mesaja 2 cevap geldi.
J
13 yıl
Teğmen

.
13 yıl
Yüzbaşı

at bi mail avea'ya..



L
13 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

quote:

Orjinalden alıntı: The souls migration

hjocam senatör olduğunu duyunca, görüntüleri kullanmaktan vazgeçmişlerdir ya..

ben de merak ettim bakem nasıl oynamışsınız.. hemen arıyorum, olmadı alo diyip istiyorum..



alo desekte kime alo dicezkine müşteri hizmetlerini arasam "sizde bana ait görüntüler var onları istiyorum" desem verirlermi acaba


valla baya bi oynamıştık kollar yukarıda..adi herif birde izleyicilere sormuştu oynasınlar mııııııııı diye..Seyircilerde eweeeeeeeeettttttt diye tempo tutmuşlardı onların kurbanı olduk





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Luccehese -- 19 Mayıs 2009; 17:01:09 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
13 yıl
Yarbay

valla bulamadım.. görüntüleri yurtdışında kullanmış olmasınlar! youtube' de araştırma yapalım derim. bir bakmadık yer orası kaldı ya da dur bakem dailymotion' a da düşmüş olabilir ama kimin işine yarayacak ki..



Bu mesaja 1 cevap geldi.
L
13 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

ya youtube da aradım ben bulamadım..iki keko warsa oynayan sahnede bilki o biziz işte ölmeden izlemek istiyorum..gözlerim açık gitmesin..

aveayada mail attım bu arada ama geri döneceklerini hiç ama hiç sanmıyorum


Bu mesaja 1 cevap geldi.
F
13 yıl
Yarbay

C
13 yıl
Teğmen

yuh bende ciddiye alıp okuyom ya


Bu mesaja 1 cevap geldi.
L
13 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

quote:

Orjinalden alıntı: ChaKaL_

O oynayanlar siz miydiniz?



evet hacı bizdik...sendemi ordaydın sende gördün mü bizi


ya nerden bulcam bu videoları yaaaaaaa



L
13 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

quote:

Orjinalden alıntı: Ahmetcakici

yuh bende ciddiye alıp okuyom ya



ciddiyiz zaten dostum neyin geyiğini yapıcazki böyle video ve resimlerin çekilmediğini mi düşünüyorsun


Bu mesaja 1 cevap geldi.
L
13 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

bende dh deki arkadaşlarım kesin bulur diyordum tüü size



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.