Bu konudaki kullanıcılar: 3 misafir, 1 mobil kullanıcı
4
Cevap
109
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Bu Ulkeye Neler Oluyo

P
pcLog Konu Sahibi
6 yıl (284 mesaj)
Beyler tacizler milletin ,onunu kesmeler.Niye bakiyon diye kavga etmeler.Hayirdi la bunlara napmak gerekir.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


K
Konungariket Sverige
6 yıl (1559 mesaj)
valla şu saatten sonra türkiye yıkılsa umrumda değil




M
metinsemer
6 yıl (586 mesaj)
Canını sıkanın ağzını burnunu kır hem sen rahatlarsın hemde karşındaki kendini biraz da olsa düzeltmeye çalışır.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


T
The SATANİST
6 yıl (3004 mesaj)
hepsini taksim meydanında asıp benzinle yakmak gerekir cehenneme ısınsınlar




D
DeathDoctor
6 yıl (446 mesaj)
Bir şey olduğu yok, insanlar bundan 100 sene önce de böyleydi şimdi de böyle gelecekte de böyle olacak. Nüfus her geçen gün arttığı için bu tarz insanlar da artıyor ve daha çok göze batmaya başlıyor.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.