Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar:
2
Cevap
115
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Bu Msn den yetti gari ya. Arıza yardım

D
DangerMaster
14 yıl (73 mesaj)
arkadaşlar son 1-2 gündür benim msnde bi arıza var. Daha önce bi kaç arkadaş arada bir oluyor oyle falan demişti ama durum farklı gibi. Arıza yaşadıgım olay su:
hotmail adresimle ve şifremle giriyorum msn e baglandıktan sonra 1-2 saniye aralıgında kişi listemi gordukten sonra baglantıyı kopartıyor ve su nu soyluyor.::: .NET Messenger hizmeti bağlantınız kesildi. ... sn içerisinde tekrar baglanıyor gibisinden bir ifade. Bu arada bu olay hack işi gibi değil gibime geldi çünkü emailime girip şifremi ve gizli sorumu falanda değiştirdim. Diğer bir hotmail hesabım ile kopmadan girebiliyorum ama bu hesapa nezaman girsem baglantı hemen kopuyo tekrar tekrar girmek için deneyip duruyor.
Bu durumu bizzat yaşayan arkdaşlardan çözüm önerisi bekliyorum.
Yardım ya.. Sıyıracam bu msn yüzünden.




A
Ado
14 yıl (9417 mesaj)
abi bu nasıl bir imzadır böyle




*
*Lazrail*
14 yıl (1571 mesaj)
"Gora" çok hoşuna gitti galiba.