Kmyco vasat bir motosiklet değil,lakin japon kadarda parça kalitesi iyi değil.Fiyatina bakınca düşünmene gerek yok zaten.O paraya hiç birşey alamazsin.Ufak tefek sorunlar çıkacaktır.Parcasi ucuz olduğu için sorun olmaz.90 bin km az değil lakin , japon olmadığı için blokda sıkıntı piyango gibi
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1gigabyte -- 5 Mayıs 2026; 21:53:29 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >