Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar: 1 kayıtlı üye
70
Cevap
0
Tıklama
16
Öne Çıkarma
Cevap: Bu kitap pahalılığına birileri dur demeli. (4. sayfa)

E
euroynomos
7 gün (32 mesaj)
Devülasyon ağustos ayında oldu. Yayın evleri ise en kötü haziranda tüm senenin kağıt gereklilikleri karşılamış oluyordu. Yani dolar tek etmen değildi. Burada asıl mevzu seka kağıt fabrikasının kapanması idi. O yüzden kağıt fiyatları uçtu. Bu sene haziran temmuz kuru ise geçen senin çok üstünde idi. Yani dolar etkisi asıl bu sene görülmeye ve fiyat artmaya başlandı. Asıl sorumlu ise devletin kağıt fabrikasını özelleştirenlerde. O yüzden kimi kime şikayet ediyorsunuz? Neyse siyasi bu tip şeyler.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: firat1556



K
kaya0
7 gün (201 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: misafir.

< Resime gitmek için tıklayın >
Hocam tek atmissin headshoot





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaya0 -- 14 Ağustos 2019; 0:46:23 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

M
misafir.
7 gün (32 mesaj)

M
MrCaner
7 gün (3363 mesaj)
vergi kalktıda kağıt fabrikası kapatıldı herhalde bi ara ondan dışardan geliyo diye biliyom




T
Tipsiz_Tatlı_Karakter
7 gün (106 mesaj)
Cimer : Görüldü





Bu mesajda bahsedilenler: @BlueEarth

E
ertugrullgenc
6 gün (0 mesaj)
Hocam gerçekten ahlaksız bir ülkeyiz herkesin gözü herkesin cebinde





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @BagzBani

B
Batemir
6 gün (25 mesaj)
Bu yazıdan bunu mu anladın hocam gerçekten :D
Yahu diyorum ki asıl bizim hakkımız yeniyor, elimizdeki imkan alınıyor. Neden kul hakkı işlemiş olalım. Kanıtlaroyla sana sunuyorum, düzgün düşün lütfen. Ne diyeyim daha ben





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: mezun42times

Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ertugrullgenc

E
ertugrullgenc
6 gün (0 mesaj)
Hocam doğru söylüyosun şuan bizim hakkımız yeniyor ama pdf çekince biz onların hakkını yemiş oluyoruz suçsuzken suçlu durumuna düşmek oluyor





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Batemir

R
Ribas0
6 gün (164 mesaj)
Söylemeyecektim de, Ertan Sinan Şahin Hocanın PDF'lerini aradığını söylediğin mesajlar var birçok hem de. Hepsi SS'li. Burada temizim ayağı çekme. Ne ayağı çekeceğini biliyoruz yolun sonunda


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @todareistodo

T
todareistodo
6 gün (0 mesaj)
al ss umrumdamı FLLSLFLSJSJSJ ironi yaptigimi mi belirtmem gerek illla karşiiim





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: yksyehazirlananbiri



Bu mesajda bahsedilenler: @Ribas0

S
Scorpioleo
6 gün (2558 mesaj)
Siyasette boyle.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @misafir.

O
ogulcan68
6 gün (27 mesaj)
Özellikle işlerin tekelleşmesiyle çekinmeden bu fiyatı çekiyolar çünkü başka yerden başka yayın alamazsınız hiçbir hocanız övmez. belki piyasadaki en sağlam yayınevi endemik her zaman piyasının altında fiyatla kitap satıyor. Popüler olan çoğu yayın özellikle geo içinı hınzıracildeki soruları net bir şekilde türkçeye çevirip dayıyolar. Bu fiyatları utanmadan çekmelerinden amaçlarının para olduğu anlaşılıyor.

PDF olayına şu açıdan bakın;
Herkes vergi veriyor ve herkesin eşit eğitim alması gerek. Rekabet varsa fırsat eşitliği olmalı sen bu kitapla birlikte ortada fırsat eşitliği falan bırakmıyosun kaldı ki emek verdikleride yok birbirlerinden çalıp koyuyolar çıkmış soru değiştiriyolar. Sen en azından herkesin devlet tarafından aynı kitaptan sorumlu tutulduğu bir sınav sisteminde kitabını alanlara avantaj sağlıyosun eğitim ücretli olmaz eğitim ticaret işi değildir eğitim herkes için eşit olmalı tüm yayınevleride sorularını çözmeyen her öğrencinin hakkına giriyor o zaman. Rekabette dışardan destek veriyosan herkese vereceksin. Bi basketbol takımı antreman yapsın diye saha ayarlıyosun diğer takım antreman yapamıyo yok öyle olay.




F
furkan1zek
5 gün (2946 mesaj)
Üniversite hayatınız boyunca kitapları okul kütüphanenizden veya pdf olarak indireceksiniz. Bu yüzden Türkçe kitapları pdf si var mı bilemiyorum ancak bunların çıktısını alıp çalışabilirsiniz. Eskiden bu kitaplar 10-15 tl idi ancak şimdi üniversite kitabı fiyatına satılır olmuş. Yazık günah gerçekten durumu olmayıp bu sınava hazırlanan binlerce öğrenci var.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

E
ertugrullgenc
4 gün (0 mesaj)
Son 2-3 yıldır insanlar nasıl fırsatçılık yapacağını şaşırdı herkes acaba nasıl daha fazla tokatlarımın derdinde acaba malım ederi ne kadar eder diye düşünmüyor iş ahlakı kalmadı çoğu kişide





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @furkan1zek