Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
70
Cevap
0
Tıklama
16
Öne Çıkarma
Bu kitap pahalılığına birileri dur demeli.

E
ertugrullgenc
Konu Sahibi

5 gün (0 mesaj)
Arkadaşlar devlet kitaplardan alınan vergiyi kaldırdı dolarda artmadı geçen seneye göre hatta geçen sene daha yüksekti dolar geçen sene kağıt fiyatı arttı dediler bu sene neden peki kısacası fırsatçılık insanlar sınava daha çok önem veriyor 2019 gibi hüsran sonuçlar olunca insanlar bu sene daha çok çalışacak bunu biliyorlar kısacası zaten satın alacaklar diye fiyatları çok uçuk yapıyorlar biri buna dur demeli CİMER'e hep beraber şikayette bulunalım bugüne kadar şikayette bulunup geri dönüş almadığım olmadı 1000-2000 kişi yazarsa kesinlikle dikkat çekeriz diye düşünüyorum.
Aşağıya şikayete eklediğim görselleri atıyorum
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ertugrullgenc -- 13 Ağustos 2019; 22:13:22 >

almayın kitap falan, pdf kullanın. bundan başka bir şey düşürmez kitap fiyatlarını
Yoruma Git
misafir. - 5 gün +12
kitap pahalılığı dur !

-Birileri
Yoruma Git
lustral seyahat - 5 gün +7
İyi yakalamışsın kral
Yoruma Git
BlueEarth - 5 gün +4
kul hakkıyla alakası yok pdfın sacmalama üniverstede ne yapmayı planlıyorsun şu örnege cevap ver
hocan öyle bir kitap söylediki sana kitap türkiyeye gelmiyor kitapın pdfi kır...
Yoruma Git
Yorumun Devamı üçüncükezsınavagireceğim - 5 gün +4

G
gigied
5 gün (18 mesaj)
mantıklı





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


M
misafir.
5 gün (32 mesaj)
almayın kitap falan, pdf kullanın. bundan başka bir şey düşürmez kitap fiyatlarını


Bu mesaja 2 cevap geldi.

A
almanyalidoktor
5 gün (91 mesaj)

L
lustral seyahat
5 gün (60 mesaj)
kitap pahalılığı dur !

-Birileri




E
ertugrullgenc
Konu Sahibi

5 gün (0 mesaj)
Hocam öylede kul hakkına giriyoruz bu yüzden geçen sene hafta içi yemek yemediğim zamanlar oldu kitap deneme alabileyim diye bu senede düşmezse aynı alırım pdf ye yönelmem heralde öbür tarafta o benden hesap soracağına ben ondan sorayım ha benim yine durumum ortalama durumda durumu çokta iyi olmayan eli mahkum pdf alacak





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @misafir.

T
todareistodo
5 gün (0 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: misafir.

almayın kitap falan, pdf kullanın. bundan başka bir şey düşürmez kitap fiyatlarını
Allah Allah niye pdf kullanıp hakka girelim. Orijinali neyse onu alırız.




_____________________________

Eski kullanıcı adı: yksyehazirlananbiri

Bu mesaja 2 cevap geldi.

T
todareistodo
5 gün (0 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: ertugrullgenc

Hocam öylede kul hakkına giriyoruz bu yüzden geçen sene hafta içi yemek yemediğim zamanlar oldu kitap deneme alabileyim diye bu senede düşmezse aynı alırım pdf ye yönelmem heralde öbür tarafta o benden hesap soracağına ben ondan sorayım ha benim yine durumum ortalama durumda durumu çokta iyi olmayan eli mahkum pdf alacak
kesinlikle kardeşim uymayalım bunlara pdf kullanıp neden kul hakkı yiyelim abi




_____________________________

Eski kullanıcı adı: yksyehazirlananbiri



A
astroemirs
5 gün (20 mesaj)
Cimer haricinde bunlara da yazalım aynı mesajı işe yaricağını sanmıyorum ama üçdörtbeş vicdan yapar belki :)
info@bilgisarmalyayinlari.com.tr

info@ucdortbes.com

bilgi@palmeyayinevi.com

Acilin e postası yok





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

B
BlueEarth
5 gün (25 mesaj)
Cimere şikayette bulundum . Umarım sesimizi duyarlar.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Ü
üçüncükezsınavagireceğim
5 gün (0 mesaj)
kul hakkıyla alakası yok pdfın sacmalama üniverstede ne yapmayı planlıyorsun şu örnege cevap ver
hocan öyle bir kitap söylediki sana kitap türkiyeye gelmiyor kitapın pdfi kırtasiyede arkadaslar alabilrsınız diyor senın mantıgına göre kul hakkı bu cunku o para yazara gitmicek o zaman amazondan 50 dolara o kitabı alcak mısın güzel kardeşim


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ertugrullgenc

A
astroemirs
5 gün (20 mesaj)
Üşengeç arkadaşlar için.Biraz oynama filan yapıp gönderin

Merhaba
Ben .... şehrinden ..... Ben ..... lisesinde 12.sınıfta okuyorum.Kitaplarınızın içeriğini beğeniyorum ve çevreme olabildiğince öneriyorum ancak tüm yayınevleriyle birlikte sizin yayınevinizin de fiyatlara abartılı bir şekilde yaklaşımınızı yakışıksız buluyorum.Sadece ben değil herkes kitaplardaki fiyat pahalılğından şikayetçi.Yani illa pdf lere mi kaymamız gerekiyor.Ben şahsen pdf işi bana ters emek var sonuçta ancak insanı bu fiyatlar çok zorluyor gerçekten bir kitabın 50-60lira olması.Umarım gereğini yaparsınız.İyi günler.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


E
ertugrullgenc
Konu Sahibi

5 gün (0 mesaj)
Yapamayacağın bir olaysa kul hakkı olmaz zaten kitap Türkiye'ye gelmiyor diyorsun alma imkanın yok bu durumda nasıl kul hakkı olsun.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @üçüncükezsınavagireceğim

A
aryastarkınkılıcı
5 gün (4 mesaj)
cimere şikayet ettim,olur inş bir şeyler




H
heimat.los
5 gün (33 mesaj)
topluca sesinizi çıkarmadığınız sürece sizi sömürmeye devam edecekler. fotokopi kullanın, pdf'ten çözün vs. almaktan başka şansınız olmadığını biliyorlar. o yüzden dalga geçer gibi sürekli fiyat yükseltiyorlar.




M
misafir.
5 gün (32 mesaj)

B
BlueEarth
5 gün (25 mesaj)
İyi yakalamışsın kral





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @misafir.

T
todareistodo
5 gün (0 mesaj)
ögeyi denetle kdksjdkkskskdk





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: yksyehazirlananbiri



Bu mesajda bahsedilenler: @misafir.

M
manavmuhittin
5 gün (5 mesaj)
PDF kullanın. Kitaba mecbursunuz diye fiyatı arttırıyorlar.


Bu mesaja 1 cevap geldi.