Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
44
Cevap
0
Tıklama
16
Öne Çıkarma
BU GECE LYS 2010U ÇÖZÜP SIRALAMALAR 2010 GİBİ GELİR Mİ GELMEZ Mİ SORUSUNA NOKTAYİ KOYACAĞIM

S
Starixa
Konu Sahibi

geçen hafta (2714 mesaj)
Rez alın detaylı bir analiz ile karşınızda olucam.İşsizim zaten en iyi bildiğim şey olan soru çözmeyi yapayım





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Starixa -- 11 Temmuz 2018; 17:21:16 >

Saçma olur o sorular 8 sene önce sorulmuş çıkmış sorular tüm kitaplarda kullanılmış ve daha önce çözmemiş olsan bile soru bankaları çıkmış soru diye benzetip be
Yoruma Git
Yorumun Devamı İki Direk Arası - geçen hafta +24
süreyle çöz bari
Yoruma Git
lol567 - geçen hafta +5

L
lol567
geçen hafta (52 mesaj)

K
koznak2616
geçen hafta (2 mesaj)
Emeğine sağlık şimdiden





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


S
Starixa
Konu Sahibi

geçen hafta (2714 mesaj)
Öyle yapıcam zaten





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @lol567

R
recinal
geçen hafta (0 mesaj)
KRALL




W
White Death
geçen hafta (1433 mesaj)
2 yanlış gelecek onlar da işlem hatası rez alıyorum.




İ
İki Direk Arası
geçen hafta (1012 mesaj)
Saçma olur o sorular 8 sene önce sorulmuş çıkmış sorular tüm kitaplarda kullanılmış ve daha önce çözmemiş olsan bile soru bankaları çıkmış soru diye benzetip benzetip almış kaldı ki 8 sene içinde giren sayısı sürekli artıyor eski soru tipleri bize kolay gelmeye başlıyor





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Eski kullanıcı adı: teslaa34

Bu mesaja 3 cevap geldi.

W
whycoders3
geçen hafta (146 mesaj)
Mesele 2010 un zor olup olmamasi degil yeni nesilin çok fena zeki olması ne yiyorlar ne iciyorlar bilmiyorum ki osym bile bas edemiyo yeni nesille son 2-3 yildir sorulan sorularq baksana gittikce ozgunlesiyor , zorlasiyor , karisiklasiyor yeni nesil fenaa





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

O
odtulu.mezun
geçen hafta (828 mesaj)
hocam sen bari mantıklı konuş şu an 2015 i bile çözsen fullersin zaten





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi odtulu.mezun -- 11 Temmuz 2018; 17:40:19 >


U
Uruk-Hai
geçen hafta (3716 mesaj)
+24525151

Altina imzami atarim.

Ayrica Starixa gibi bir adam 2010 lys mat feni fulle yakin yapacaktir zaten.

Ben veya benim ayarimdakiler cozse daha mantikli bir kiyaslama olurdu.Ama hic ugrasamam 2010la filan.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Uruk-Hai -- 11 Temmuz 2018; 17:40:42 >


Bu mesajda bahsedilenler: @whycoders3

M
mrdrk1999
geçen hafta (7 mesaj)
Hocam 2010da obp max 75 veriyor, şimdi max 60. 2010 gibi gelemez zaten




I
IlhamiOnur
geçen hafta (6 mesaj)
Bence gene de sağlıklı bir karşılaştırma olmaz. Müfredattan kalkmış en az 5-6 soru bulursun hatta geometri ile en az 10 soru müfredat dışı olur. O seneden beri müfredat gazillion kere değişti hatta OBP sistemi bile değişti.

Tabi ben hiç çözmedim sadece tahminim.




B
barling
geçen hafta (1 mesaj)
Starixa ise rez.

Lakin sonucun daha nesnel olmasi icin 2-3 net düşülmeli sonuçtan sınav anında yaşanacak stres olarak.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


H
hedeftıp35
geçen hafta (2 mesaj)
Helal hocam süpersin





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


X
xenophoctopus
geçen hafta (2 mesaj)
rez





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


D
Dişhekimiolurmu
geçen hafta (31 mesaj)
çabuk çöz len