Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
32
Cevap
0
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Bu böceğin türünü bilen var mı?

P
Police Man
Konu Sahibi

6 gün (201 mesaj)
Evde yakaladım 2 3 tanede ölüsünü buldum dışarı attım zararsız bir şeye benziyor ama tutunduğu yüzeyide bırakmıyor kolay kolay
< Resime gitmek için tıklayın >
< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

iki kelam edip saldım zaten arkadaşları ölmüş
Yoruma Git
Police Man - 6 gün +6
Halk arasında osuruk böceği diye geçer, İstanbul'da bu sene çok sık gördüm özellikle bu yaz. Evde 2 kedi var o yüzden ölülerini buluyorum genelde evde
Yoruma Git
Yorumun Devamı herrfatih - 6 gün +4
dAM biti bu , sana nasıl geldi kimden bulaştı bu dam biti bizlerde olmaz. Asla bana dam biti bulaşmaz tipsizim ben tip youk bende , bulgur kazanı gibi kafam varr.
Yoruma Git
Tensegrity - 6 gün +4

S
Seades
6 gün (339 mesaj)
Olm bu böcekleri rahat bırakın gezsinler dolaşsınlar zaten tabiat diye bir şey bırakmadık bari rahat olsunlar su 3 günlük dünyada.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

P
Police Man
Konu Sahibi

6 gün (201 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Seades

Olm bu böcekleri rahat bırakın gezsinler dolaşsınlar zaten tabiat diye bir şey bırakmadık bari rahat olsunlar su 3 günlük dünyada.
iki kelam edip saldım zaten arkadaşları ölmüş





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

B
Bekir YENİKARAMURAT
6 gün (243 mesaj)
istanbulda mısın bana da denk geldı





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

T
Tensegrity
6 gün (382 mesaj)
dAM biti bu , sana nasıl geldi kimden bulaştı bu dam biti bizlerde olmaz. Asla bana dam biti bulaşmaz tipsizim ben tip youk bende , bulgur kazanı gibi kafam varr.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S
Seades
6 gün (339 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Police Man

iki kelam edip saldım zaten arkadaşları ölmüş

Alıntıları Göster
cenaze işlemleri için neler yaptınız acaba?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

P
Police Man
Konu Sahibi

6 gün (201 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Bekir YENİKARAMURAT

istanbulda mısın bana da denk geldı
evet anadolu yakası





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


P
Police Man
Konu Sahibi

6 gün (201 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Seades

cenaze işlemleri için neler yaptınız acaba?

Alıntıları Göster
Bir şey yapmadım saygısı olan kendi türünden olanı gömer





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


T
Tensegrity
6 gün (382 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Police Man

iki kelam edip saldım zaten arkadaşları ölmüş

Alıntıları Göster
Dam bitleri dam olmadan yaşayamazlar tip ki bizler gibi , bende birgün böyle damsız öleceğim





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

H
herrfatih
6 gün (28 mesaj)
Halk arasında osuruk böceği diye geçer, İstanbul'da bu sene çok sık gördüm özellikle bu yaz. Evde 2 kedi var o yüzden ölülerini buluyorum genelde evde


Bu mesaja 1 cevap geldi.

T
Tensegrity
6 gün (382 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: herrfatih

Halk arasında osuruk böceği diye geçer, İstanbul'da bu sene çok sık gördüm özellikle bu yaz. Evde 2 kedi var o yüzden ölülerini buluyorum genelde evde
Hayır dam biti bu





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

H
herrfatih
6 gün (28 mesaj)
http://galeri.omusozluk.com/uploads/images/2016/02/2016-02-26/big/osuruk-bocegi-3041.jpg osuruk böceği olduğuna eminim hocam, kahverengi kokarca diye de bilinir karadenizde.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi herrfatih -- 9 Ekim 2019; 15:16:45 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Tensegrity

P
Police Man
Konu Sahibi

6 gün (201 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: herrfatih

http://galeri.omusozluk.com/uploads/images/2016/02/2016-02-26/big/osuruk-bocegi-3041.jpg osuruk böceği olduğuna eminim hocam, kahverengi kokarca diye de bilinir karadenizde.
Hocam zararlı bir şey mi ben öldürmedim saldım dışarı





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

H
herrfatih
6 gün (28 mesaj)
İnsanlara değil de, fındıklara çok zarar verirler. Normalde Rusya tarafında olan bir böcek. Dedem bunlar için ilaç alırdı sırf. Bu arada sakın ezerek öldürmeyin acayip kötü bir koku çıkarır.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Police Man

P
Police Man
Konu Sahibi

6 gün (201 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: herrfatih

İnsanlara değil de, fındıklara çok zarar verirler. Normalde Rusya tarafında olan bir böcek. Dedem bunlar için ilaç alırdı sırf. Bu arada sakın ezerek öldürmeyin acayip kötü bir koku çıkarır.
tesekkür ederim hocam zararsız gariban bir şeye benziyor sevecan davrandı dışarı attım yaşayacağı varmış





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


C
Coastr
6 gün (534 mesaj)
Hiçbir zararı yoktur.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


A
asrayl
6 gün (89 mesaj)
Halk dilinde osuruk böceği olarak bilinir. Bu sene aşırı derecede fazla var ortalıkta üreme mevsiminde iyi çalışmışlar :))) bi zararı yok pat küt çarpıp dururlar sakın ezme kokusu fena :D




K
kenbalx
6 gün (501 mesaj)

S
Seades
6 gün (339 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Tensegrity

Dam bitleri dam olmadan yaşayamazlar tip ki bizler gibi , bende birgün böyle damsız öleceğim

Alıntıları Göster
sende böcekten oraya nasıl geçtin abi





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

S
sasomelih
6 gün (105 mesaj)
Ooosssuuuruuuk böceği korkuttugunda falan bi koku salar aklın şaşar valla





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >