Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
14
Cevap
0
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Boot etmiyor, bios resetlemiyor

D dribblingmaster Konu Sahibi
2 yıl (344 mesaj)
Yeni msi b450 bazooka anakart, ryzen 5 2600 ve adata 3200mhz ram aldım. Biosa girip xmp profilden 2666mhz. Olan rami 3200mhz. yaptıktan sonra yeniden biosa girdim ramler 3200 oldu sonra bios ana ekranda Cpu fan fail control ve lan option rom kısmınıda işaretleyip(hiçbir sebebi yoktu) windows kurmak için usbyi taktım sistem görüntü vermeyip döngüye girdi sinyal yok yazıp aynı döngüye giriyor bios pilini söktüm cmos reset olsun diye değişen bişey yok ramleri söktüm değiştirdirdim, m.2 ssd ve hddyi söktüm taktım yine aynı durumda vgayı sökünce vga ledi yanıyo görüntü vermiyor vga sağlam durumda. Anakartın hata ledlrinden boot kısmının ledi yanıyor.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dribblingmaster -- 28 Kasım 2018; 0:5:53 >


G Guest-0EF48BDE1
2 yıl (2281 mesaj)
bu mesaj silindi





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 18 Temmuz 2020; 15:27:17 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

N No Way Out
2 yıl (25512 mesaj)
Jumper ile clear_cmos yap düzelir.




D dribblingmaster Konu Sahibi
2 yıl (344 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Guest-0EF48BDE1

bu mesaj silindi
O jbat1 kısmında jumper swich yok hocam nasıl sıfırlayabilirim.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dribblingmaster -- 27 Kasım 2018; 23:57:7 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

G Guest-0EF48BDE1
2 yıl (2281 mesaj)
bu mesaj silindi





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 18 Temmuz 2020; 15:27:19 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @dribblingmaster

D dribblingmaster Konu Sahibi
2 yıl (344 mesaj)
Aynen dediğiniz gibi 20 saniye tornavida temaslı bekledim cmos reset olmadı yine aynı döngü. Bi kaç kez daha deneyip olmazsa sabaha kadar pilsiz tutup sabah tekrar deniycem. Msi anakart aldığıma pişman olmam umarım. İlginiz için teşekkürler.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @matrix52

G Guest-0EF48BDE1
2 yıl (2281 mesaj)
bu mesaj silindi





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 18 Temmuz 2020; 15:27:21 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @dribblingmaster

D dribblingmaster Konu Sahibi
2 yıl (344 mesaj)
Display port kabloyu çıkarıp dvi takınca görüntü geldi hocam bios reset halde dediğiniz gibi dokunmadan bios update sonra xmp. Teşekkürler





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @matrix52

D dribblingmaster Konu Sahibi
2 yıl (344 mesaj)
Biosu güncelledim artık xmp profil çalışıyor ama önceki sistemde çalışan display port şuan görüntü vermiyor radeon son sürümü yüklerken de windows çöküyor 3. Kez format atıyorum daha önceki radeon sürümlerinden kurmayı deniycem xmpyi de kapattım. Ve msi sayesinde sabahı ettim keşke asus alsaydım hiç böyle sorunlar yaşamamıştın.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

G Guest-0EF48BDE1
2 yıl (2281 mesaj)
bu mesaj silindi





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 18 Temmuz 2020; 15:27:22 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @dribblingmaster

D dribblingmaster Konu Sahibi
2 yıl (344 mesaj)
Ekran kartı Msi rx480, psu 600w 80+ önceki anakartta böyle bi sorun yaşamamıştın sistemi render, maya vs. Performansı artsın diye değiştirdim. Ramlerin kodunun uzun kısmı destek listesinde yazıyodu sondaki kısa kod renk kodu, rgb led kodu gibi bişey sanırım ryzenler ram seçiyo ve yüksek mhz. İstiyo diye baya atıştırıp aldım. İşten dönünce söylediklerinizi yaparım. Teşekkürler.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @matrix52

D dribblingmaster Konu Sahibi
2 yıl (344 mesaj)
Vga driverı Amd'nin sitesinden indirdim chipset driverı anakartın. Sondan bi önceki radeon driver sorunsuz yüklenebiliyo. Birde anakartın sitesinden chiset driver kurdum o çakışma yapmasın diye smbus vs kısmı yükledim sadece. Son driverı formattan sonra ilk olarak kurunca da çöküyo.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dribblingmaster -- 28 Kasım 2018; 12:6:3 >


Bu mesajda bahsedilenler: @matrix52

D dribblingmaster Konu Sahibi
2 yıl (344 mesaj)
Youtubeda gördüğüm bi videodaki gibi monitörün elektirik bağlantısını kesip 5 saniye bekleyip tekrar takınca displayporttan tekrar görüntü vermeye başladı ama tekrar sistem göçer diye son sürüm radeonu yüklemeye pek yanaşmıyorum.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

G Guest-0EF48BDE1
2 yıl (2281 mesaj)
bu mesaj silindi





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 18 Temmuz 2020; 15:27:30 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @dribblingmaster

D dribblingmaster Konu Sahibi
2 yıl (344 mesaj)
Aynen hocam aslında sistemi alırken çok içime sinmişti sorun çıkınca moral hepten gitti şimdi iyi durumda render maya ekmek param iki kat hızlandı :) çocuk gibi ramlerin ledlerini izliyorum oyun olarakta sadece pes oynuyorum stabil bi sürücü çıkana kadar asla güncellemem.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dribblingmaster -- 29 Kasım 2018; 0:54:12 >


Bu mesajda bahsedilenler: @matrix52
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.