Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 4 misafir, 1 mobil kullanıcı
33626
Cevap
2769688
Tıklama
60
Öne Çıkarma
Cevap: BMW 3 serisi (G20) (1723. sayfa)
M
3 hafta (79 mesaj)
Çavuş

Evet uzatılmış garantiden değişti. Hiçte yokuşa sürmediler kendileri garantiden karşılanacak diye aradılar. Ayrıca elektrikli mini countryman ikame aracı da istemeden teklif ettiler. Çok memnun kaldım Kayseri üçler otomotiv’den



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Le_Penseur
M
3 hafta (79 mesaj)
Çavuş

Ayrıca uzatılmış garanti satın alınca size bir maille sözleşme gibi bir şey geliyor. Orda da soğutma sistemi arızaları kullanıcı kaynaklı değilse garanti kapsamında olduğu açıkça yazıyor. Uzun bir sözleşme metni var o zaman okumuştum.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Le_Penseur
L
3 hafta (1155 mesaj)
Yüzbaşı

Eski aracımda devir daim sorunu oldu garanti bitmişti. Otomole sordum. Sarf malzeme oldugu için uzatılmış garanti kapsamında değil dedi.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @MelihOlgun I3GME
A
3 hafta (929 mesaj)
Yüzbaşı

Sarf malzemeler yağ, filtreler, bujiler, silecekler, fren balataları/diskleri, soğutma sıvısı gibi tüketilen aşınan parçalardır. Kronik su kaçağı yapıyor, çabuk bozuluyor diye motorun kritik parçası olan devir daim pompası garanti dışı demek en basit tabirle dolandırıcılık.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Le_Penseur
M
3 hafta (999 mesaj)
Yüzbaşı

Arıza yapmadığı sürece değiştirilmeyen devir daim pompası nası sarf malzemesi oluyor?



L
3 hafta (1155 mesaj)
Yüzbaşı

Haklısınız ben dolandırıldım öleyse. rica etmeme ragmen yapmadılar.

servis danısmanını aradım. Bu durumu sordum. Eskiden devir daim dahil değildi ama artık sogutma sıvısı ekipmanları garanti + kapsamına dahil dedi.

Garanti + tavsiye ederim. Devir daim değişim ücreti 30k civarında 60.000den sonra mutlaka sıkıntı oluyor dedi.

Garantiyi uzatıcam heralde...





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Le_Penseur -- 15 Mayıs 2026; 12:36:47 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
3 hafta (194 mesaj)
Teğmen

Hocam benim simkartlı ancak ben de göremiyorum. Remote özelliği kaldırıldı yok oldu, uygulamada da göstermiyor sürümü




Bu mesajda bahsedilenler: @Sharkslayer
M
3 hafta (79 mesaj)
Çavuş

Hep dahildi hocam. Otomol servisin iş güzarlığı. Ben garanti uzatmayı tavsiye ederim. Servise gittiğimde her şeyi rahatça söylüyorum uzatılmış garanti kapsamında olunca. Yoksa fiyatlar malum. En kötü sunroof ses şikayeti için bile gitsem işe yarıyor.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Le_Penseur
M
3 hafta (79 mesaj)
Çavuş

Servis işlemlerinden sonra fatura mail adresine geliyor mu arkadaşlar. Dün bana fatura vermediler. Geliyorsa kaç gün içinde geliyor. Yapılan işlemler uygulamada servis geçmişinde görünüyor ama fatura da olsa iyi olur.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
F
3 hafta (1572 mesaj)
Yüzbaşı

uzatılmış garantide %30 indirim var benim araç için 70 binden 50 bin tlye düşmüş. almayı düşünüyorum ama ilgili şartlarda yıldızlı lastikle ilgili madde var mıydı hocam hatırlıyorsanız?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @MelihOlgun I3GME
L
3 hafta (1155 mesaj)
Yüzbaşı

Hocam alım yaparken servis danısmanı üzerinden alın, aksi taktirde araç gecmisine baktıgınızda uzatılmış garanti görünmüyormus.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @fozcam
M
3 hafta (79 mesaj)
Çavuş

Görünüyor hocam. Ben siteden kendim aldım. Servis danışmanı kendi üzerinden aldırarak prim kasmış olabilir şayet onlar dediyse.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Le_Penseur
M
3 hafta (79 mesaj)
Çavuş

O kısmı bilmiyorum hocam sözleşmeyi okumak lazım. Çok uzun bir sözleşme metni var. Hatırlamıyorum şuan.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @fozcam
L
3 hafta (1155 mesaj)
Yüzbaşı

bazen görünmüyor falan dedi. benim araçtada devir daimde hafif sızıntı olmus. iyi niyetten değiştiririm ama antifiriz ve işçiliği siz ödersiniz dedi. isterseniz kampanya varken garantiyi uzatın, ücretsiz değiştirelim dedi. Bende garanti uzatmayı tercih ettim en azından 3 yıl kafam rahat binerim.




Bu mesajda bahsedilenler: @MelihOlgun I3GME
G
3 hafta (107 mesaj)
Çavuş

Araç birkaç gündür ekteki uyarıyı veriyor. Tam olarak ne için araç ile bağlanmamı istiyor çözemedim. Yapan var mı bunu ? Diğer fonksiyonlar dediği tam olarak nedir?

Araç 2025 i4








< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >



O
3 hafta (1045 mesaj)
Yüzbaşı

Yaklaşık 15 gün önce Samsun kosifler oto'da yaptırdım yazılım güncelleme işlemini. Sorunumu söylediğimde kendileri teklif ettiler hatta. Yaklaşık 4.500 TL gibi bir ücretlendirme oldu prime indirimi ile birlikte.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Sharkslayer
A
3 hafta (929 mesaj)
Yüzbaşı

Ben de online uygulamadan aldım ve uzatılmış garanti görünüyor. Email ile de koşulları geliyor.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Le_Penseur
M
3 hafta (217 mesaj)
Teğmen

Hatta napıyorlardır tahminen. Tamam o zaman değiştireyim desen parasını ödersin. Hem de sistemde garantiden değişti deyip onun da ücretini düşerler. Böyle paranoyak olduk bu çakallar cennetinde.



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Alfa156
C
3 hafta (4746 mesaj)
Binbaşı
Konu Sahibi

Bende 1 ay önce Kayseri Üçler de bakım yaptırmıştım, fatura mail adresinize gelir demişlerdi ama gelmedi. Unutmuştum siz yazınca aklıma geldi bir ara telefonla arayıp soracağım.

Fiyat bilgisi; yağ değişimi, fren hidroliği değişimi, buji değişimi prime indirimiyle 20.750 TL


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @MelihOlgun I3GME