Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
7
Cevap
0
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Biyoloji ve Kimya çin Kaynak ÖNERİSİ..

M
MaVzeR16 Konu Sahibi
2 yıl (509 mesaj)
Tyt için palme A almaya karar verdim. Ama sistemleri biraz basite kaçtığı için Palme B yi almayı düşünmüyorum. Hangi kitabı önerirsini sınav seviyesine uygun olmak kaydıyla?
Ayrıca kimya içinde geçen sene palmeleri kullandım. Özellikle ikinci oturum için hangi kitap güzeldir? (Yayın denizi tek çok zor gelmişti onun haricinde)





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaVzeR16 -- 19 Ağustos 2018; 13:2:5 >


T
tipicin
2 yıl (0 mesaj)

M
MaVzeR16 Konu Sahibi
2 yıl (509 mesaj)
Biyo için mi hocam?





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @tipicin

Ç
Çekirdek Çitleyen Adam
2 yıl (16 mesaj)
palme b de palme a da güzeldir fen derslerinde palmelerin hepsinin alınması taraftarıyım(hatta tarih, din , türkçe fem konu anlatımı geri kalanı palme alınması en iyisidir diye düşünüyorum) biyolojide hiç de eksik yanları yoktu sistemlerde falan ayrıca. apotemi sistemler de alınabilir eksik görülüyorsa . onun dışında palme organik hocalar aldırır zaten palme a ve b biyoloji de çözülmesi gereken kitaplardan





< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

M
MaVzeR16 Konu Sahibi
2 yıl (509 mesaj)
Tamamdır hocam teşekkür ettim . Kimya için var mı bi öneriniz?





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Çekirdek Çitleyen Adam

B
Bağdatlı Ruhi
2 yıl (274 mesaj)
Hocam Palme B sistemlerde basite kaçmış diyorsunuz da, 2019 AYT'yi inceleyin Palme B yeter hatta artar bile.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

T
tipicin
2 yıl (0 mesaj)
evet hocam




Bu mesajda bahsedilenler: @Dr.Mavzer16

M
MaVzeR16 Konu Sahibi
2 yıl (509 mesaj)
Hocam öyle tabii hiç bir zaman fazla zor sorulmadı . Ama ne çıkacağını bilemeyiz tabi palmenin haricindede güzel bi kitap araştırıyorum. Palmeyi 2 sene önce çözmüştüm.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Bağdatlı Ruhi
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.