Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
1801
Cevap
0
Tıklama
25
Öne Çıkarma
Cevap: [BİTTİ] Amazon TR - Gülümseten Cuma Haftası (Black Friday) | 20-27 Kasım (56. sayfa)

L lalow61
5 ay (3 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: muslera251

Baya iyi fırsat.Geçen günkü 2 li 22 TL kadar değil ama :) Piyasanın baya altında.

Sensodyne Hızlı Rahatlama Beyazlatıcı 75 ml

13.90 ₺


https://www.amazon.com.tr/Sensodyne-H%C4%B1zl%C4%B1-Rahatlama-B%C3%A9yazlat%C4%B1c%C4%B1-75/dp/B074WC4N8J/ref=asc_df_B074WC4N8J/?tag=googleshopads-21&linkCode=df0&hvadid=343334706440&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=15172045699290199634&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=1012777&hvtargid=pla-561954413900&psc=1
2 tane sipariş geçtim hocam.
Colgate hassasiyet kullanıyorum. Memnunum.
Bu sensodinler de başarılıdır umarım.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

H HattaPys
5 ay (29 mesaj)
Aynen hocam arkadaşların dediği gibi 6699 TL idi, bitmişti. Muhtemelen biri iade etti , o düştü tek ürün olarak.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @onder.t

M Mega Therion
5 ay (4465 mesaj)
amazon da indirimler muhtemelen saat 9 gibi başlar; hepsibuada dan 1 kuruş aşağıya satma politikası.

Bakmayın amazon'da tekel olsa amazon da ağzımıza sı*ar. Rekabet iyidir kemerleri takıp bakalım güzel şeyler çıkacak mı.




M muslera251
5 ay (196 mesaj)
Gayet iyi hocam gönül rahatlığıyla alabilirsiniz





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @lalow61

A AytekinNet
5 ay (116 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: blackkjack

Bu mesaj silindi.
Ürün ne? Fiyat ne? Bu şekilde paylaşım yapmanız kimsenin işine yaramıyor.

1-Ürün adı
2-Fiyat
3-Link (Refsiz)

Bu üçünü bi araya getirmek çok mu zor?





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


F fagala
5 ay (1329 mesaj)
Baseus CATKLF-G09

20 tl





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


A AC@DC
5 ay (3594 mesaj)
Refarans linklere tıklamıyom.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


W Warner Bross
5 ay (424 mesaj)
https://www.amazon.com.tr/dp/B07XK958TH/ref=cm_sw_r_cp_apa_fabt1_dlC_FiQUFbRZMT9VH

Bu iyi mi yoksa fake indirim mi?

Edit:seagate 500gb tasinabilir ssd 500 tl





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Warner Bross -- 22 Kasım 2020; 20:42:9 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

S sekobaba
5 ay (1806 mesaj)

G Gamer4fun4
5 ay (96 mesaj)
Kupon yok hocam.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @sekobaba

N NightmarE_6
5 ay (2315 mesaj)
Biz geçen yıl 350tl'ye almıştık arkadaşlarla. Ben iade ettim hızını beğenmediğim için. Testlerde 400-500mb/s görünsede büyük boyutlu dosyalarda hızı 150mb/s'lerde maalesef.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NightmarE_6 -- 22 Kasım 2020; 21:45:10 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Warner Bross

W Warner Bross
5 ay (424 mesaj)
Anladim, tesekkurler. Vazgectim bu yorumlardan sonra.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @NightmarE_6

N NightmarE_6
5 ay (2315 mesaj)
Rica ederim. Fiyatı geçen yıl ki dolar kuruyla kıyaslayınca normal. Benim gibi 70-80gb tek parça dosyalar için kullanmayacaksanız da gayet hızlı ürün, vazgeçirmiş olmayayım sizi 4 kişi aldık sadece ben iade ettim. Ayrıca oldukça küçük ve güzel bir ürün :)





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NightmarE_6 -- 22 Kasım 2020; 22:0:51 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Warner Bross

W Wadjet
5 ay (4048 mesaj)
Vernel Max Şakayık ve Beyaz Çay, 1,44L - ₺9,88

https://www.amazon.com.tr/gp/product/B085WNW8MS?psc=1

Hepsiburada'dan sonra Amazon'da indirdi fiyatı. Kargo bedava avantajıyla alabilirsiniz.




F facepunchS
5 ay (345 mesaj)
laptop konusunda hb fos çıktı. amazon takip.




E Efsunger hissi
5 ay (2353 mesaj)
Kulaklıklar da son bir Black fridayi beklicem





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S Sergenss
5 ay (326 mesaj)
Arkadaşlar merhaba, sıvı çamaşır deterjanı kullanıyorduk ama memnun olmadığımız için toza geçmeye karar verdik.



İndirimlerin ilk günü Alo 7kg x 2 ve 1 lt bulaşık deterjanı 64,90’a kaçırdım.



Şu an şunu alabilirsin diyeceğiniz önerileriniz var mıdır?



Omo active 9kg - 49,90 fakat yukarıda belirttiğim kadar uygun gelmedi bana. Bekle daha uyguna yakalarsın diyen var mıdır :)

Not: Ana konuya yazmıştım fakat o konuya bakmayan ve fikrinden faydalanabileceğim başka arkadaş olursa diye buraya da yazıyorum kusura bakmayın lütfen.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

A atakom52
5 ay (937 mesaj)
sıvı tozdan daha iyi değil mi, neden böyle bir karar verdiniz?


Bu mesaja 4 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Sergenss

H Hobar
5 ay (10459 mesaj)
BF var dediler geldik. Bakıyorum ne var diye. Diş miciniii.....

Arkadaş! laptop lazım, ekran kartı lazım, ssd lazım, psu lazım. Diş macunu ne lan?.... Zaten en iyisi 30-40 lira.

Madem yok neden oraya kocaman Gülümseten Cuma yazıyorsun.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hobar -- 22 Kasım 2020; 22:48:48 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.