Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
18
Cevap
0
Tıklama
1
Öne Çıkarma
'Bismillahirrahmanirahim, İnşallah gol olur Yarabbim..' dedi Gol Oldu .

F
fistoffury Konu Sahibi
10 ay (3 mesaj)
Dün oynanan Türkiye-Moldova Maçında Deniz Türüç Frikik Kullanmadan önce "Bismillahirrahmanirahim, İnşallah gol olur Yarabbim.." dedi Gol Oldu . Ateistler bunuda açıklayın.
https://twitter.com/zaytunqspor/status/1171515820721111041




G
g70g
10 ay (30 mesaj)
Bu nasıl kafa yapısı lan





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


K
Kanatlandırmayan_Redbull
10 ay (287 mesaj)
Iste allahin var olduğunun en buyu ispati yani daha neyi anlamiyor bu ateistler
Allah olmasa bu adamin duasi kabul olmazdi
Iyiki allah var ve biz bunun elcileriyiz





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

-
-RAUL
10 ay (1127 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Kanatlandırmayan_Redbull

Iste allahin var olduğunun en buyu ispati yani daha neyi anlamiyor bu ateistler
Allah olmasa bu adamin duasi kabul olmazdi
Iyiki allah var ve biz bunun elcileriyiz
Hocam şimdi örneğin messi müslüman değil frikikten kaç golü var
Deniz müslüman frikikten kaç golü var?

Ben de müslümanım ama senin cümleye böyle cevap.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -RAUL -- 11 Eylül 2019; 16:2:41 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

P
PAUL WALKER
10 ay (1211 mesaj)
Allahim insallah simdi dh de admin olurum.


Admin olamadim hani allah?

Mantiga bak.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Ş
şoray uzun yolda
10 ay (5825 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Kanatlandırmayan_Redbull

Iste allahin var olduğunun en buyu ispati yani daha neyi anlamiyor bu ateistler
Allah olmasa bu adamin duasi kabul olmazdi
Iyiki allah var ve biz bunun elcileriyiz
gerçek müslüman redbull içmez.




Ş
şoray uzun yolda
10 ay (5825 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: PAUL WALKER

Allahim insallah simdi dh de admin olurum.


Admin olamadim hani allah?

Mantiga bak.
nickinizin altında yönetici yazıyor sadece siz göremiyosunuz fakeyle girip bakin tabi ban riski var.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

P
PAUL WALKER
10 ay (1211 mesaj)





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @şoray uzun yolda

L
Lüzumsuz Adam
10 ay (344 mesaj)
LAN CEDİ HER SERBEST ATIŞTA BİSMİLLAH ÇEKİYO NİYE KAYBETTİK AMERİKAYA O ZAMAN




A
air raid siren
10 ay (39 mesaj)
kanka zaten yarı yarıya şansı var adamın, ya atar ya atamaz. o yüzden 50ye denk gelince bunu mu çıkardı





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


D
dfk24
10 ay (3659 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: PAUL WALKER

Allahim insallah simdi dh de admin olurum.


Admin olamadim hani allah?

Mantiga bak.
Sen o vasıfta biri misin ki adminlik istiyorsun ? Yapabileceğin şeyler için dua edersen emin ol eninde sonunda kabul olur

Bende şimdi Mercedes s500 isteyim aaa Allah vermedi diye Allah yok diyeyim..





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

P
PAUL WALKER
10 ay (1211 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: dfk24

Sen o vasıfta biri misin ki adminlik istiyorsun ? Yapabileceğin şeyler için dua edersen emin ol eninde sonunda kabul olur

Bende şimdi Mercedes s500 isteyim aaa Allah vermedi diye Allah yok diyeyim..

Alıntıları Göster
O vasifta olup olmadigimi nereden biliyorsun?





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

D
dfk24
10 ay (3659 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: PAUL WALKER

O vasifta olup olmadigimi nereden biliyorsun?

Alıntıları Göster
Soruyorum işte





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


M
MrCaner
10 ay (3611 mesaj)

F
fistoffury Konu Sahibi
10 ay (3 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: -RAUL

Hocam şimdi örneğin messi müslüman değil frikikten kaç golü var
Deniz müslüman frikikten kaç golü var?

Ben de müslümanım ama senin cümleye böyle cevap.

Alıntıları Göster
İyide Messi Duamı ediyor ? bu adam etmişte atmış.




F
fistoffury Konu Sahibi
10 ay (3 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: MrCaner

troll konu herhalde
yoo değil.




L
lautream0nt
10 ay (2195 mesaj)
Topa hiç vurmasaydı. Eminim top kendiliğinden uçardı.




G
ghostweb
10 ay (2085 mesaj)
keşke alalh bunların duasını kabul edeceğine 5 yaşındaki masum çocuklar ölürken yada işkenceye uğrarken dualarını duysaymış sanırım daha mantıklı olurmuş. gerçekten ciddi ciddi allahın duaları duyduğunu düşünen var mı?




A
Agopunkazı
10 ay (38 mesaj)
Ateizler bunu da acıklasın .





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.