Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
416
Cevap
75728
Tıklama
77
Öne Çıkarma
Cevap: Bir Mezuna Kalma Hikayesi... [9K > İlk 500] (14. sayfa)

O oykumm
7 yıl (47 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Psydia

Hocam özellikle çözün diyeceğim yayın yok fakat herkese fdd mat2 soru bankasını özellikle öneriyorum. Fdd'nin yayınları diğer yayınlara nispeten güzel. Çözmeyin diyeceğim yayın yoktur her çiçekten biraz bal almak lazım

hocam soru bankası zaman kaybı demiştin ilk mesajda


Bu mesaja 1 cevap geldi.

P Psydia Konu Sahibi
7 yıl (1682 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Dovakhinn

melisanın selamı var

ne diyosun lan sen





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

P Psydia Konu Sahibi
7 yıl (1682 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: oykumm

quote:

Orijinalden alıntı: Psydia

Hocam özellikle çözün diyeceğim yayın yok fakat herkese fdd mat2 soru bankasını özellikle öneriyorum. Fdd'nin yayınları diğer yayınlara nispeten güzel. Çözmeyin diyeceğim yayın yoktur her çiçekten biraz bal almak lazım

hocam soru bankası zaman kaybı demiştin ilk mesajda

İlk mesajımı okuyanlar zaten soru bankasını tasvip etmediğimi biliyorlar, ama bazıları ısrarla sb tavsiyesi istiyorlar ne yapayım ben de öneriveriyorum bişeyler, yani zorla anlatamazsın ki dimi





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


R Robb_Stark
7 yıl (1222 mesaj)
Hocam anladigim kadariyla is yine "inek" olmakta bitiyor





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


D Dovakhinn
7 yıl (321 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Psydia


quote:

Orijinalden alıntı: Dovakhinn

melisanın selamı var

ne diyosun lan sen

sen iyi tanırsın melisayı





< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


M mmorwen
7 yıl (991 mesaj)
Kimsin sen? Tanımıyorum seni.




Bu mesajda bahsedilenler: @Dovakhinn

D Dovakhinn
7 yıl (321 mesaj)
psydia hacı sana tek şey söylüyorum bu melisa hala seni seviyor bunu bil yani.





< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

M mmorwen
7 yıl (991 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Dovakhinn

psydia hacı sana tek şey söylüyorum bu melisa hala seni seviyor bunu bil yani.

Melisa'nın yeni sevgilisi var şuan sadece onu seviyor hadi şimdi yürü git işine. Hadi git kumda oyna bebe boyundan büyük işlere de karışma.




D Dovakhinn
7 yıl (321 mesaj)
Neyse.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dovakhinn -- 20 Haziran 2014; 22:30:35 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

P Psydia Konu Sahibi
7 yıl (1682 mesaj)
Kardeşim sağol ama gerçekten ilgilenmiyorum. Öğrencilik hayatımın geri kalanında da muhtelif üniversitelerden çeşitli kalitelerde zibilyon tane kızla tanışsam bile hiçbiriyle ilişki kurmak için ilgilenmeyeceğim. Zaten geçmiş öğrencilik hayatımda da ilgilenmemem gerekiyordu. Bu yüzden verilen karardan kimse pişman değil, anlaşarak ayrıldık, herkes işine gücüne hedeflerine bakıyor. Bu hedeflerin karşısına çıkabilecek engelleri de kaldırmaktan daha doğal bir şey yok.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Dovakhinn

K Kat Von D
7 yıl (781 mesaj)
Look son
A legend
< Resime gitmek için tıklayın >
Tam bu hikaye





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kat Von D -- 25 Haziran 2014; 16:56:29 >


M MABLC
7 yıl (1122 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Psydia

Kardeşim sağol ama gerçekten ilgilenmiyorum. Öğrencilik hayatımın geri kalanında da muhtelif üniversitelerden çeşitli kalitelerde zibilyon tane kızla tanışsam bile hiçbiriyle ilişki kurmak için ilgilenmeyeceğim. Zaten geçmiş öğrencilik hayatımda da ilgilenmemem gerekiyordu. Bu yüzden verilen karardan kimse pişman değil, anlaşarak ayrıldık, herkes işine gücüne hedeflerine bakıyor. Bu hedeflerin karşısına çıkabilecek engelleri de kaldırmaktan daha doğal bir şey yok.

şu mmorwen le ayrıldınız mı ya ???





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Y YOKEDİCİİİ
7 yıl (533 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Nicotinell

bir insan elektronik müh olmak istiyorsa Türkiye'de ilk 8k ya girmesi lazım. İtü elektronik haberleşme sanırım 8k da idi. Maalesef çok fazla fakülte olduğu için aralarından sıyrılmanın tek yolu iyi üniversite bitirmek. itü'nün altında iyi üniversite de yok. yanlış politikalar sonucu 100.000.ci kişiler bile elektronik müh. olabildiği için, vasat bir okulda mühendislik okumak riskli hale geldi.

Arkadaş da bu gerçeği genç yaşına rağmen görmüş ve 9k iken mezuna kalmış. Tıpa yetecek puan alıp da vasat üniversitede mühendisliğe gitseydi maazallah adam yerine konmayabilirdi. Sonra ömür boyu vicdan azabı çek işin yoksa.

odtü makina vasat mı hocam?




T The Silent Man
7 yıl (211 mesaj)
Bize de böyle olsa nolur ki





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


U universiteadayi
7 yıl (324 mesaj)
Ara sınıflarda aşırı deneme çözmek mantıklı mı? Süre sıkıntım yok. (10. sınıfa geçtim)




Bu mesajda bahsedilenler: @Psydia

P Psydia Konu Sahibi
7 yıl (1682 mesaj)
Arkadaşlar konuyu kısa bir süre sonra kapatacağım. Çünkü gerçekten sırf sormuş olmak için sorulduğu belli olan sorular gelmeye başladı. Üstüne bir d ecevap vermeyince ben suçlu oluyorum.
Kısaca şunu diyebilirim: sorduğunuz soruya 12 saat içinde cevap gelmezse soruda bir sıkıntı vardır. Birkaç örnek:

quote:

Abi musaitsen sana bikac bisey sorcaktm ygs lys hakkinda ben mezuna kaldmda 100bindeym ama obp cok dusuk benm 20 bin istiyorumda acaba hayalmi olur 34 puan gelcek obp ile ve hangi kaynak onerirsin yazn ne calismali tsk..

quote:

ben mezuna kalmaya karar verdim sizce yazın ne çalışmalıyım ygsmi-lysmi bana biraz tavsiye veririmisiniz

quote:

Merhaba:) ben mezuna kalma hikâyeni okuyunca yardim istemek istedim:) fen lisesi mezunuyum YGS m olağanustu kotu geçti daha kotu olamazdı ama talihsizlik ten oldu bilgi seviyemden kaynaklandığını düşünmüyorum o moral bozukluğuyla lys için epeyce vakit kaybettim lys de biraz toparlayabilirim belki ama ne kadar yükselse de hedeflerime yetmeyecek gerçekten 1 senemi en iyi şekilde değerlendirmek için herşeye hazırım ama gerçekten tam olarak nereden başlayacağımı bilemiyorum yardim edersen çok sevinirim lys den hemen sonrasından itibaren uygulayacagim ve çok büyük bi aksilik çıkmazsa beni iyi bi dereceye ulaştıracak bir stratejiye ihtiyacımvar nasıl baslamam gerektiği konusunda yardim edersen çok sevinirim:)

quote:

merhaba su an mattan30 geodan 14-15 fizik kimya biyolojiden 5 er net gelıyo. fizik kimya yı 15 e cıkarmak ıcın hangı konulara calısmam lazım yardımcı olurmusnuz nasıl calısmam lazım ?

quote:

Kardeş 11.sınıfım hiç bir şey bilmiyorum hangi derse nasıl calısıcam faln anlatıtmısn


Bu yukarıda verdiğim örnekler içinde, ilk mesajda cevabı olmayan soru var mı? Ben boş yere mi ilk mesajı okumadan soru sormayın diyorum? Yani benim gelen kutumun halini görseniz acırsınız bana. Cevap vermeyince olayı saygısızlık boyutuna götürenler de oluyor arada.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M MABLC
7 yıl (1122 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Psydia

Arkadaşlar konuyu kısa bir süre sonra kapatacağım. Çünkü gerçekten sırf sormuş olmak için sorulduğu belli olan sorular gelmeye başladı. Üstüne bir d ecevap vermeyince ben suçlu oluyorum.
Kısaca şunu diyebilirim: sorduğunuz soruya 12 saat içinde cevap gelmezse soruda bir sıkıntı vardır. Birkaç örnek:

quote:

Abi musaitsen sana bikac bisey sorcaktm ygs lys hakkinda ben mezuna kaldmda 100bindeym ama obp cok dusuk benm 20 bin istiyorumda acaba hayalmi olur 34 puan gelcek obp ile ve hangi kaynak onerirsin yazn ne calismali tsk..

quote:

ben mezuna kalmaya karar verdim sizce yazın ne çalışmalıyım ygsmi-lysmi bana biraz tavsiye veririmisiniz

quote:

Merhaba:) ben mezuna kalma hikâyeni okuyunca yardim istemek istedim:) fen lisesi mezunuyum YGS m olağanustu kotu geçti daha kotu olamazdı ama talihsizlik ten oldu bilgi seviyemden kaynaklandığını düşünmüyorum o moral bozukluğuyla lys için epeyce vakit kaybettim lys de biraz toparlayabilirim belki ama ne kadar yükselse de hedeflerime yetmeyecek gerçekten 1 senemi en iyi şekilde değerlendirmek için herşeye hazırım ama gerçekten tam olarak nereden başlayacağımı bilemiyorum yardim edersen çok sevinirim lys den hemen sonrasından itibaren uygulayacagim ve çok büyük bi aksilik çıkmazsa beni iyi bi dereceye ulaştıracak bir stratejiye ihtiyacımvar nasıl baslamam gerektiği konusunda yardim edersen çok sevinirim:)

quote:

merhaba su an mattan30 geodan 14-15 fizik kimya biyolojiden 5 er net gelıyo. fizik kimya yı 15 e cıkarmak ıcın hangı konulara calısmam lazım yardımcı olurmusnuz nasıl calısmam lazım ?

quote:

Kardeş 11.sınıfım hiç bir şey bilmiyorum hangi derse nasıl calısıcam faln anlatıtmısn


Bu yukarıda verdiğim örnekler içinde, ilk mesajda cevabı olmayan soru var mı? Ben boş yere mi ilk mesajı okumadan soru sormayın diyorum? Yani benim gelen kutumun halini görseniz acırsınız bana. Cevap vermeyince olayı saygısızlık boyutuna götürenler de oluyor arada.

İçimden sana da iki yüz verdik bi tarafın kalktı demek istiyorum nedense ama haklısın üstat ya içimde kaldı diyemedim ya la





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


C cemocemocemo
7 yıl (43 mesaj)
Öncelikle tebrikler. Çok güzel bir sonuç. Ama tespitiniz biraz yanlis bence. Sinavda basariyi etkileyen bir çok faktör var. Sadece tek bir faktöre bağlamak yanlis olur.

Bu sürekli deneme cozun sadece genellemesinin yerine rutin calismalariniz olduğu gibi rutin deneme yapin demek daha mantikli olacaktır.

Şuan için lysye ortalama 330 gun kalsa ve zaten mezuna kalacak birisinin deneme çözebilir olduğunu da dikkate alirsak zaten 3 günde 1 deneme çözmesi demek bile 110 deneme yapar. 110 deneme cozene kadar zaten 25 net yapan adam ortalama 40 net yapar.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S Steve Jobs35
7 yıl (242 mesaj)
Nictinell abi yürü git işine gelmişin 30-40 yaşına bizden daha çok buralarda takılıyorsun.Kendi başarısızlığın yüzünden milletin moralini bozuyorsun.




Bu mesajda bahsedilenler: @Nicotinell

B bzybk
7 yıl (6 mesaj)
Meraba abi pm e bakabilir misin





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >