Cmos battery yi çıkarttım 15 dakika beklediğim halde bile bir şey yok. Yine açılmıyor. Anakart modeli Gigabyte GA-H61M-S2PV . ,GTX 1060 ı görmüyor anakart öyle ki boot ekranını görüyor ama ilerisini açmıyor. Ben böyle saçma bir şey görmedim en azından windows u görebilecek şekilde görmesi lazım.
Ayrıca gtx1060 takınca, boot ekranında kalıyor öyle ne biosa giriyor ne bir şey.
Çözüm: Cmos battery yi reset yerini buldum şimdi hallettim. Bir de BIOS update yapınca ekran kartını takınca direk açtı. Yalnız BIOS update çok tehlikelidir elektrik kesilirse o anda anakart çöp olabilir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CSB yazmayan adam -- 6 Eylül 2020; 23:5:33 >
Ayrıca gtx1060 takınca, boot ekranında kalıyor öyle ne biosa giriyor ne bir şey.
Çözüm: Cmos battery yi reset yerini buldum şimdi hallettim. Bir de BIOS update yapınca ekran kartını takınca direk açtı. Yalnız BIOS update çok tehlikelidir elektrik kesilirse o anda anakart çöp olabilir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CSB yazmayan adam -- 6 Eylül 2020; 23:5:33 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >