Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
9
Cevap
220
Tıklama
0
Öne Çıkarma
bilgisayarım açılmıyo
K
18 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

arkadaşlar merhaba bugün bilgisayarım system dosyası silinmiş yada bozuk diye bi hata verdi bu hatayı format atmadan düzeltmemin bi yolu varmı hatanın ayrıntılarında özgün kur cd nizi takın ilk ekranda r yi seçin felan diyo girdim ama dos tan pek anlamadığım için bi şey yapamadım o dosya cd de var acaba cd den kopyalayabilirmiyom o dosyayı yerine ve bu işi dos dan nasıl yaparım yardım ederseniz sevinirim teşekkürler



S
18 yıl
Yarbay

Kurulum sırasında Recovery seçeneğiyle kurduğun zaman Xp tamir edilmiş olarak açılır. Eğer bozuk olan sistem dosyası adı belirtiyorsa cd den kopyalayabilirsin



Y
18 yıl
Teğmen

güvenli kipte yaparsın en temizi..:)

açarken F8 bas..en başta güvenli mod var..öyle aç..

bi de bişey soracam..bu hata ne yaptıktan sonra gelmeye başladı..
sadece merak :)





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ygemici -- 2 Eylül 2004, 21:53:14 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
Y
18 yıl
Teğmen

pardon sistem güvenli modda açılıyomuydu..denedin mi yanii.soruyu hızlı okudugum için tam anlayamamşım..


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
18 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

maalesef ne yaptıysam açamadım windows a geçmeden bu hatayı veriyo bu gün durup dururken oldu cafede bilgisayar müşteri çıktı kapattım tekrar açtığımda bu ekranla karşılastım hangi tuşa basarsam basayım yeniden başlıyo cd yi takıyorum normal kur ayarlarını felan yapıyo tamir etmek için r ye basın diyo r ye bastığımda hangi windows ile oturum açmak istiyosunuz mu ne öle bişey soruyo 1 seçeneğini seçtiğimde c:/windows komut satırına giriyo komutla felan mı düzeliyo cd de system dosyası yok bilgisayardaki konumu c/windows/system32/config bu arada işletim sistemi winxp format atmadan kurtarabilirmiyim bilgisayarı


Bu mesaja 1 cevap geldi.
Y
18 yıl
Teğmen

işte..bunu şu şekilde hallet..yalnız bundan sonra sistemleri image li kullan..forumda verildi linki..

diski saglam bir xp li sisteme tak..sistemi aç..bu diskindeki lazım olan dosyalarını saglam diske yedekle..sonra saglam sistemdeki config klasorunu oldugu gibi bozuk diske kopyalaa.yalnız mesuliyet kabul etmem..olmayabilir.çünkü bu hata krtik bir hata(ve kopyaladıgımız klasor de sistem profile dosyalarının ve cok sayıda(sam dosyası da dahil) olmak üzere o sisteme özgü sistem dosyalarını barındırıan bi klasor)...denemeekden zarar çıkmaz..kaybedecek bişeyin yok nasıl olsa..ama bu işin sonu xp yi yeniden kurmak gibi geliyo bana malesef..


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
18 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

yeniden kuracam xp yi ama cd den felan o dosyayı yenilemenin başka bi yolu varmı acaba daha sonra başıma gelirse ne yapacam image alssam hdd ler zaten 20 gb oda oyun dolu


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
18 yıl
Yarbay

Xp cd sini taktıktan sonra R' ye basarak sistemi onarabilirisin Bir dene bakalım belkide yararı olur denemekte fayda var


Bu mesaja 1 cevap geldi.
P
18 yıl
Çavuş

genelde virüsten bunu yapıyor ve sen o dosyayı yüklesende yine başka bir sistem sosyasını tekrar siliyor.format kurtarır seni..



S
18 yıl
Binbaşı

selam arkadasım xp cd ıle boot et makınayı ve kurum ekranı sırasında onarma secenegını sec dosa dustugunde orad help ya sana gereken komutları sıralayacaktır gorevlerı ve kullanma bıcımlerı ıle bırlıkde herneyse orada chkdsk yap once daha sonra onyukleme gırdılerını defult ta al buyuk bır ıhtımalle cozulkecektır sorunun



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.