ACER 5720G-302G16MN dizüstü pc sahibiyim. bu pcyi vistadan xp ye dönüştürmek istiyorum. konu ile ilgili yardımlarınızı rica ederim (not: vista ingilizcedir o yüzden xp türkçeye geçmek istiyorum) teşekkürler...
< Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
ACER 5720G-302G16MN dizüstü pc sahibiyim. bu pcyi vistadan xp ye dönüştürmek istiyorum. konu ile ilgili yardımlarınızı rica ederim (not: vista ingilizcedir o yüzden xp türkçeye geçmek istiyorum) teşekkürler...
< Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >