Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
15
Cevap
320
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Beyler sizi aldatmis gibi hissediyorum ozur dilerim.

1 11 52 7 Konu Sahibi
3 yıl (92 mesaj)
Ilk defa gif yaptim ve burdan paylasmadan redditte paylastim uzgunum affedin beni.
80-90 oy aldi ama hot a girmedi

https://i.imgur.com/5Vhwaoj.gifv gif burda muhtemelen giremeyeceksiniz (iste bu yuzden paylasmadim)



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


H Hakkını Arayan Serçe
3 yıl (1387 mesaj)
Niye imgur?



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 3 cevap geldi.

1 11 52 7 Konu Sahibi
3 yıl (92 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Hakkını Arayan Serçe

Niye imgur?

Hocam once youtune yukledim.ordaki linki imgura atinca saniyesini secip uzerine yazi yazip gif yapiyor yani kolay oluyor ondan yaptim.





Yukledigim video şuyduhttps://m.youtube.com/watch?v=PVRyPQy4qbw

3 snlik.kismi aldim gif yaptim surekli yemek yiyordu



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

H Hakkını Arayan Serçe
3 yıl (1387 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: 11 52 7


quote:

Orijinalden alıntı: Hakkını Arayan Serçe

Niye imgur?

Hocam once youtune yukledim.ordaki linki imgura atinca saniyesini secip uzerine yazi yazip gif yapiyor yani kolay oluyor ondan yaptim.





Yukledigim video şuyduhttps://m.youtube.com/watch?v=PVRyPQy4qbw

3 snlik.kismi aldim gif yaptim surekli yemek yiyordu

Köpek bildiğin mamayı paylaşmamak için çirkeflik yapmış.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

İ it kopuk
3 yıl (177 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: 11 52 7


quote:

Orijinalden alıntı: Hakkını Arayan Serçe

Niye imgur?

Hocam once youtune yukledim.ordaki linki imgura atinca saniyesini secip uzerine yazi yazip gif yapiyor yani kolay oluyor ondan yaptim.





Yukledigim video şuyduhttps://m.youtube.com/watch?v=PVRyPQy4qbw

3 snlik.kismi aldim gif yaptim surekli yemek yiyordu

Lord of the Weleds hahahahhahaahh



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

1 11 52 7 Konu Sahibi
3 yıl (92 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Hakkını Arayan Serçe


quote:

Orijinalden alıntı: 11 52 7


quote:

Orijinalden alıntı: Hakkını Arayan Serçe

Niye imgur?

Hocam once youtune yukledim.ordaki linki imgura atinca saniyesini secip uzerine yazi yazip gif yapiyor yani kolay oluyor ondan yaptim.





Yukledigim video şuyduhttps://m.youtube.com/watch?v=PVRyPQy4qbw

3 snlik.kismi aldim gif yaptim surekli yemek yiyordu

Köpek bildiğin mamayı paylaşmamak için çirkeflik yapmış.

olabilir ama bana biraz usengeclik yapip yatatak yiyor gibi geldi. Suan telefonda yokda sabah Sana daha cirkefini gondereyim. 1 aylik yavru kopek mama kabina giriyor kivriliyor kimseye mama vermiyor :)



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


1 11 52 7 Konu Sahibi
3 yıl (92 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: it kopuk


quote:

Orijinalden alıntı: 11 52 7


quote:

Orijinalden alıntı: Hakkını Arayan Serçe

Niye imgur?

Hocam once youtune yukledim.ordaki linki imgura atinca saniyesini secip uzerine yazi yazip gif yapiyor yani kolay oluyor ondan yaptim.





Yukledigim video şuyduhttps://m.youtube.com/watch?v=PVRyPQy4qbw

3 snlik.kismi aldim gif yaptim surekli yemek yiyordu

Lord of the Weleds hahahahhahaahh







Yarin gercek veledi atacam senide cagrirayim konuya



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

İ it kopuk
3 yıl (177 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: 11 52 7


quote:

Orijinalden alıntı: it kopuk


quote:

Orijinalden alıntı: 11 52 7


quote:

Orijinalden alıntı: Hakkını Arayan Serçe

Niye imgur?

Hocam once youtune yukledim.ordaki linki imgura atinca saniyesini secip uzerine yazi yazip gif yapiyor yani kolay oluyor ondan yaptim.





Yukledigim video şuyduhttps://m.youtube.com/watch?v=PVRyPQy4qbw

3 snlik.kismi aldim gif yaptim surekli yemek yiyordu

Lord of the Weleds hahahahhahaahh







Yarin gercek veledi atacam senide cagrirayim konuya

Tamam bekliyorum :Dd



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


1 11 52 7 Konu Sahibi
3 yıl (92 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Hakkını Arayan Serçe


quote:

Orijinalden alıntı: 11 52 7


quote:

Orijinalden alıntı: Hakkını Arayan Serçe

Niye imgur?

Hocam once youtune yukledim.ordaki linki imgura atinca saniyesini secip uzerine yazi yazip gif yapiyor yani kolay oluyor ondan yaptim.





Yukledigim video şuyduhttps://m.youtube.com/watch?v=PVRyPQy4qbw

3 snlik.kismi aldim gif yaptim surekli yemek yiyordu

Köpek bildiğin mamayı paylaşmamak için çirkeflik yapmış.

Asil cirkef bu hocam



< Resime gitmek için tıklayın >







< Resime gitmek için tıklayın >







Birde utanmadan siritiyor:)



< Resime gitmek için tıklayın >



Kusura bakmayasin baya gec attim videoyuda yukleyimde izlemek isteyen olur belki diye dusundum. Gerci videoda Pek de bisey yok izlemesen bisey kaybetmen.



https://m.youtube.com/watch?v=DeoY1CRYvNk





@it kopuk comeee



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @it kopuk

İ it kopuk
3 yıl (177 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: 11 52 7


quote:

Orijinalden alıntı: Hakkını Arayan Serçe


quote:

Orijinalden alıntı: 11 52 7


quote:

Orijinalden alıntı: Hakkını Arayan Serçe

Niye imgur?

Hocam once youtune yukledim.ordaki linki imgura atinca saniyesini secip uzerine yazi yazip gif yapiyor yani kolay oluyor ondan yaptim.





Yukledigim video şuyduhttps://m.youtube.com/watch?v=PVRyPQy4qbw

3 snlik.kismi aldim gif yaptim surekli yemek yiyordu

Köpek bildiğin mamayı paylaşmamak için çirkeflik yapmış.

Asil cirkef bu hocam



< Resime gitmek için tıklayın >







< Resime gitmek için tıklayın >







Birde utanmadan siritiyor:)



< Resime gitmek için tıklayın >



Kusura bakmayasin baya gec attim videoyuda yukleyimde izlemek isteyen olur belki diye dusundum. Gerci videoda Pek de bisey yok izlemesen bisey kaybetmen.



https://m.youtube.com/watch?v=DeoY1CRYvNk





@it kopuk comeee

Ahahhahaha Güzel



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


H Hakkını Arayan Serçe
3 yıl (1387 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: 11 52 7


quote:

Orijinalden alıntı: Hakkını Arayan Serçe


quote:

Orijinalden alıntı: 11 52 7


quote:

Orijinalden alıntı: Hakkını Arayan Serçe

Niye imgur?

Hocam once youtune yukledim.ordaki linki imgura atinca saniyesini secip uzerine yazi yazip gif yapiyor yani kolay oluyor ondan yaptim.





Yukledigim video şuyduhttps://m.youtube.com/watch?v=PVRyPQy4qbw

3 snlik.kismi aldim gif yaptim surekli yemek yiyordu

Köpek bildiğin mamayı paylaşmamak için çirkeflik yapmış.

Asil cirkef bu hocam



< Resime gitmek için tıklayın >







< Resime gitmek için tıklayın >







Birde utanmadan siritiyor:)



< Resime gitmek için tıklayın >



Kusura bakmayasin baya gec attim videoyuda yukleyimde izlemek isteyen olur belki diye dusundum. Gerci videoda Pek de bisey yok izlemesen bisey kaybetmen.



https://m.youtube.com/watch?v=DeoY1CRYvNk





@it kopuk comeee

Köpekleri ayrı severim. Bütün hayvanlar bir yana köpekler bir yana. Videoya şu an bakamıyorum ama resimlerden anlaşılıyor zaten.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

G Guest-9F049B707
3 yıl (1568 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Hakkını Arayan Serçe

Niye imgur?

Redditte imgur kullanılıyor. Hatta hemen hemen her yerde.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

1 11 52 7 Konu Sahibi
3 yıl (92 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Hakkını Arayan Serçe


quote:

Orijinalden alıntı: 11 52 7


quote:

Orijinalden alıntı: Hakkını Arayan Serçe


quote:

Orijinalden alıntı: 11 52 7


quote:

Orijinalden alıntı: Hakkını Arayan Serçe

Niye imgur?

Hocam once youtune yukledim.ordaki linki imgura atinca saniyesini secip uzerine yazi yazip gif yapiyor yani kolay oluyor ondan yaptim.





Yukledigim video şuyduhttps://m.youtube.com/watch?v=PVRyPQy4qbw

3 snlik.kismi aldim gif yaptim surekli yemek yiyordu

Köpek bildiğin mamayı paylaşmamak için çirkeflik yapmış.

Asil cirkef bu hocam



< Resime gitmek için tıklayın >







< Resime gitmek için tıklayın >







Birde utanmadan siritiyor:)



< Resime gitmek için tıklayın >



Kusura bakmayasin baya gec attim videoyuda yukleyimde izlemek isteyen olur belki diye dusundum. Gerci videoda Pek de bisey yok izlemesen bisey kaybetmen.



https://m.youtube.com/watch?v=DeoY1CRYvNk





@it kopuk comeee

Köpekleri ayrı severim. Bütün hayvanlar bir yana köpekler bir yana. Videoya şu an bakamıyorum ama resimlerden anlaşılıyor zaten.

Aynen hocam foto videonun ozetiydi.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


1 11 52 7 Konu Sahibi
3 yıl (92 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Yesil Ok


quote:

Orijinalden alıntı: Hakkını Arayan Serçe

Niye imgur?

Redditte imgur kullanılıyor. Hatta hemen hemen her yerde.

Imguru yasaklamak wikipediayi yasaklamaktan daha mantiksiz. Ki wikiyi kapatmakta sacma.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


1 11 52 7 Konu Sahibi
geçen yıl (92 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Hakkını Arayan Serçe

Niye imgur?
çünkü hocam 2 yıl olmuş hala silinmemiş.
bence yeterlli sebep :)

ve şaşırdım 15,527 views var :D




D DrakeMcCain
geçen yıl (220 mesaj)
Imgur'a yüklenen şeyleri VPN'siz görmek için ZeroImgur eklentisini kullanabilirsiniz.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.