Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
9
Cevap
0
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Beyler plata kasın!!!

M
minifesar
geçen ay (8 mesaj)
Beyler dedğim gibi plata kasın oyun kalitesi artıyo emin olabilirsiniz inanmazsınız diye ss aldım.
Öyle güzel oyunki lol sorakalar vilerden fazla vuruyo öyle güzeldirki lol sabrını arttırıyo gerçekten bak gerçek hayatada yansıyor.
Herkes tatmalı bence...
< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi minifesar -- 22 Nisan 2019; 22:55:26 >


F
fruit
geçen ay (715 mesaj)
sen oyunu çok ciddiye alıyorsun.




O
ORGANIKHOSAF
geçen ay (2280 mesaj)
kardeşim 1 yıl önceki halimsin ama ben ranked atmazdım normal game atardım bu sebepten dolayı lol adaletsiz bir oyun takma kafana oyunuda hayatında bu kadar ön plana koyma lütfen yaşın kaç bilmiyorum ama 1 yıl 2 yıl sonra bu konunu okuyup güleceksin :)

Sana önerim şu lol güzel oyun tamam bende oynuyorum hala 2 -3 tavsiyem olacak.
Eu weste taşı hesabını hem ingilizcene faydası olur hemde daha kaliteli oyunlar oynarsın ek olarak 1-2 oyun at çık ve eğlencesine takıl westin normal draft picki bile tr plat elmasından iyidir.




_____________________________

Eski kullanıcı adı: _CLasSy_



K
KendineAteist
geçen ay (2524 mesaj)
Gold 1 oldum sıra platta inş :D




S
Suppordle
geçen ay (1400 mesaj)
5 maçlık terfi maçımın 4 ünü yapmış 2 win 2 lose ile 5. maça girmiştim.

Ama o kadar rahatım ki toplane bile isyan etmişti "beni niye trollüyorsun" diye. Ben seni değil tüm haritayı trollüyorum demiştim.

O maçı sup Lulu ile 10/6/15 bitirerek (sup itemleri ile) bir nevi taşımıştım. Lig kaygım son 2 senedir yoksa, eğlencesine oynuyorum bir bakıyorum plat olmuşum. Sallamayın fazla dandik bir oyun neticede.




Z
Zetharos
geçen ay (1430 mesaj)
elmasım tavsiyeni dinledim seri kaybediyorum inş düşerim plata


Bu mesaja 1 cevap geldi.

A
Affection and Hatred
geçen ay (4673 mesaj)
Neden malp banlamadın ben afk





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Zetharos

S
SahteKabadayı
geçen ay (5 mesaj)
Zeitnot taşıyamamış üzücü bi durum Şaka bi yana lol artık ciddiye alınacak bir oyun değil. Mesela takımınızdaki Vi oyundan zevk alamayınca ya da ezilince sizi ciddiye almamış mapta geze geze ölmüş. Yoksa imkan yok Soraka'dan az hasar vermesine, bilemiyorum belki de vardır neticede burası tr sunucusu her türlü kolsuz, booster, abisinin kankasının hesabına giren var. Sözün özü ciddiye alma ciddiye aldıkça sinir katsayın artar.




B
Brother ToLGa
4 hafta (880 mesaj)
Westin plati bile çöp iken TR oynayıp bunu söylemeniz ilginç , TR serveri ciddiye alınacak Rank kastim denilecek bir server değil , ara ara girer oynarım TR de yeminle maymunlar ile oynuyormuş gibi hisse kapılıyorsunuz. Bot ile oyna kendini daha çok gelistirirsin





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


D
Drxl
4 hafta (400 mesaj)
2 defa Gold sırasından düştüm. Plat bir hayal.