Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
4
Cevap
96
Tıklama
0
Öne Çıkarma
BEYLER BU BATI EDEBİYATI ÇIKIYOR MU?

M MythL Konu Sahibi
5 yıl (146 mesaj)
Akımlar dışında lys sınavlarında hiç çıkmışlığı var mı? Ben sadece genel kültür ve okuduklarımdan biliyorum ama ne bilim içim bi tuhaf siz ne düşünüyosunuz?




H heisenbeng
5 yıl (165 mesaj)
keşke çıksa

ama çıkmıyor


Bu mesaja 1 cevap geldi.

T takanze
5 yıl (815 mesaj)
Aynen ya ne guzel genel kültürden cozuyoruz hehe



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @heisenbeng

M MythL Konu Sahibi
5 yıl (146 mesaj)
Türk Dili ve Edebiyatı zaten adı üstünde. Çıkmamalı bence


Bu mesaja 1 cevap geldi.

P pieceofme
5 yıl (2596 mesaj)
Batı Edebiyatı yerine akımları soruyorlar




Bu mesajda bahsedilenler: @KoçHukuk
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.