Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
32
Cevap
682
Tıklama
0
Öne Çıkarma
BEŞİKTAŞ - HJK HELSİNKİ MAÇI TAHMİNİ

B BaLaSs Konu Sahibi
11 yıl (150 mesaj)
Arkadaşlar bu gün takımımız avrupa arenasına bir kez daha çıkıyor. Bu maç çok önemli ilk maç çünkü..

Farklı almak zorundayız.. Ben bu maçın 3-1 biticeğini düşünüyorum.

Sizler ?




İ ileri iade
11 yıl (2189 mesaj)
İçimden helsinki 2-1 kazanıcak geçti.


Bu mesaja 3 cevap geldi.

J juu ichi ban tai taichou
11 yıl (2295 mesaj)
3-2 olabilir gibi mi acaba lakin ki baybay yaşasın foklar.




S Sangre
11 yıl (2536 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Infidel_

İçimden helsinki 2-1 kazanıcak geçti.


Neden sürekli Beşiktaş'ın aleyhine yorumlar yapıyorsun hocam ? Yanlış anlama merak ettim. Robinho gelmez Helsinki kazanıcak falan demişsinde nedeni var mı merak ettim bu yorumlarının ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

İ ileri iade
11 yıl (2189 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Sangre


quote:

Orijinalden alıntı: Infidel_

İçimden helsinki 2-1 kazanıcak geçti.


Neden sürekli Beşiktaş'ın aleyhine yorumlar yapıyorsun hocam ? Yanlış anlama merak ettim. Robinho gelmez Helsinki kazanıcak falan demişsinde nedeni var mı merak ettim bu yorumlarının ?

İçimden geçeni yazdım bu yorumda beşiktaş aleyhine veya lehine bi yorum yok.Robinho gelmez derkende sadece bjk değil türkiyeye gelmez.Ayrıca fbliyim al bu konuyada bak bi istersen
http://forum.donanimhaber.com/m_41821107/tm.htm


Bu mesaja 1 cevap geldi.

T tristam
11 yıl (1427 mesaj)
Gol yemeyelim de, 2-0 olsun bizim olsun.

Plzen'den daha güçsüz bir takım bunlar.




F fallofday
11 yıl (655 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Infidel_

İçimden helsinki 2-1 kazanıcak geçti.

bende paok 2-0 kazanıcak diyorum forza Paok


Bu mesaja 1 cevap geldi.

K K U N
11 yıl (3739 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: fallofday


quote:

Orijinalden alıntı: Infidel_

İçimden helsinki 2-1 kazanıcak geçti.

bende paok 2-0 kazanıcak diyorum forza Paok


ne saçma adamsınız başlıkta maç tahmini yazıyor beşiktaş kaç gol atar değil


Bu mesaja 2 cevap geldi.

U uk.bjk
11 yıl (526 mesaj)
Hava şartları açısından çok zor maç olacak.

Saat 19.00 da inanılmaz sıcaklık ve çıldırtan bir nem.Ve orucun son saatleri... Hadi hayırlısı bakalım.

tek dileğim 2-0 olsun bizim olsun.




F fallofday
11 yıl (655 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: K U N


quote:

Orijinalden alıntı: fallofday


quote:

Orijinalden alıntı: Infidel_

İçimden helsinki 2-1 kazanıcak geçti.

bende paok 2-0 kazanıcak diyorum forza Paok


ne saçma adamsınız başlıkta maç tahmini yazıyor beşiktaş kaç gol atar değil

iyi bende maç tahmini yaptım zaten kaç gol atar demedim kun


Bu mesaja 1 cevap geldi.

F Fox-Mulder
11 yıl (28 mesaj)
beşiktaş niye bu kadar erken yapıyor maçını


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M madenci ilyas
11 yıl (1291 mesaj)

D domaskinos
11 yıl (373 mesaj)

W wildlove
11 yıl (8432 mesaj)
ben de 3-0 alırız diyorum..




A Aks The Gorgeous
11 yıl (383 mesaj)

B BaLaSs Konu Sahibi
11 yıl (150 mesaj)
Şimdiye kadar baktım ya üst olur ya 1 olur diyor herkes iyi


Bu mesaja 1 cevap geldi.

G Guest-E6A755909
11 yıl (853 mesaj)
2-0 alırız, goller nihat bobo


Bu mesaja 1 cevap geldi.

H Hector-93
11 yıl (689 mesaj)

K KaranlıkSokak
11 yıl (831 mesaj)
3-0




K Kestane Korkusu
11 yıl (847 mesaj)
2-0 goller bobo x2, q7, nihat


Bu mesaja 1 cevap geldi.