Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir
109
Cevap
0
Tıklama
19
Öne Çıkarma
Berberlerin aşırı zam yapması

E ensyyla35 Konu Sahibi
2 yıl (8 mesaj)
Arkadaşlar randevu alayım dedim sürekli gittiğim yerden, 15 lira zam yapmışlar 50 TL olmuş. Sizin berberlerde durum nedir? Tek kullanımlık malzemeler alınmış o yüzden fiyat artışı olmuş.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >

Serbest piyasa olduğunu biliyoruz zaten, bunu mu sorduk? Okuduğunu anlayabilmen için pratik yap bence biraz 👍
Yoruma Git
ensyyla35 - 2 yıl +75
kaprisleri de bitmez şimdi bu berberlerin
tıraş makinesi aldım artık gitmiyorum berbere filan
youtube'dan bir aile bireyinize arkadaşınıza açın nasıl keseceğini anlatan bir ton video var
b...
Yoruma Git
Yorumun Devamı Altıpatlar - 2 yıl +45
Gelin başı mı yaptırıyon kardeş o fiyat nedir
Yoruma Git
Cosmic Love - 2 yıl +36

A Altıpatlar
2 yıl (535 mesaj)
kaprisleri de bitmez şimdi bu berberlerin
tıraş makinesi aldım artık gitmiyorum berbere filan
youtube'dan bir aile bireyinize arkadaşınıza açın nasıl keseceğini anlatan bir ton video var
basit bir şey kessinler




I Ibrahim Akca
2 yıl (605 mesaj)
Serbest piyassa, istiyorsan evde kendin traş ol.


Bu mesaja 5 cevap geldi.

E ensyyla35 Konu Sahibi
2 yıl (8 mesaj)
Serbest piyasa olduğunu biliyoruz zaten, bunu mu sorduk? Okuduğunu anlayabilmen için pratik yap bence biraz 👍



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @IbrahimAkca

F FurkanEmir411
2 yıl (2850 mesaj)
meRmeSt mİyaSa MaRdeSm. Keyif zammı, birşey olduğundan filan yok. Makas ustura kullanmaları yasak sadece makine izinleri var yeni ne almış olabilir? Kolpa işte. 3-4 senedir 14 Tl veriyorum saç + yıkama bakalım kaç yapacak benimki.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


J Justs
2 yıl (151 mesaj)
Benim berber 40 liraya çıkarmış fiyatı.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

E ensyyla35 Konu Sahibi
2 yıl (8 mesaj)
Hangi şehirde yaşıyorsunuz



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Justs

J Justs
2 yıl (151 mesaj)
İzmir



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @ensyyla35

E El Topo
2 yıl (2585 mesaj)
Önceden iki haftada bir giderdim duramazdim yerimde biraz uzasın rahatsız ederdi şimdi uzatmaya karar verdim kafam rahat, onlara para yedirecegime baglar gezerim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


M MotosikletPilotu
2 yıl (628 mesaj)
olm 50 liraya makina var. inanılmaz kötü kaliteli desek 3 tıraşta bozulsa ki bu imkansız yine 100 lira cepte sjdnfksdnökjsdf




E Emre D
2 yıl (1414 mesaj)
7 yıldır kendim kesiyorum. Keşke daha önce başlasaymışım dedim. Her berbere gittikten sonraki o pişmanlık yok artık. Adama tarif etmene rağmen her seferinde kafasına göre kesmesi yok. Sürekli omzuna değdirilmesi yok.

Bir önünüzde bir de arkanızda biraz açılı bir ayna olacak şekilde bir düzenek kurun ve keserken sakın bir anda 3-5 santim kesmeyin. Parmakların arasına alıp her seferinde en fazla yarım santim olacak şekilde birkaç milimetre kesin ve tuttuğunuz yeri sürekli değiştirin. Saçın kenarlarını kesmeyi daima en sona bırakın ve kenarların uçlarını keserken ekstra özen gösterin. Ortalardaki hatalar çok göze çarpmaz ama kenardaki yarım santimlik hata bile kabak gibi görünür.

Tavsiyem enseyi ve yanları makineyle almanız. Makine tavsiyem Moser 1400. Profesyonel sayılır. Makineyle keserken de daima önce en uzun ayarda kesin, sonra kesim tarağını yavaş yavaş kısaltarak istediğiniz uzunluğa gelin. Sakın direkt istediğiniz kısalıkta ayarlayıp uzun saçı öyle kesmeyin.

Yanları ve enseyi keserken makine yukarı ilerledikçe elinizle dışa doğru hafif kavis verin ki kesimin bittiği yerde çizgi şeklinde kesim izi belli olmasın. Uzunla kısa yerin sınırını yumuşatın yani.

Acele etmeyin. Tıraş 1,5-2 saat bile sürebilir, normal. İlk tıraşlarda çok kısa kesmeyin.

Tıraştan sonra iyice şampuanla yıkayın, kurutun saçı. Kuru hâli nasıl olmuş bir görün, eksik, fazla, yamuk kısımlara makasla ince ayar yapın.


Bu arada, makineyi Ekim 2018'de 150 liraya almıştım. Şimdi fiyatlar uçmuş. Fırsatçılığın gözü kör olsun.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emre D -- 9 Mayıs 2020; 1:29:19 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

M microsoft1998
2 yıl (53 mesaj)
çözüm çok basit 80 90 tl ye saç kesme makinası alıyorsun youtube de video izle ögrenmeye çalış elin yavaş yavaş alışır yaparsın




R radko
2 yıl (7855 mesaj)
Bu kadar zamdan sonra pos cihazıda artık tüm berberlerde bulunmalı pandemide hijyen ayağına hükümet zorunlu kılmalı.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi radko -- 9 Mayıs 2020; 1:34:36 >

< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


A Avanta
2 yıl (290 mesaj)
2 yıl önce Amazon.de'den aldığım remington makineyle salgından önce de kendi saçımı kendim kesebiliyordum. Genelde kardeşimle karşılıklı tıraş ediyoruz, o yokken makine uçlarıyla kendim de kesebiliyorum.

Şekilli şukullu bir tarzınız yoksa, pekâlâ kendiniz de yapabilirsiniz. Berberin yaptığı kadar olmasa da, düzgün yaptığınız taktirde hiç sırıtmaz. Evdekilerle veya tek yaşıyorsanız, arkadaşınızla karşılıklı da tıraş yapabilirsiniz.




F Funky Boy with A Sad Look
2 yıl (196 mesaj)
valla makas+jilet giricem makinayı da boşver bu ne lan




G Guest-400988AF7
2 yıl (542 mesaj)
Halk gereken desteği yüksek mecradan görmeyince herkes birbirinden gelir elde etmeye fazla pay koparmaya çalışıyor fırsatçıların doğmasının temel sebebi budur.

Yukarısı aşağıyı görmezse, aşağısı birbirini yiyip hayatta kalmaya çalışır





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-400988AF7 -- 9 Mayıs 2020; 2:52:32 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

P Piaget18
2 yıl (49 mesaj)
Arkadaşlar hem hijyenik tıraş hemde berberde sıra bekleme, berberin boş muhabbetlerini dinlemek istemeyen alır kendine güzel bir makina kendi tıraş olmayı öğrenir. 10 yıldır evde tıraş oluyorum ve mutluyum



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


D drejtc
2 yıl (6357 mesaj)
Tam tahmin ettiğim gibi oldu zam yapmaya başladılar, evde makine var hem saç hem sakal, bu hafta 12 mm tarakla traş ettim kafayı güzelde oldu, bu saatten sonra berbere gitmem.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


H HAKTAN06
2 yıl (1612 mesaj)
Oha 25 TL ye tras oluyordum 40 yapmış



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.