Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar: 1 kayıtlı üye
155
Cevap
0
Tıklama
2
Öne Çıkarma
Cevap: Berbere ne kadar veriyorsunuz ? (8. sayfa)

A
alemci83
geçen hafta (2484 mesaj)
Herşey dahil 20 tl





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


L
leventvarsak
geçen hafta (272 mesaj)
200 TL ye İsmini vermek istemediğim alman malı orjinal traş makinesi aldım 2 yıldır 3 numara veya 0 numara kesiyorum





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


V
volkanbravo
geçen hafta (754 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: ulashoca41

izmitte çocukluk berberime 20 lira veriyorum saç sakal yıkama filan hepsi
De levent'e mi gidiyosun hocam?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

T
tubytube
geçen hafta (238 mesaj)
Şımarık müşteriler gibi uzun sürecek sanatsal çalışma istemediğimden saçımın fazlasını makine ile alıyorlar, ustura ile kazıyıp birkaç küçük işlem yaptıktan sonra 15 TL verip çıkıyorum. Sağolsunlar ağdayı fazladan yaptıkları bile oluyor...





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


H
HEISENBERG
geçen hafta (2402 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: LEAME

Hocam berberin istediğiniz gibi yapmamasından korkup kardeşinize mi kestiriyorsunuz?

Alıntıları Göster
Şöyle diyim başta acemilikten ötürü detaylı şeyler yapamıyorduk zamanla elimiz alışıp tecrübe kazandıkça ve ne istediğimizi tam olarak bildiğimiz için berberden daha fazla memnuniyet oranı var Ayrıca berberde abi şurayı biraz daha al şurayı az daha alır mısın demeye sıkılıyor insan bir zaman sonra. Evde böyle bir şey yok




O
orktas
geçen hafta (4773 mesaj)
Saç, sakal, yıkama 15 Lira veriyorum.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


F
FrknEgeOztrk
geçen hafta (2024 mesaj)
Orduevinde büyük şehirlerde 8 lira hocam sadece saç





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @F.B_1907

H
husNUKE
geçen hafta (2418 mesaj)
Yurtdisindayim, 36 dolar veriyorum. Yaklasik 20 dakika suruyor. Yarisini makina ile yarisi makas ile kesiyor ve yikama yok. Evlat acisi gibi geliyor ama burada piyasa boyle.

Fiyat tarifesi dakika ve makas kullanimina gore degisiyor. 10-15 dakika suren sadece makina ile sac kesimi 18 dolar, 15 dakika makina+makas 25 dolar, 20 dakika makina+makas 32 dolar. Yaklasik yarim saat sadece makas 45 dolar. Fiyatlara yaklasik 10% bahsis ekliyorlar.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi husNUKE -- 13 Ağustos 2019; 21:25:0 >


R
rockymarlboro
geçen hafta (3143 mesaj)
45 50 bazı berberler 70 istiyor kadıköydeki berberler daha ucuz ama işte kalabalık oluyor sıra vs..

berberin konumuna göre yerine göre değişiyor işte

nerede traş olduğunuza bağlı fiyatlar...

sene 2004 bakırköyde bir berbere gitmiştim asgari ücret o zaman 300 lira falan berber 150 lira istemişti enseme ağda yapmıştı ekstra olarak tabi 1 ay sonra yine ensem orman gibi olmuştu

o gunden sonra mahalle berberi hariç berbere gittiğimi hatırlamıyorum







L
Levotiron
7 gün (0 mesaj)
20





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


U
ulashoca41
7 gün (298 mesaj)
yok kuruçeşmede berberim orası neresi bilmiyorum :D




Bu mesajda bahsedilenler: @volkanbravo

Y
yunusesss
7 gün (681 mesaj)
20 sadece saç kesim, sakal ve yıkama yok/ beylikdüzü




N
narsess
7 gün (917 mesaj)
Antalya 20 tL mutlu son yok




T
Tipsiz_Tatlı_Karakter
6 gün (106 mesaj)
özelden saçınızın fotosunu atar mısınız hocam günlük durumda iken? Bende de genetik var dökülecek ileride protez yaptırmayı düşünüyorum




Bu mesajda bahsedilenler: @Türbülans Havayolları A.Ş

D
drejtc
6 gün (6128 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Olgi

25 lira ödedim. Üç ayda bir gidiyorum her seferinde 5 lira zam yapıyor. Son gidişimde saçımın sol tarafını daha kısa kesmiş. Ekrana bakmaktan futbol konuşmaktan berberler iş yapamaz hale gelmiş ama parasını alıyor. Bunu yapan 15 yıllıı berberim
Aynısı ben 3 ayda bir gidiyorum her seferinde 5 tl zam yapıyor, en son 25 verdim ciğerimi söktüler sanki





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


=
=PistoLeRo=
6 gün (331 mesaj)
valla ayda iki kere veriyorum. ikimizde zevk alıyoruz




O
ONUR251
dün (9 mesaj)
Yıllardır gitmiyorum. Kendim kesiyorum.




A
A_AYDIN
dün (323 mesaj)
saç sakal yıkama 15 tl, İzmir





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A_AYDIN -- 19 Ağustos 2019; 21:34:35 >