Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
0
Cevap
97
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Bel hamlık ağrısı
M
geçen hafta (73 mesaj)
Çavuş
Konu Sahibi

Ben yaklaşık 110 gündür karın ve kol çalışıyorum yaklaşık 1 ay öncede bi dambıl seti aldım ve z bar ile 7.5 sol 7.5 sağ şekilne ağırlık takıp z bar row yaptım acemilikdenmidir vücudum mu izin vermedi bilmiyorum bi hamlık ağrısı gibi bişey oldu ben bunun üstünde bi kaç antreman daha z bar row yaptım ve aynı zamandada 7.5 kiilolarla lateral raise yaptım ve belime çok vurdu ve bu 2 hareketi bıraktım ve tam 4 gün hiç idman yapmadım ama ona rağmen belimdeki o his gitmedi bi türlü ve şimdi hala aynı hani büyük bi ağrı deil ama hamlık ağrısı gibi ama geçmiyor normalmi ne yapmam lazım





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mert kaygısız -- 31 Mayıs 2026; 12:37:16 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.