Ben yaklaşık 110 gündür karın ve kol çalışıyorum yaklaşık 1 ay öncede bi dambıl seti aldım ve z bar ile 7.5 sol 7.5 sağ şekilne ağırlık takıp z bar row yaptım acemilikdenmidir vücudum mu izin vermedi bilmiyorum bi hamlık ağrısı gibi bişey oldu ben bunun üstünde bi kaç antreman daha z bar row yaptım ve aynı zamandada 7.5 kiilolarla lateral raise yaptım ve belime çok vurdu ve bu 2 hareketi bıraktım ve tam 4 gün hiç idman yapmadım ama ona rağmen belimdeki o his gitmedi bi türlü ve şimdi hala aynı hani büyük bi ağrı deil ama hamlık ağrısı gibi ama geçmiyor normalmi ne yapmam lazım
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mert kaygısız -- 31 Mayıs 2026; 12:37:16 >
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mert kaygısız -- 31 Mayıs 2026; 12:37:16 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >