Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
41
Cevap
0
Tıklama
10
Öne Çıkarma
BAZEN ÜLKE İÇİN COK KORKUYORUM

H hamza5806 Konu Sahibi
2 hafta (2804 mesaj)
Afganistan Irak Suriye gibi olacagiz diye cok korkuyorum

Ülkenin icinde milyonlarca Türk düşmanı var

Aman canim onlarda insan dediginiz pek cok insan gorunumlu varlik ilk kaosta coluk cocugunuzun gırtlagini kesecek

Bunun farkında mısınız ülkenin dışı zaten dusman dolu ici de öyle

Kendimden korkum yok ama ailemi nasil korurum bilemiyorum ırak afganistan suriye goruntulerine bakıyorum falan inanilmaz korkunc seyler oluyor kamu oyunun cogu farkinda degil

Ne dersiniz endisem yersiz mi?





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Zodion , @RevengeRain , @Kanatlandırmayan_Redbull , @Seks Mavisi Gömlek , @ChristoBangalter
En Çok Beğenilenler Tümü Tüm Yorumları Aç
Ne kadar saçma bir düşünce ya a haber izleyen sokak röportajında düz düşünen kafalardan farkın yok. Tek hucreligi bir amip oldugun zaten belli :)
Cevabı sanıldığı...
Yoruma Git
Yorumun Devamı gorkem0707 - 2 hafta +8
Ülkede çok hayvan var ama her ülkede çok hayvan var. Endişeye gerek yok. Bu seviyedeki bir ülkeyi suriye gibi bir çöplüğe reçel tahin (er)soğan bile zor &#...
Yoruma Git
Yorumun Devamı Seks Mavisi Gömlek - 2 hafta +6

S Seks Mavisi Gömlek
2 hafta (88 mesaj)
Ülkede çok hayvan var ama her ülkede çok hayvan var. Endişeye gerek yok. Bu seviyedeki bir ülkeyi suriye gibi bir çöplüğe reçel tahin (er)soğan bile zor çevirir.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

H hamza5806 Konu Sahibi
2 hafta (2804 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Seks Mavisi Gömlek

Ülkede çok hayvan var ama her ülkede çok hayvan var. Endişeye gerek yok. Bu seviyedeki bir ülkeyi suriye gibi bir çöplüğe reçel tahin (er)soğan bile zor çevirir.
Knk ülkeleri seviyelere ayirsana bi

Bizim seviyemizde kim var mesela





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

B BloodyMonday
2 hafta (118 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Seks Mavisi Gömlek

Ülkede çok hayvan var ama her ülkede çok hayvan var. Endişeye gerek yok. Bu seviyedeki bir ülkeyi suriye gibi bir çöplüğe reçel tahin (er)soğan bile zor çevirir.
< Resime gitmek için tıklayın >


Bu mesaja 1 cevap geldi.

R RevengeRain
2 hafta (242 mesaj)
Topraklarımızda bir savaş olacağını vb. sanmıyorum ben.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

D DEFx
2 hafta (168 mesaj)
Hamza kardeş önce kendini kurtar da sonra ülkeyi düşünürsün.

Bu arada endişen bana göre yersiz. Tr de o kadar terörist kafada adam yok. Foruma bak zaten yarısı ateist





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DEFx -- 21 Kasım 2020; 3:23:12 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

H hamza5806 Konu Sahibi
2 hafta (2804 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: DEFx

Hamza kardeş önce kendini kurtar da sonra ülkeyi düşünürsün.

Bu arada endişen bana göre yersiz. Tr de o kadar terörist kafada adam yok. Foruma bak zaten yarısı ateist
Ateist Türkler düşmana yarar çünkü iyi savasamazlar vatan millet bilincleri daha zayıftır (geneli salak gibi hemen ben oyle degilim re rö rö diye dalmayin)

Kendim icin bugun 2 saat calistim ama benim kaderimle ulkeninki bağlantılı kendi kurtarmaktan kastin para yapmaksa bu ancak stabil bi ulkede mumkun





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

H hamza5806 Konu Sahibi
2 hafta (2804 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: RevengeRain

Topraklarımızda bir savaş olacağını vb. sanmıyorum ben.
Neden

Kanka bu korkumu yenmeme yardim et her gun en az yarim saat aklimda bu vardir en az

Ya olmaz da değil ki awk her hafta sehitler geliyor suriyeden iraktan guneydogudan bu ulke zaten silahli catisma icinde





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

S Seks Mavisi Gömlek
2 hafta (88 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: hamza5806

Knk ülkeleri seviyelere ayirsana bi

Bizim seviyemizde kim var mesela

Alıntıları Göster
Güç, nüfuz, ekonomi gibi konuları bırakıp stabilite ve halk açısından bakarsak romanya ya da bulgaristan gibi bir ülkeyiz hocam. Avrupa birliğinde olsak yunanistanı geçerdik hatta.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

S Seks Mavisi Gömlek
2 hafta (88 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: BloodyMonday

< Resime gitmek için tıklayın >

Alıntıları Göster
Alım gücünden bahsetmiyorum. Suriyede iç savaş var unutmadıysan. Milletin kafasına bomba yağıyor.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

H hamza5806 Konu Sahibi
2 hafta (2804 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Seks Mavisi Gömlek

Güç, nüfuz, ekonomi gibi konuları bırakıp stabilite ve halk açısından bakarsak romanya ya da bulgaristan gibi bir ülkeyiz hocam. Avrupa birliğinde olsak yunanistanı geçerdik hatta.

Alıntıları Göster
Ya yok be abi

Bulgaristanda romanyada ayrilikci teror orgutleri mi var

Yada asiri dinci manyaklar mi var

Gerci romanyada ayrilikci bi kesim var ama onlar demokratik insanlar bizdeki dağ maymunu vatan haini gozunu kan burumus tipler gibi değiller





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

R RevengeRain
2 hafta (242 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: hamza5806

Neden

Kanka bu korkumu yenmeme yardim et her gun en az yarim saat aklimda bu vardir en az

Ya olmaz da değil ki awk her hafta sehitler geliyor suriyeden iraktan guneydogudan bu ulke zaten silahli catisma icinde

Alıntıları Göster
Kendi topraklarımızda bir savaş çıkmazı kastettim knk.

Şalvarlı teröristler bizim topraklarımızda bir şey denedikleri anda topraklara gübre olurlar. TSK terör örgütleriyle savaşmakta gerçekten başarılı ve avantajlı.

ABD de girmez, Avrupa ülkeleri girse Rusya "bunlar dibimeeğğğ geliyoğğ" der.

Ayrıca tek bir Avrupa ülkesinin bizi kendi topraklarımızda yenme ihtimali de pek yok. Toplu gelmeleri lazım, halkları savaş karşıtı, kendi topraklarını ABD askeri koruyor bizle uğraşmazlar.

Rusya girmeye kalksa Nato "Ruslağğ geliyoğğ" der yanımızda yer alır. Güçler dengesi lehimize yani. Ülkenin sınırları tam doğal sınırlara sahip.



Aga ayrıca sen de tam otoriter sağın vücut bulmuş halisin ha. Memelere bile uyuyorsun. (Sağ üst (mavi) taraf)

Hard milliyetçi, sürekli tedbir almak isteyen, otoriter. (Muhtemelen mavi ya da sarı+mavi(merkez sağ)'sın, ben de öyleyim)

(Kırmızı: Komünistler Mavi: Milliyetçi otoriterler Yeşil: SJW'ler Sarı: Kapitalistler/sağ liberaller)

< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RevengeRain -- 21 Kasım 2020; 4:3:3 >
Bu mesaja 3 cevap geldi.

H hamza5806 Konu Sahibi
2 hafta (2804 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: RevengeRain

Kendi topraklarımızda bir savaş çıkmazı kastettim knk.

Şalvarlı teröristler bizim topraklarımızda bir şey denedikleri anda topraklara gübre olurlar. TSK terör örgütleriyle savaşmakta gerçekten başarılı ve avantajlı.

ABD de girmez, Avrupa ülkeleri girse Rusya "bunlar dibimeeğğğ geliyoğğ" der.

Ayrıca tek bir Avrupa ülkesinin bizi kendi topraklarımızda yenme ihtimali de pek yok. Toplu gelmeleri lazım, halkları savaş karşıtı, kendi topraklarını ABD askeri koruyor bizle uğraşmazlar.

Rusya girmeye kalksa Nato "Ruslağğ geliyoğğ" der yanımızda yer alır. Güçler dengesi lehimize yani. Ülkenin sınırları tam doğal sınırlara sahip.



Aga ayrıca sen de tam otoriter sağın vücut bulmuş halisin ha. Memelere bile uyuyorsun. (Sağ üst (mavi) taraf)

Hard milliyetçi, sürekli tedbir almak isteyen, otoriter. (Muhtemelen mavi ya da sarı+mavi(merkez sağ)'sın, ben de öyleyim)

(Kırmızı: Komünistler Mavi: Milliyetçi otoriterler Yeşil: SJW'ler Sarı: Kapitalistler/sağ liberaller)

< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >

Alıntıları Göster
Ohooo moruq gönlümde aslinda neler varda iste yazamiyorum sakata gelmeyelim

Videoyu izlemek için tıklayınız





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


H hamza5806 Konu Sahibi
2 hafta (2804 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: RevengeRain

Kendi topraklarımızda bir savaş çıkmazı kastettim knk.

Şalvarlı teröristler bizim topraklarımızda bir şey denedikleri anda topraklara gübre olurlar. TSK terör örgütleriyle savaşmakta gerçekten başarılı ve avantajlı.

ABD de girmez, Avrupa ülkeleri girse Rusya "bunlar dibimeeğğğ geliyoğğ" der.

Ayrıca tek bir Avrupa ülkesinin bizi kendi topraklarımızda yenme ihtimali de pek yok. Toplu gelmeleri lazım, halkları savaş karşıtı, kendi topraklarını ABD askeri koruyor bizle uğraşmazlar.

Rusya girmeye kalksa Nato "Ruslağğ geliyoğğ" der yanımızda yer alır. Güçler dengesi lehimize yani. Ülkenin sınırları tam doğal sınırlara sahip.



Aga ayrıca sen de tam otoriter sağın vücut bulmuş halisin ha. Memelere bile uyuyorsun. (Sağ üst (mavi) taraf)

Hard milliyetçi, sürekli tedbir almak isteyen, otoriter. (Muhtemelen mavi ya da sarı+mavi(merkez sağ)'sın, ben de öyleyim)

(Kırmızı: Komünistler Mavi: Milliyetçi otoriterler Yeşil: SJW'ler Sarı: Kapitalistler/sağ liberaller)

< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >

Alıntıları Göster
""bunlar dibime geliyooooğğ"" djfndjfdidjdbdn

Avrupa hicbir sey yapamaz fransa haric abde ordusu olan ulke var mi zaten bi mok yapamazlar

Abd dalabilir ondan korkuyorum

Ama en cok suriye gibi bir ic savas ve sosyal patlamadan korkuyorum

Tsk da cok zayıfladı 2011de en güçlü 6. Orduyken suan 11 subay kalitesi çok düştü





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hamza5806 -- 21 Kasım 2020; 4:10:59 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

R RevengeRain
2 hafta (242 mesaj)
ABD'nin asıl hedefi İran knk. Bizle uğraşacak vakitleri pek yok.

Şuan Suriye'de de İran/Esad otoritesini dengeliyoruz öyle ya da böyle, şuan bize saldırmalarının hiçbir avantajı yok.

Bize saldırsa ordumuz meşgulken fırsattan istifade İran Hizbullah'ı da girmeyi dener.

ABD, İran teröristlerinin Irak, Suriye, Lübnan ve Yemen'den sonra başka bir ülkeye de sıçrama riskini alamaz asla.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @hamza5806

H hamza5806 Konu Sahibi
2 hafta (2804 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: RevengeRain

ABD'nin asıl hedefi İran knk. Bizle uğraşacak vakitleri pek yok.

Şuan Suriye'de de İran/Esad otoritesini dengeliyoruz öyle ya da böyle, şuan bize saldırmalarının hiçbir avantajı yok.

Bize saldırsa ordumuz meşgulken fırsattan istifade İran Hizbullah'ı da girmeyi dener.

ABD, İran teröristlerinin Irak, Suriye, Lübnan ve Yemen'den sonra başka bir ülkeye de sıçrama riskini alamaz asla.
Bize lazım olan ulkeye birlik dirlik duzen verecek saglam milliyetci bi lider

4.Murat gibi bi adam lazım aga iceriyi disariyi tertemiz edecek duzen nizam koyacak





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

R RevengeRain
2 hafta (242 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: hamza5806

Bize lazım olan ulkeye birlik dirlik duzen verecek saglam milliyetci bi lider

4.Murat gibi bi adam lazım aga iceriyi disariyi tertemiz edecek duzen nizam koyacak

Alıntıları Göster
ABD bile öyle değil artık. Antifacılarla vatanseverlerin rekabeti var ABD'de bile knk.

AB ülkeleri de hızla kutuplaşıyor. O ülkeler de parazitlerini temizlemeye kalkarsa biz de fırsattan istifade edebiliriz belki.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RevengeRain -- 21 Kasım 2020; 5:0:59 >


1 120205044
2 hafta (22 mesaj)
Devletimize askerimize polisimize güveniniz tam olsun.
Bu ülkeye hiç bir şey olmaz Allah'ın izniyle.

Ama tabi bu demek değildir ki Almanya gibi bir alım gücümüz olacak.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

H hamza5806 Konu Sahibi
2 hafta (2804 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: 120205044

Devletimize askerimize polisimize güveniniz tam olsun.
Bu ülkeye hiç bir şey olmaz Allah'ın izniyle.

Ama tabi bu demek değildir ki Almanya gibi bir alım gücümüz olacak.
Boyle bi dunyada surviving is winning franklin

Düzgün insanca yasayalim savas mavas olmasin yeter bana Bulgaristan gibi olsak cok guzel olurdu mesela





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

1 120205044
2 hafta (22 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: hamza5806

Boyle bi dunyada surviving is winning franklin

Düzgün insanca yasayalim savas mavas olmasin yeter bana Bulgaristan gibi olsak cok guzel olurdu mesela

Alıntıları Göster
Bu ülke tehlikeyi görüyor ama en son ana kadar göz yumuyor sonra kafasını koparıyor.
Feto, Kurtuluş Savaşı vb hepsini son ana kadar bekleyip çözdü.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.