Nasıl bir anlayış. Zaten türk sihalari çöp gibi yazılar var. Kafası basmayan onlarca ülke bunu niye alıyor. Bir çelişki. Bu ürünlerin Bir çoğunun çalışması AKP öncesine dayanır. Ben 2005 te askerden geldim. O zamanlar tei tesisini gorseydiniz Uzay. Üssü sanirdiniz. Bir de yabancı analistlerin yazılarına bakın önce. Bu ürünler= AKP değil. Bu ürünler=Türkiye. Muhalefet edecek onlarca şey varken. İkinci bir husus ise ancak bizde var sanırım kendimizi küçümsemek. Elin adamı ürün yapıp onlarca ülkenin ürününü alıp ABD mali Fransız mali yapıyor. Bzimkiler gülü bak o ülkenin mali varmış deyip ortalığı velveleye veriyor. Bu askeri konularda her ülke kapasitesine abartmak zorunda Türkiye'de bunu yapmak zorunda. Buna caydırıcılık diyorlar. Ne yoluyla propaganda.
Kime oy verdiniz de seçilmedi? Sen, baban, deden... Demek 1981'de ip ürettiniz.
1981 demişken (herhalde Anap gelmiştir) Bir de F-16 üretiyordunuz. Kendi uçağını kendin yap diyerek. Savaşan Şahin, hepimizin göz bebebeği... Artık niye hiç F-16 üretmiyorsunuz? Uzatmaya gerek yok, hayvan terli.
Bu arada gençler salak mı? Neyin ne olduğunu bilmiyor mu?
Bak sana daha basit sorular sorayım birinci Dünya Savaşı'nda Almanya seninle beraber kaybettiği halde ikinci Dünya Savaşı'nda ağır sanayi de senden 20 yıl ileride nasıl olabilir? Veya 2 dünya Savaşı'nda yoksun ama Almanya yine kaybettiği halde hala markaları duruyor gelişti büyüdü anlat hele dinleyelim herhalde ikinci Dünya savaşı sonrasında AKP yoktu
Hesapları mı karıştırdın? Yoksa arkadaşının yerine mi yazıyorsun?
(Basit anlatımla) Yıl 1950 Deden oy vermiş DP Baban oy vermiş Anap Sen oy vermişsin (belki vermiyorsun, genel yazıyorum) AKP... 2026-1950=76 senedir seçtikleriniz ülkeyi yönetiyor. O yüzden üretemedik.
Nasıl mı üreteceksin? Liyakat! Liyakat! Liyakat!.. Bilim bunu söylüyor, bilim ne oluyor dersen İslam da bunu emrediyor. İslam'da tartışılmayan, kesin konulardan biridir liyakat. (Kuran, hadis, uygulama ile) İslam'ı reddetmeyeceksin.
Al sanki 75 yıldır biz seçiyoruz dime 1950 de iktidar geleni 1960 da as 10 sene gölge Yönetim yap 80 de bir darbe daha her 20 sene de darbe üstüne darbe bunu da kesin sağ kesim yapıyordu
Gel bak ben sana anlatayım. Tarihin bilinen ilk Türk devleti Hun İmparatorluğu. Kurucusu Teoman. Ne olmuş Teoman'a? Darbe ile indirilmiş.Çok mu geri gittim? Yavuz Sultan Selim, darbe ile padişah oluyor. Hadi biri de yiyorsa Yavuz Sultan Selim'e darbe yapsın. Kısacası dedenin oy verip tek başına iktidar yaptığı DP'de ülkeyi düzgün yönetip darbe yaptırmasaydı.
Diğer taraftan darbeyi solcular yapıyorsa Teoman'a da darbeyi solcular mı yaptı? Ya İsmet Paşa zamanı yaşanan iki kalkışmayı kim yaptı? Evet yanlış duymadın, 15 Temmuz benzeri 2 kalkışma.
CHP ülkeyi kurmuş, ne yapmış diye soruyorsun. Yada gel bir oyun oynayalım. AKP'nin sattığı KİT, liman, fabrika aklına hangisi gelirse artık. Bak bakalım kim yapmış? (ABD ülkeye İsmet Paşa zamanı girmeye başlıyor. Uçak fabrikasına baltayı vuran mesela CHP son darbeyi DP vuruyor. Yani zannetme ki CHP de çok iyi diyorum)
80 darbesinden sonra babanın oy verip tek başına iktidar yaptığı Anap doğuyor Sadece ondan bile darbeyi kimin yaptığı belli.
Neyse yarın da sizin çocuklar başlar "120 yıldır ülkeye çivi çakmadılar" demeye.
1981 demişken (herhalde Anap gelmiştir) Bir de F-16 üretiyordunuz. Kendi uçağını kendin yap diyerek. Savaşan Şahin, hepimizin göz bebebeği... Artık niye hiç F-16 üretmiyorsunuz? Uzatmaya gerek yok, hayvan terli.
Bu arada gençler salak mı? Neyin ne olduğunu bilmiyor mu?
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @Dj_Mami
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @denn.zent
Kime oy verdiniz de seçilmedi?
Artık niye F-16 üretmiyorsunuz?
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @Dj_Mami
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @denn.zent
(Basit anlatımla)
Yıl 1950 Deden oy vermiş DP
Baban oy vermiş Anap
Sen oy vermişsin (belki vermiyorsun, genel yazıyorum) AKP... 2026-1950=76 senedir seçtikleriniz ülkeyi yönetiyor. O yüzden üretemedik.
Nasıl mı üreteceksin? Liyakat! Liyakat! Liyakat!.. Bilim bunu söylüyor, bilim ne oluyor dersen İslam da bunu emrediyor. İslam'da tartışılmayan, kesin konulardan biridir liyakat. (Kuran, hadis, uygulama ile) İslam'ı reddetmeyeceksin.
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @Enes Eyibil
Sen bırak 1950 kadar ne yaptın ? Anlat hele bi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesajda bahsedilenler: @denn.zent
Diğer taraftan darbeyi solcular yapıyorsa Teoman'a da darbeyi solcular mı yaptı? Ya İsmet Paşa zamanı yaşanan iki kalkışmayı kim yaptı? Evet yanlış duymadın, 15 Temmuz benzeri 2 kalkışma.
CHP ülkeyi kurmuş, ne yapmış diye soruyorsun. Yada gel bir oyun oynayalım. AKP'nin sattığı KİT, liman, fabrika aklına hangisi gelirse artık. Bak bakalım kim yapmış? (ABD ülkeye İsmet Paşa zamanı girmeye başlıyor. Uçak fabrikasına baltayı vuran mesela CHP son darbeyi DP vuruyor. Yani zannetme ki CHP de çok iyi diyorum)
80 darbesinden sonra babanın oy verip tek başına iktidar yaptığı Anap doğuyor Sadece ondan bile darbeyi kimin yaptığı belli.
Neyse yarın da sizin çocuklar başlar "120 yıldır ülkeye çivi çakmadılar" demeye.
Bu mesajda bahsedilenler: @Enes Eyibil