Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
28
Cevap
0
Tıklama
11
Öne Çıkarma
Cevap: Battlefield'ın mobil oyunu Google Play'de gözüktü: İşte ilk görüntüler (2. sayfa)

D DH Misafiri
3 ay (77220 mesaj)
Call of duty mobile'den bir farkı olmayacaksa zahmet edip cikartmasinlar.

En az 20vs20 ve araçlar olmalı ki indirmeye değsin. Tank olduğu kesim bilgi ama diğerleri belli değil. Bilemedim.



Zaten mobil platform ücretsiz savaş oyunu kaynıyor. Cod mobile, bilgisayar hissiyatı vermese de mobile göre iyi. Bundan farkı olmayacaksa cikartmasinlar..





D DH Misafiri
3 ay (77220 mesaj)
Keşke bettlfield biraz daha bettlfield olsaydı berbat bunu pubg call of duty de yapıyor 12 gb ram isteseydi ama benzeseydi bi halta bu ne oynanmas telefona yazık





A AbuzerKomurcu
3 ay (49 mesaj)
Boomberman daha iyi resimlere bakınca




_____________________________

Eski kullanıcı adı: D for Derdo



D DH Misafiri
3 ay (77220 mesaj)
Modern combat grafikleri kat kat daha iyi bu ne böyle.





H hitokiri_johndoesai
3 ay (1986 mesaj)
Grafikler bildiğin Playstation 2 grafiği de, FPS oyununu mobilde oynamayı nasıl düşünüyorlar? Nişan almak diye bir şey pek söz konusu olmayacak herhalde.




D DoDoking
3 ay (1758 mesaj)
call of duty varken biraz zor..




E El Prezidente
3 ay (2490 mesaj)
cod, lol wild rift, pubg, bf gibi detaylı oyunları mobilde oynamayı saçma buluyorum. ulan telefonda şarj kalmıyor ki?! bence mobil oyun dediğin clash of clans, clash royal, tower defence ne bilim tetris, şeker patlatmaca gibi olmalıdır.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi El Prezidente -- 10 Eylül 2021; 9:5:55 >


S s_demirci_53
3 ay (2019 mesaj)
elimde xbox one gücünde telefon var grafiklere bak




S s_demirci_53
2 ay (2019 mesaj)
bir kaç gündür Apex Legend Mobile oynuyorum bir onun grafiklere bak bir de bunun



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.