|
30 Hz Tick Rate serverlarla anca bu kadar. En azından 60 Hz yapsalar daha adil olur. Tick Rate neyi etkiler? Daha yüksek tick rate genelde: Daha akıcı hit detection Daha doğru oyuncu pozisyonları Daha düşük hissedilen gecikme Daha rekabetçi oynanış sağlar. Oyuncu açısından ne hissedilir? 30 Hz sunucularda bazen: “Ben vurmuştum ama saymadı” Köşeden çıktıktan sonra ölme Rakibin hafif “ışınlanıyor” gibi görünmesi gibi durumlar daha sık olabilir. |
|
OHA AWM MI O Benim bundan neden haberim olmadı, yok artık ciddi ciddi sezon 3'de mi geliyor. 2 gün sonra yani? KAFALAR UÇSUN. Bi anda oyuna olan sevgim tavan yaptı Umarım silahın sesini güzel yapmışlardır, sırf o zevk için susturucu takmıyorum flash hider yetiyor. Geldiği gibi açmam lazım, tier skip ile p2w yolu mu seçsem düz oynayarak biraz geç açılıyor bu silahlar, bi ara mini scoutu açıcam diye 1 ay oynamıştım. Öyle bi şeyler hatırlıyorum. |
| GOL Magnum da gelir umarım 😁 |
|
Belki o da ESR'ye alternatif olarak gelir ya da magnum olmasa bile başka bir silah olabilir. Şuana kadar çıkışta olan sniperlara alternatif getiriyorlar gibi duruyor. ESR all rounder, genel olarak kesin bi amacı olmayan bir silah her noktada iş yapabiliyor. Mini Scout mesela SV-98 e biraz daha alternatif olsun diye getirildi diye düşünüyorum tam olarak amaçları aynı olmasa da SV-98 de diğerlerine göre yakın mesafe görevi gören bir silahtı, Mini scout ise ona yakın bir oynanış sunuyor, tam olarak aynı değil ama daha agresif ve aynı şekil yakın bazlı bir sniper olması bana alternatif gibi geliyor. Şimdi AWM geliyorsa bu da PSR'a alternatif gibi olacağını düşünüyorum ESR'den daha yavaş ancak ESR ile PSR ın sweet spot arasında bir sweet spotu olabilir, belki PSR yerine direkt ESR alternatifi gibi bir şey de olabilir all rounder ama bana PSR alternatifi gibi geliyor. Bir tane de ESR/PSR alternatifi eklenir ileride artık herhalde sonra da kapatılırlar sniper mevzusunu, çok da silah eklenecek bi tür değil zaten bildiğin gibi |
| X3D işlemci kullanıp problem yaşayan var mı? Dün hiçbir problem olmayan oyunda bugün oynarken 15-20 dk sonra bilgisayar kilitlenmeye başladı. Sadece reset ile kurtarılıyor. EA forumuna baktım da bu problem 20 gündür varmış. Piyango bana da vurdu bugün. |
| 7800x3d ile sorunla karşılaşıyorum . |
| Bende de 7950X3D var. Bugün kilitlenmeye başlayınca yaptığım Curve Optimizer ayarlarını, RAM ayarlarını vs. geri aldım. Sorun çözülmedi. |
| O zaman işlemci değildir hocam . Ram test programı ile ramleri kontrol edin birde ea app ile giriyorsanız windows arama kısmına ea update yazın çıkana tıklayın . Güncelleme yapsın. O da yapabilir . En kötü user cfg yükleyim MİRLİVA adlı arkadaşın yağdığı gibi. Bunları denemekde fayda var |
|
Bunların hiçbiri çözüm olmuyormuş malesef. Şimdilik kısmen çalışan iki fix var: iGPU BIOS'dan kapalıysa Enabled yapmak. Kasanın arkasındaki USB portlarından birine, tercihen BIOS güncelleme için kullanılan porta flash disk takmak. Bu ikisi bazılarında çözüm olmuş. https://forums.ea.com/discussions/battlefield-6-technical-issues-en/pc-freezing-after-10-minutes-of-playing-since-416/13337729?after=MjYuMnwyLjF8aXwxMHwzOTowfGludCwxMzM5NTYzMywxMzM4OTQ2NA&topicRepliesSort=postTimeDesc |
| Allah kolaylık versin ne diyelim . Vardır biyerde bi yanlışlık. |
| takıntı yapanlar için, görevler menüsündeki turuncu indikatörleri sıfırlayabileceğiz. küçük ama sinir bozucu bulanlar için paylaşayım. |
| Hocam takıntı olayı değil de şöyle söyleyeyim; Turuncu nokta Loadouts bölümünde kaldığı sürece hangi silahın hangi perki açıldığını anlayamıyoruz, sürekli oraya geçip acaba bir şeyler mi açıldı diye paranoya hale getirdi bizi. Silah kasanlar için bir eziyet yani. |
|
Sezon 3 yeni haritadan oynanış videosu... https://www.youtube.com/watch?v=rt_tEy8qX64 |
| < Resime gitmek için tıklayın > |
| son güncellemede var mı bir umut? deneyen oldu mu? desync olayı ne durumda? |
Evet PSR alternatifi olmuş, yavaş ama bakalım sesi güzel olsun da yeter Bi tane de ESR alternatifi gelir inş, ESR muhtemelen en iyi sniper olarak konumuna devam edecek. Özellikle breakthrough ve operation modlarında 120 metre üzeri kolay görülmüyor, genel olarak 75-110 metre arası öldürülüyor. Bu uzak mesafeler CQ da daha çok iş yapar sanırım oynamıyorum hiç o modları ama muhtemelen öyledir. BT ve Operation'da sniper avlarsan iş yapar bi de. Akşam denensin bakalım |
| Bence de ESR şuan hala en her yola gelen sniper 😀 L115 birkaç eklentiyle hızlanır herhalde ya base statlar kötüymüş ADS yavaş mermi hızı yavaş. 250 ADS 900-1000 mt/sn mermi hızı olur bence tabi bu güncellemeyle tüm sniperların mermi hızını düşürmedilerse. Ki düşürseler keşke herkes sniper oynuyor biraz zorlaşsa fena olmaz 😁 |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >