Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
3
Cevap
0
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Batarya Sorunu

A AEXI3160 Konu Sahibi
2 yıl (165 mesaj)
Arkadaşlar ben genelde bilgisayarımı çok dikkatli kullanmaya gayret ederim bu arada virüs taramasında da bir şey çıkmadı belirteyim.
Şimdi ben sabah bilgisayarı açtım bana dedi ki bilgisayarı kapatma sakın güncelleme yapıyoruz normalde efendi efendi yapardı şimdi warning! falan var neyse yapsın dedim bekledim açıldı kapandı açıldı kapandı tamam.
Sonra bana diyor ki işte %81 şarjın var dolacak şimdi, tamam. Doldu mu hala dolacak mıydı ben fişten almak zorunda kaldım.
Balkona geçince falan iyice kafayı yedi, şöyle ki:
(ÖZET):
Bilgisayara hiçbir şey takılı değil kesinlikle. Ama bana "Prize takılı, boşaltılıyor" diyor bazen, bazen "tam dolum için 03 dakika gerekli" diyor kafasına göre değişiyor ve hiç görmediğim bir hızda şarjı azalıyor. Mesela balkona geçtiğim anda bana %61 demişti noluyoruz olmuştum, şimdi de 20lerde.
(ÖZET SONU)
Daha önce hiç böyle bir şey olmadı, eski bir bilgisayar da değil, bir tane oyun da oynamadım. Bu arada o 60 ile 29 arasında yani az önce bir ara çok ama çok ısındı geçici olarak onu da belirteyim, bugün sabah güncellerken de normalde olmayan yüksek derecede ses çıkardı onu da ekleyeyim, teşekkürler.




D devilucifer85
3 ay (2486 mesaj)
Bataryayı tamamen bitirip kalibrasyon yapman lazım. Uyku moduna alıp USB lere birşeyler tak tamamen bitsin. Sonra kalibrasyon yap tamamdır. Malesef bu konudan ben de şikayetçiyim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


T Tekilas
2 hafta (519 mesaj)
msi kalitesine yakışmayan batarya koyuyor laptoplara.. ben sürekli kalibrasyon yapıyorum ama batarya bir günde şişti garanti kapsamına da girdirmediler.. ileri ki süreçte kaçınılmaz sonla karşılaşırsınız.




T The_Rapper
3 gün (121 mesaj)
Bataryayı nasıl kullanırsan kullan bir yıl sonra batarya ömrü yarı yarıya azalıp 2 yıl sonra dibe vuracaktır. Bu sadece MSI için değil tüm laptoplar için geçerlidir. Bu yüzden çok fazla strese girmeden elindeki cihazı huzurlu bir şekilde kullanmaya devam et hocam.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.