Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
1146
Cevap
24852
Tıklama
5
Öne Çıkarma
Cevap: Banggood Rehber ★ Ürün Tavsiyeleri ★ (27. sayfa)

M Mitra
9 ay (2683 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: nacar08

Teoride ne yapacağımı biliyorum ama pratikte ilk yazıcım. Youtube de ki "Bişeyler Yapalım" kanalında ender 3 ile ilgili güzel bilgiler var. Bildiğim kadarıyla ender 3 ardino uno olmadan yazılım güncellemesi yapılamıyor.
https://www.youtube.com/watch?v=5syJHIfQrYo&t=6s

Alıntıları Göster
Biliyorum o kanalı aboneyim zaten çok yararlı bilgiler veriyor. Hatta geçtiğimiz bir pazar günü canlı yayın yapmıştı sohbete katılıp sorular sordum filamentler hakkında. Yazılım güncelleme olayını, Türkçe yapma olayını orada duydum bende ama daha o seviyelere daha çok var benim. Yazıcı bir gelsin ilk evvela pla plus filament alıp Ender 3 pro için hazır yapılmış upgrade parçaları basacağım. İşte ekranın altına koruma plastiği, alet çekmecesi gibi. Bunları basarak biraz tecrübe edinip daha sonra yazılım geliştirmeleri, parça değişimleri ve esnek filament basımı gibi şeylere geçeceğim. Banggood'dan verdiğim sipariş hala yolda 17 Ocak'dan beri hareket yok bekliyorum bakalım.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M Mirable
9 ay (1817 mesaj)
10 gün önce süpürge aldım hala "departure country outbound" yazıyor bir haftadır. Çin yeni yılı ve virusten dolayı bekletiliyor olabilir mi?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

N nacar08
9 ay (1045 mesaj)
Sağlamlık konusunda naylon filament tavsiye ediyorlar. Kızımın 3d kalemi için 1 top pla filament almıştım o var elimde, 1 top da naylon alacağım, özellikle hareketli parçalarda daha dayanıklıymış.

Benim ki de 22 ocakta hava yoluna verilmiş, daha ses çıkmadı. 15 gün önce aldığım ürünler bugün geldi ama yazıcının kutusu büyük diye daha ucuz ve daha yavaş bir kargo metodu kullanıyorlar galiba.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Mitra

M mstfyldz.bjk
9 ay (1495 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: nacar08

Sağlamlık konusunda naylon filament tavsiye ediyorlar. Kızımın 3d kalemi için 1 top pla filament almıştım o var elimde, 1 top da naylon alacağım, özellikle hareketli parçalarda daha dayanıklıymış.

Benim ki de 22 ocakta hava yoluna verilmiş, daha ses çıkmadı. 15 gün önce aldığım ürünler bugün geldi ama yazıcının kutusu büyük diye daha ucuz ve daha yavaş bir kargo metodu kullanıyorlar galiba.
hava yoluna verildiği mevzusu az yalan gibi sanki,
bangood da bir yalan dolan var, kargoya verdik diyorlar, kargo kodu vs. yok,
live chat ile iletişime geçiyorsun öyle hallediyorlar,
kargo kodu olmasına rağmen kargo da hareket yok,
bir kaç ürünüm hala bu şekilde bekliyor ve neredeyse 1 ay oldu,
bizimle alakalı değil, kargo firması ile alakalı diyorlar,
çok garip bir sistemleri var
***
benim ki de daha dün işleme alındı, bakalım, sonuç ne olacak,





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mstfyldz.bjk -- 4 Şubat 2020; 11:27:5 >


İ iodio75
9 ay (344 mesaj)
Gelişme var mı?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Mirable

M Mirable
9 ay (1817 mesaj)
Yok malesef.

2020-01-21 22:07
China, Shenzhen, Item outbound in sorting center.

2020-01-19 20:32
China, Shenzhen, Item inbound in sorting center.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mirable -- 4 Şubat 2020; 14:8:49 >


Bu mesajda bahsedilenler: @iodio75

İ iodio75
9 ay (344 mesaj)
21 ocaktan beri departure country outboundda bekliyor benimkisi de





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

M Mirable
9 ay (1817 mesaj)
Çarşamba'dan itibaren Çin'den gelen bütün uçuşlar Şubat sonuna kadar duruma göre daha fazla süre ile durdurulacakmış. Umarım kargo uçakları dahil değildir. Öyleyse malları unutalım bence.




Bu mesajda bahsedilenler: @iodio75

İ iodio75
9 ay (344 mesaj)
Kargo durduralacağını zannetmiyorum. Virusun kargo yoluyla bulaşması imkansız. Virus sadece canlı varlık içinde taşınabilir. Ayrıca ticaret açıaından da olanaksız.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

E ekksl6
9 ay (2443 mesaj)
Bg den bişey alıcam tahsilat sürekli TL ye dönüyor. Ben dolar ödemek istiyorum, formülü nedir???





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

M Mirable
9 ay (1817 mesaj)

İ iodio75
9 ay (344 mesaj)
Desene bizim kargoları daha çok bekleriz





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


M Mhalil
9 ay (23 mesaj)
21/12 de çinden çıkmış olan 4 üründe hala bi gelişme yok sizde de benzer mi acaba?





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


M Mirable
9 ay (1817 mesaj)
Benim siparişime bayağı bir update gelmiş.

2020-01-28 07:00
Item arrived at destination.

2020-01-27 22:00
Hong Kong, Item departed from origin.

2020-01-22 11:00
Hong Kong, Item is ready for departure.

2020-01-21 22:07
China, Shenzhen, Item outbound in sorting center.

2020-01-19 20:32
China, Shenzhen, Item inbound in sorting center.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

İ iodio75
9 ay (344 mesaj)
Ayenı, benim kargoya da güncelleme gelmiş. 28 ocakta istanbula gelmiş görünüyor. Kargoların kaderleri aynı desene :)





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Mirable

M Mitra
9 ay (2683 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: ekksl6

Bg den bişey alıcam tahsilat sürekli TL ye dönüyor. Ben dolar ödemek istiyorum, formülü nedir???
< Resime gitmek için tıklayın >

Bu kısımdan değiştirebilirsin.




E ekksl6
9 ay (2443 mesaj)
Herşekilde denedim hep TL dönüyo kur ve ödeme
Çözüm google pay ile ödeme oldu





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


F freeman6161
9 ay (3169 mesaj)
bangood gönderim yapıyormu. aliexpress ten aldıklarım 10 gündür çıkmadı yola. 5 inde kargolanacaktı güya




N nossrat
8 ay (888 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Mirable

Benim siparişime bayağı bir update gelmiş.

2020-01-28 07:00
Item arrived at destination.

2020-01-27 22:00
Hong Kong, Item departed from origin.

2020-01-22 11:00
Hong Kong, Item is ready for departure.

2020-01-21 22:07
China, Shenzhen, Item outbound in sorting center.

2020-01-19 20:32
China, Shenzhen, Item inbound in sorting center.
15-19 Ocak arasındaki tüm kargoların kaderleri aynı benimki de uzun süre Item outbound in sorting center olarak kaldı sonra bir baktım aynı sizinki gibi. Benim gibi aynı durumda olan takip numarasını paylaşmış kişilerin kargolarını da takip ediyorum bende mi sıkıntı yoksa herkeste mi aynı diye. Şuan o tarihtekilerin hepsi Türkiye'ye gelmiş. Sizinkilerde henüz gümrükten çıkmadı değil mi ? Türkiye'ye geleli 12 gün oldu.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

İ iodio75
8 ay (344 mesaj)
Evet, benim kargo da gümrükte bekliyor aynı tarihten beri