Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
16
Cevap
837
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Bahçeşehir Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği hakkında

G Guest-4F9088E54 Konu Sahibi
5 yıl (11 mesaj)
Selamlar. Mezuna kalıp daha iyi bir üniversiteye yerleşmek istiyorum fakat ailem mezuna kalmama müsade etmiyor. Hayalimde hep Bilkent'te okumak vardı. Bu sene ne yazık ki kazanamadım. Ailem Bahçeşehir'i yazmamı istiyor fakat okul hakkında biraz araştırma yaptıktan sonra eğitimini çokta beğendiğimi söyleyemem. Adam gibi mezun diyebileceğim birileri yok. Benim yıllardır aklımda yapay zeka üzerine çalışmak yatıyor. Okulda yapay zeka dersi mevcut fakat bana nasıl imkanlar tanınır, ne kadar bilgi verilir bilmiyorum. Yemin ediyorum zerre gidesim yok o okula ama anneme mezuna kalmak istediğimi söylersem kıyameti kopartır. Zaten bir sene kaybım var. Türkiye'deki en iyi üniversitelerin sıralamalarına baktığımda 20-30 arası bir değer alıyor. Çokta iyi diyemem yani. Herhalde tek avantajı seminerleri olsa gerek onun dışında balon bir okul olduğunu düşünüyorum. Özellikle bilgisayar müh. okuyan arkadaşlarımdan bilgi alırsam çok iyi olur. Bu dalda gelişmek tamamen kişiye bağlı biliyorum ama alınan eğitimde bir o kadar önemli. Sizce ne yapmalıyım? Bir sene daha kaybetmek istemiyorum ama o okulda mutlu olur muyum bilmiyorum. Ben şimdiden seneye ygs-lys çalışmaya bile razıyım. Amacım bir şekilde okul bitirmek değil hayalimi gerçekleştirmek istiyorum umarım bunu anlatabilmişimdir. Tavsiyelerinizi bekliyorum dostlar.



Bu cahil arkadaşa YTÜde türkçe eğitim verildiğini ve Türkçenin bilgisayarda yerinin olmadığını hatırlatsın. BAU dan çok iyi mezunlar var kardeşim ben de applybau ile tam ...
Yoruma Git
Yorumun Devamı efecan580 - 5 yıl +4

N Noxramma
5 yıl (151 mesaj)
Yildiz teknık dusunduz mu hocam hic bahcesehirle ayni puanlari?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Y yalnızinsan
5 yıl (131 mesaj)
Özeller arasında bilkent ve koç dışında bahçeşehir ilk tercihim olurdu. Tabi ben uygulamalarını ve eğitimlerini beğendiğim için söyledim ayrıca mezunlarını biraz daha araştırabilirsin bence. İsimlerini hatırlamıyorum ama 2 mezun gelmişti sunum yapmak için bizim okula bahçeşehirden ve durumları baya iyiydi(mesleki açıdan).
Not: bilkent bilgisayar




G Guest-0BED128C9
5 yıl (669 mesaj)
özel üniversitelerin reklamlarına aldanıpta tercih yapmayın bahçeşehirmiş bilgiymiş hem zamanınıza hem paranıza yazık. Okuyabiliyorsanız teknik üniversite okuyun İTÜ, YTÜ gibi. Ha özel üniversite olarak bilkenti, koçu, özyeğini kazanacaksanız gidin ama onun dışında özel üniversiteler en son tercihiniz olsun. 200 bininci olan birinin parayla girebildiği bir okulda ne kadar iyi eğitim alabilirsiniz? Mümkünse devlet üniversiteleri tercih edin kazanamazsanızda mezuna kalın gitsin üniversitede çoğunluk okulu uzatır zaten çokta kaybınız olmaz.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

E efecan580
5 yıl (345 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Dreaming no more

özel üniversitelerin reklamlarına aldanıpta tercih yapmayın bahçeşehirmiş bilgiymiş hem zamanınıza hem paranıza yazık. Okuyabiliyorsanız teknik üniversite okuyun İTÜ, YTÜ gibi. Ha özel üniversite olarak bilkenti, koçu, özyeğini kazanacaksanız gidin ama onun dışında özel üniversiteler en son tercihiniz olsun. 200 bininci olan birinin parayla girebildiği bir okulda ne kadar iyi eğitim alabilirsiniz? Mümkünse devlet üniversiteleri tercih edin kazanamazsanızda mezuna kalın gitsin üniversitede çoğunluk okulu uzatır zaten çokta kaybınız olmaz.

Bu cahil arkadaşa YTÜde türkçe eğitim verildiğini ve Türkçenin bilgisayarda yerinin olmadığını hatırlatsın. BAU dan çok iyi mezunlar var kardeşim ben de applybau ile tam burs kazandım BAUdan ayrıca 200 bininci giren adam kötü diye eğitimi kalitesiz olamaz. Bu arkadaş resmen boş yapmış. Bir Koç boğaziçi olamaz ama ideal bir okul BAU her şey sana kalmış baudan sonra. Ayrıca APPLYBAU sayesinde okulda öğrenci olup şirketi olan birçok kişi var. Okul kendini inanılmaz geliştiriyor ayrıca. Ama 40 bin tl vermeye değecek bir okul değil.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

E efecan580
5 yıl (345 mesaj)
Koç boğaziçini ayrı bir köşede tutarsak bilkente gidince de iyi bir iş yapacağının garantisi yok. Her şey sana kalmış yani okulu kullanıp kendini geliştirirsen bilkentliden farkın olmaz.




G Guest-0BED128C9
5 yıl (669 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: efecan580


quote:

Orijinalden alıntı: Dreaming no more

özel üniversitelerin reklamlarına aldanıpta tercih yapmayın bahçeşehirmiş bilgiymiş hem zamanınıza hem paranıza yazık. Okuyabiliyorsanız teknik üniversite okuyun İTÜ, YTÜ gibi. Ha özel üniversite olarak bilkenti, koçu, özyeğini kazanacaksanız gidin ama onun dışında özel üniversiteler en son tercihiniz olsun. 200 bininci olan birinin parayla girebildiği bir okulda ne kadar iyi eğitim alabilirsiniz? Mümkünse devlet üniversiteleri tercih edin kazanamazsanızda mezuna kalın gitsin üniversitede çoğunluk okulu uzatır zaten çokta kaybınız olmaz.

Bu cahil arkadaşa YTÜde türkçe eğitim verildiğini ve Türkçenin bilgisayarda yerinin olmadığını hatırlatsın. BAU dan çok iyi mezunlar var kardeşim ben de applybau ile tam burs kazandım BAUdan ayrıca 200 bininci giren adam kötü diye eğitimi kalitesiz olamaz. Bu arkadaş resmen boş yapmış. Bir Koç boğaziçi olamaz ama ideal bir okul BAU her şey sana kalmış baudan sonra. Ayrıca APPLYBAU sayesinde okulda öğrenci olup şirketi olan birçok kişi var. Okul kendini inanılmaz geliştiriyor ayrıca. Ama 40 bin tl vermeye değecek bir okul değil.

Öncelikle benimle adam gibi konuş karşında arkadaşın yok ben yorumumu yaptım dediğimin de arkasındayım işine gelmiyorsa blokla geç artist artist cevaplar verme bana. İster tam burslu git istersen burssuz kontenjandan gir beni ilgilendiren bir konu değil. BAU'da alacağın eğitimi ne iyi bir teknik üniversite ile ne de kaliteli bir devlet üniversitesi ile kıyaslayabilirsin. Cahil demek kolay git URAP'ın üniversite sıralamalarına bak neyse sen şimdi üşenirsin ben senin yerine bakayım.
1.ODTÜ
2.HACETTEPE
3.İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
.
.
.
63.BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
Ya yazdıklarımı algılayabilecek kadar kapasiten yok, ya da gözlerinde bir problem var al bu da sana hayatının kapağı olsun tam burslu arkadaş.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0BED128C9 -- 26 Mayıs 2017; 11:7:44 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

E efecan580
5 yıl (345 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Dreaming no more


quote:

Orijinalden alıntı: efecan580


quote:

Orijinalden alıntı: Dreaming no more

özel üniversitelerin reklamlarına aldanıpta tercih yapmayın bahçeşehirmiş bilgiymiş hem zamanınıza hem paranıza yazık. Okuyabiliyorsanız teknik üniversite okuyun İTÜ, YTÜ gibi. Ha özel üniversite olarak bilkenti, koçu, özyeğini kazanacaksanız gidin ama onun dışında özel üniversiteler en son tercihiniz olsun. 200 bininci olan birinin parayla girebildiği bir okulda ne kadar iyi eğitim alabilirsiniz? Mümkünse devlet üniversiteleri tercih edin kazanamazsanızda mezuna kalın gitsin üniversitede çoğunluk okulu uzatır zaten çokta kaybınız olmaz.

Bu cahil arkadaşa YTÜde türkçe eğitim verildiğini ve Türkçenin bilgisayarda yerinin olmadığını hatırlatsın. BAU dan çok iyi mezunlar var kardeşim ben de applybau ile tam burs kazandım BAUdan ayrıca 200 bininci giren adam kötü diye eğitimi kalitesiz olamaz. Bu arkadaş resmen boş yapmış. Bir Koç boğaziçi olamaz ama ideal bir okul BAU her şey sana kalmış baudan sonra. Ayrıca APPLYBAU sayesinde okulda öğrenci olup şirketi olan birçok kişi var. Okul kendini inanılmaz geliştiriyor ayrıca. Ama 40 bin tl vermeye değecek bir okul değil.

Öncelikle benimle adam gibi konuş karşında arkadaşın yok ben yorumumu yaptım dediğimin de arkasındayım işine gelmiyorsa blokla geç artist artist cevaplar verme bana. İster tam burslu git istersen burssuz kontenjandan gir beni ilgilendiren bir konu değil. BAU'da alacağın eğitimi ne iyi bir teknik üniversite ile ne de kaliteli bir devlet üniversitesi ile kıyaslayabilirsin. Cahil demek kolay git URAP'ın üniversite sıralamalarına bak neyse sen şimdi üşenirsin ben senin yerine bakayım.
1.ODTÜ
2.HACETTEPE
3.İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
.
.
.
63.BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
Ya yazdıklarımı algılayabilecek kadar kapasiten yok, ya da gözlerinde bir problem var al bu da sana hayatının kapağı olsun tam burslu arkadaş.

Buna benzeyen sayısız sıralama sitesi var ve öğrenci akademik başarısına göre oluşturuyorlar genelde bu sıralamaları. BAU da bilgisayar mühendisliği istiyor arkadaş, ayrıca bu sayfa okulun sıralamasını veriyor bölümün değil.Yıldız teknik 2. sınıf bir devlet üniversitesi saygım sonsuzdur fakat Türkçe eğitim bilgisayarda kabul görmeyen bir şeydir. Kendini geliştirmesi lazım o alanda oraya giden kişilerin buda ek masraf ve uğraş demek. Bana hayatımın kapağını yapan eleman büyük ihtimalle en iyi okul yazarak okul seçen bir tipsin. Araştırma yeteneğinin olmadığıda verdiğin cevaptan belli. Nerede ne okuduğunu söylede bilelim.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

G Guest-0BED128C9
5 yıl (669 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: efecan580


quote:

Orijinalden alıntı: Dreaming no more


quote:

Orijinalden alıntı: efecan580


quote:

Orijinalden alıntı: Dreaming no more

özel üniversitelerin reklamlarına aldanıpta tercih yapmayın bahçeşehirmiş bilgiymiş hem zamanınıza hem paranıza yazık. Okuyabiliyorsanız teknik üniversite okuyun İTÜ, YTÜ gibi. Ha özel üniversite olarak bilkenti, koçu, özyeğini kazanacaksanız gidin ama onun dışında özel üniversiteler en son tercihiniz olsun. 200 bininci olan birinin parayla girebildiği bir okulda ne kadar iyi eğitim alabilirsiniz? Mümkünse devlet üniversiteleri tercih edin kazanamazsanızda mezuna kalın gitsin üniversitede çoğunluk okulu uzatır zaten çokta kaybınız olmaz.

Bu cahil arkadaşa YTÜde türkçe eğitim verildiğini ve Türkçenin bilgisayarda yerinin olmadığını hatırlatsın. BAU dan çok iyi mezunlar var kardeşim ben de applybau ile tam burs kazandım BAUdan ayrıca 200 bininci giren adam kötü diye eğitimi kalitesiz olamaz. Bu arkadaş resmen boş yapmış. Bir Koç boğaziçi olamaz ama ideal bir okul BAU her şey sana kalmış baudan sonra. Ayrıca APPLYBAU sayesinde okulda öğrenci olup şirketi olan birçok kişi var. Okul kendini inanılmaz geliştiriyor ayrıca. Ama 40 bin tl vermeye değecek bir okul değil.

Öncelikle benimle adam gibi konuş karşında arkadaşın yok ben yorumumu yaptım dediğimin de arkasındayım işine gelmiyorsa blokla geç artist artist cevaplar verme bana. İster tam burslu git istersen burssuz kontenjandan gir beni ilgilendiren bir konu değil. BAU'da alacağın eğitimi ne iyi bir teknik üniversite ile ne de kaliteli bir devlet üniversitesi ile kıyaslayabilirsin. Cahil demek kolay git URAP'ın üniversite sıralamalarına bak neyse sen şimdi üşenirsin ben senin yerine bakayım.
1.ODTÜ
2.HACETTEPE
3.İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
.
.
.
63.BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ
Ya yazdıklarımı algılayabilecek kadar kapasiten yok, ya da gözlerinde bir problem var al bu da sana hayatının kapağı olsun tam burslu arkadaş.

Buna benzeyen sayısız sıralama sitesi var ve öğrenci akademik başarısına göre oluşturuyorlar genelde bu sıralamaları. BAU da bilgisayar mühendisliği istiyor arkadaş, ayrıca bu sayfa okulun sıralamasını veriyor bölümün değil.Yıldız teknik 2. sınıf bir devlet üniversitesi saygım sonsuzdur fakat Türkçe eğitim bilgisayarda kabul görmeyen bir şeydir. Kendini geliştirmesi lazım o alanda oraya giden kişilerin buda ek masraf ve uğraş demek. Bana hayatımın kapağını yapan eleman büyük ihtimalle en iyi okul yazarak okul seçen bir tipsin. Araştırma yeteneğinin olmadığıda verdiğin cevaptan belli. Nerede ne okuduğunu söylede bilelim.

Bak kardeşim YTÜ de Türkçe eğitim verildiğini biliyorum bunu tekrar tekrar yazmana gerek yok. Mühendisliğin teknik üniversitede okunmasını tavsiye ediyorum katılırsın katılmazsın orası da umrumda değil. Sana verdiğim sıralamanın bölüm sıralaması olmadığının da farkındayım okumam yazmam var çok şükür. Seni mutlu edecekse bu sene mezuna kalıyorum. İstersem çok meşhur Bahçeşehir'e %50 den rahatlıkla girebilirim geçiş yaptığım için %20 de okulum veriyor gül gibi okurum. Dediklerimin hala arkasındayım. Bana ne şekilde yazarsan o şekilde cevap alırsın her şey karşılıklı.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

E efecan580
5 yıl (345 mesaj)
Mezuna kalman beni tabiki mutlu etmez kardeşim. Lysde terslik yaşarsam ben de kalabilirim böyle bir kinde beslemem. Tek sıkıntı tam araştırmadığın konu hakkında yanlış yönlendiriyor olman veya bunu yanlış üslupla yetersiz destekle anlatman BAU süper demiyorum ben sadece çok girişken ve imkanları olan bir okul. Eminim ki YTÜ nün hocaları daha vasıflı tecrübelidir fakat tekrar söylüyorum Bilgisayar Müh te ilk şart ingilizce okunmasıdır. Çünkü piyasada türkçe olan bir şey yok. Kırdıysam kusuruma bakma iyi çalışmalar.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Dreaming no more

G Guest-0BED128C9
5 yıl (669 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: efecan580

Mezuna kalman beni tabiki mutlu etmez kardeşim. Lysde terslik yaşarsam ben de kalabilirim böyle bir kinde beslemem. Tek sıkıntı tam araştırmadığın konu hakkında yanlış yönlendiriyor olman veya bunu yanlış üslupla yetersiz destekle anlatman BAU süper demiyorum ben sadece çok girişken ve imkanları olan bir okul. Eminim ki YTÜ nün hocaları daha vasıflı tecrübelidir fakat tekrar söylüyorum Bilgisayar Müh te ilk şart ingilizce okunmasıdır. Çünkü piyasada türkçe olan bir şey yok. Kırdıysam kusuruma bakma iyi çalışmalar.

Tamam kardeşim şimdi sağlam kafayla okuyunca sana da epey hak verdim. Karşılıklı gerildik kapatalım gitsin. Yaz tatilinde ben de BAU düşünüyordum daha sonradan fikrimi değiştirdim şimdi mezuna kalacağım daha iyisini, daha doğrusu içime sinen bir okulu istediğim için. Yaşayıp göreceğiz. Sen de kusuruma bakma inşallah başarılı olursun.




B Bogdann13
5 yıl (1 mesaj)
Yukarıda tartışan arkadaşlar durumu süper anlatmış zaten. Böyle güzel bir tartışmanın anancılıkla bitmemesi çok şaşırttı genelde öyle olur

Bencede müh için özellikle bilg ve yazılım için bau iyi bir yer. Ama buraya yüzde 60 65 altı bursa girmeyin.Ailenize yazık o paranın altında ezilirsiniz vicdan azabı başlar. 60 65 veya üstü kazanırsanız bile üni nin çevresi cafe dolu girin birine 700 tlden part time çalışın destek olun.

Not:bau istiyorum olursa yazdıklarımı yapacağım



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


P predator2002
2 yıl (11 mesaj)
bau ceng




E ElonınÜniversitesi
geçen yıl (6 mesaj)
Nereyi tercih ettin ?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S SporcuPc
geçen yıl (9 mesaj)
YTÜ bilgisayar Türkçe değil, en az %30 ingilizce bir sistemi var Tobb bilgisayarda da öyle. YTÜ'de zaten hazırlık eğitimi var ingilizce yeterlilik sınavına giriyorsun geçemezsen hazırlık okuyorsun yani bölüm full Türkçe falan değil. %100 ingilizce olsa benim için daha avantajlı olurdu ama İngilizcem üniden önce iyi olduğu için sıkıntı olmadı, eğer ingilizcenizi geliştirmek istiyorsanız hazırlık okur gelistirirsiniz zaten.

Ayrıca ilk dönem iyi bir ort yaparsan İTÜ'ye rahatça yatay geçiş yapabiliyorsun



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


E ElonınÜniversitesi
6 ay (6 mesaj)
Ne yaptınız?




H Hecarionn
6 ay (1 mesaj)
bende bu sene ytü ile bahçeşehir bigisayar arasında kaldım.Bau nun sağladığı imkanlar çok daha üstün geliyor burslu okunduğunu düşünürsek kampüs ve pahahlılık,öğrenci kalitesi gibi eksiler f,var ama kafası başında adam için sıkıntı değil gibi geliyor.Bu meslekte olay kendini geliştirmek olunca bau daha iyi duruyor sanki ama hakkında kötü yoruu olan varsa açığım 20 ağustosa kadar yardımcı olur bana seçimimde de.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.