Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
115
Cevap
4033
Tıklama
1
Öne Çıkarma
Az önce 37 yaşımı doldurdum. Mıçtık :S

O OverClocK1ng Konu Sahibi
9 yıl (11238 mesaj)
Dediğim gibi az önce 37 yaşımı doldurup 38 e doğru gitmeye başladım.
Hayat o kadar hızlı geçiyor ki. Hele ki 35 ten sonra.

Siz siz olun sakın büyümek için heves etmeyin. Kendi içimde ne kadar çocuk olsam da, Arcade oyunları oynasam, bütün gün film izlesem de insan kafaya bir kere taktı mı kötü hissediyor.

Düşünsenize şimdi neredeyse 40 oldum. En fazla bir 20 yıl sonra (Orasını Allah bilir tabi ama) ömür bitecek.

Ne zaman geldi, nasıl geçti, hiç bir şey anlamadım valla.




Y yehenebe
9 yıl (887 mesaj)

H Heat15
9 yıl (262 mesaj)
tamam




G Guest-75E5D0A4D
9 yıl (479 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: KükenmezTalem

Tamam

yaş kaç?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

S Schar
9 yıl (221 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: heatrash


quote:

Orijinalden alıntı: KükenmezTalem

Tamam

yaş kaç?

12


Bu mesaja 5 cevap geldi.

H HayaL-Gücü
9 yıl (28 mesaj)
allah daha uzun ömür versin hocam daha bizim o yaşlara gelmemiz için var baya bi sene




H HEISENBERG
9 yıl (2398 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: KükenmezTalem

Tamam

keşke senin yaşında olsam :) hoplasam,zıplasam,oynasam.dert yok,tasa yok,sorumluluk yok :)


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Y yehenebe
9 yıl (887 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: andrew34

quote:

Orijinalden alıntı: heatrash


quote:

Orijinalden alıntı: KükenmezTalem

Tamam

yaş kaç?

12

Niye yalan söylüyorsun ?

14 hacı bakma sen ona


Bu mesaja 3 cevap geldi.

X XpressMusic34
9 yıl (15842 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: OverClocK1ng

Dediğim gibi az önce 37 yaşımı doldurup 38 e doğru gitmeye başladım.
Hayat o kadar hızlı geçiyor ki. Hele ki 35 ten sonra.

Siz siz olun sakın büyümek için heves etmeyin. Kendi içimde ne kadar çocuk olsam da, Arcade oyunları oynasam, bütün gün film izlesem de insan kafaya bir kere taktı mı kötü hissediyor.

Düşünsenize şimdi neredeyse 40 oldum. En fazla bir 20 yıl sonra (Orasını Allah bilir tabi ama) ömür bitecek.

Ne zaman geldi, nasıl geçti, hiç bir şey anlamadım valla.

yaş ilerledikçe cocukluga özlem artıyor herkes öyle söylüyor ve gerçektende öyle...

nice senelere inşallah.




L League0fLegends
9 yıl (696 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: OverClocK1ng

Dediğim gibi az önce 37 yaşımı doldurup 38 e doğru gitmeye başladım.
Hayat o kadar hızlı geçiyor ki. Hele ki 35 ten sonra.

Siz siz olun sakın büyümek için heves etmeyin. Kendi içimde ne kadar çocuk olsam da, Arcade oyunları oynasam, bütün gün film izlesem de insan kafaya bir kere taktı mı kötü hissediyor.

Düşünsenize şimdi neredeyse 40 oldum. En fazla bir 20 yıl sonra (Orasını Allah bilir tabi ama) ömür bitecek.

Ne zaman geldi, nasıl geçti, hiç bir şey anlamadım valla.

Şimdi bohu yedin işte. 3 sene sonra şeker, tansiyon, kolesterol aklına ne gelirse belirtileri ortaya çıkacak, hele hareketsiz ve avatarındaki sensen...




A anakata
9 yıl (592 mesaj)
yapacak bisey yok. Ömür bu. Beklentiye girmemek lazım.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


R Rabelisa
9 yıl (1350 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: andrew34

quote:

Orijinalden alıntı: heatrash


quote:

Orijinalden alıntı: KükenmezTalem

Tamam

yaş kaç?

12

tamamen anlamsızca yüzümde şu ifade oluştu




A Arslan Bey
9 yıl (129 mesaj)
ben 20'ye yeni girdim ve insan 20'ye girdikten sonra yaşlanmaya başladığını hissediyor sanki zaman daha çabuk akıyor berbat bir duygu 37 yaşında olduğum zamanı düşünemiyorum bile





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arslan Bey -- 31 Ağustos 2012; 0:14:38 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

K Kosünüs mü o
9 yıl (545 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: HEISENBERG

quote:

Orijinalden alıntı: KükenmezTalem

Tamam

keşke senin yaşında olsam :) hoplasam,zıplasam,oynasam.dert yok,tasa yok,sorumluluk yok :)

Gel hacı senle bir şey pişirecez


Bu mesaja 1 cevap geldi.

G Guest-75E5D0A4D
9 yıl (479 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: KükenmezTalem

quote:

Orijinalden alıntı: andrew34

quote:

Orijinalden alıntı: heatrash


quote:

Orijinalden alıntı: KükenmezTalem

Tamam

yaş kaç?

12

Niye yalan söylüyorsun ?

14 hacı bakma sen ona

keşke 12 olsaymış





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

H herşeybenimibulur
9 yıl (25 mesaj)
ve burada çocuğun yaşında üyeler var düşün




A Arda*
9 yıl (874 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: andrew34

quote:

Orijinalden alıntı: heatrash


quote:

Orijinalden alıntı: KükenmezTalem

Tamam

yaş kaç?

12





F Fsp-Flx*
9 yıl (470 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: KükenmezTalem

quote:

Orijinalden alıntı: andrew34

quote:

Orijinalden alıntı: heatrash


quote:

Orijinalden alıntı: KükenmezTalem

Tamam

yaş kaç?

12

Niye yalan söylüyorsun ?

14 hacı bakma sen ona





Z Zendagi Migzara
9 yıl (2582 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Kosünüs mü o

quote:

Orijinalden alıntı: HEISENBERG

quote:

Orijinalden alıntı: KükenmezTalem

Tamam

keşke senin yaşında olsam :) hoplasam,zıplasam,oynasam.dert yok,tasa yok,sorumluluk yok :)

Gel hacı senle bir şey pişirecez

o bana calisiyo . yo .





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


A Amedra
9 yıl (4084 mesaj)
Abi bu aralar yorum yazamıyorum ama anasayfa haberlerinde olsun başka bölümlerde olsun çok iyi yazıyorsun ya, onca uzun yazıyı bazen bir tek benmi okuyorum diyorum ama ciddi ciddi emek sarf edip insanlara karşı yardımına hastayım. Doğum günün kutlu olsun Sakın bu olayı takma, hayattan keyif almaya devam


Bu mesaja 1 cevap geldi.