Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
696
Cevap
32819
Tıklama
1
Öne Çıkarma
AYLIK ORTALAMA 3000 TL SALI KUPONLARI

İ İDDAA EDİTÖR Konu Sahibi
9 yıl (0 mesaj)
Salı akşamı tek maç avantajından yararlanılabilir ben kendi şahsi fikirlerimi belirtip grubun kuponlarını aynen yazıcam.bide bu grubu soran arkadaşlar oluyo ona açıklık getireyim.biz uzun zamandır birlikte iddaa dan ve yurt dışından kupon yapan 7 arkadaşız ve kimseyi gruba çekmek ve extra para kazanmak gibi bir durumumuz yok yanlızca buradan hepimiz kuponu görüyoruz yurt dışı bahislerini yazmıyorum zaten açıkçası ordan para kazanıyoruz iddaa 3-4 mbs olduğundan pek sıcak bakmıyoruz ama 20 şer tl atarak heyecan yaşıyoruz ve bunuda burdan veya mail yoluyla paylaşıyoruz.

511 PARİS CHELSEA

bu maçın kısır geçeceği kanaatindeyim geçen seneki maçta paris süper oynamıştı ama o takımdan eser yok kanaatim 02çş. ve sistemcilere 0-1 gol

501 kodlu romanya kupasında ligde oynadıkları maçta 3-2 gibi gollü maç oynayan DİNAMO ve TARGU takımları iki maçlı eleminasyonlu oynanacak kupa maçında yine birbirlerinin ağlarını sarsacaklardır,ev sahibi içerde mutlaka gol buluyor ve dinamoda zaten golcü bir takım ve mantık KG VAR diyor.

504 kodlu ing.cl maçında düşme potası ve şampiyonluk potasındaki iki kritik takımın maçında 2-3 gol aralığı bekliyorum .

510 kodlu ing.2 maçında aynen bir üstteki takımlar gibi bir durum sözkonusu ben H.0 ı sistemcilere 02çş ı ise bankoculara tavsiye ediyorum.

512 kodlu sam.ligi maçına bu orandan normalde girilmez ama ev sahibinin lig tatili devam ediyor ve eski güçlerinde asla değiller tavsiyem garanticilere 1.20 orandan 2 , fakat bayern bence gövde gösterisi yapacak ve bu yüzden H.2 diyorum. kuponlar ise şöyle

511 02 ÇŞ. 1.30

501 KG.VAR 1.55

504 2-3 G.1.75
---------------------------
T.ORAN 3.52*20-70 TL

511 0-1 GOL.2.70

512 H.2 1.80
--------------------------------
T.ORAN 4.86*10-48 tl bol şanslar





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İDDAA EDİTÖR -- 17 Şubat 2015; 3:16:34 >


K Kaçan Aşık
9 yıl (1733 mesaj)
PM LE ANLATIRSAN IYI OLUR HOCAM


Bu mesaja 2 cevap geldi.

İ İDDAA EDİTÖR Konu Sahibi
9 yıl (0 mesaj)
yarın gündüz müsait bir ara yazmaya çalışıcam saygılar


Bu mesaja 1 cevap geldi.

E elbiskuha
9 yıl (795 mesaj)
quote:

burdan yazmakla tam anlaşılmaz bol şanslar


burdan anlaşılmayan şey pmden nasıl anlaşılcak ? 3000 tl kar getiren olayıda anlatmak için niye bu kadar meraklısın anlamadım


Bu mesaja 1 cevap geldi.

İ İDDAA EDİTÖR Konu Sahibi
9 yıl (0 mesaj)
ben pm ye mail bıraksın dedim uzun olduğu için vede herhangi birşeye meraklı değilim yanlızca isteyen arkadaşlara anlatırım dedim ama anlaşılan siz istemiyorsunuz sorun yok saygılar arkadaşım


Bu mesaja 3 cevap geldi.

6 666azazel
9 yıl (4839 mesaj)

B b-broker
9 yıl (102 mesaj)

T tek hakkın VAR..!
9 yıl (606 mesaj)
Kardeşim dalga mı geçiyorsun.Yani herkes pm at yazsın diye mi konu açtın.Özellikle millete teker teker pm den yazacağına buraya bir kere yaz herkes anlasın.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 4 cevap geldi.

A ahmet/elektro
9 yıl (883 mesaj)
pm istiyorum



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

S Scarbrough
9 yıl (68 mesaj)
pm alayım hocam



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

B BMJR
9 yıl (68 mesaj)
pm verin




X xeske
9 yıl (737 mesaj)
pm pm pm



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

B baruter2
9 yıl (132 mesaj)

İ İDDAA EDİTÖR Konu Sahibi
9 yıl (0 mesaj)
neden dalga geçeyim arkadaşım ay sonuna kadar sistem maçlarını zaten burdan paylaşıcam herkes görecek ondan sonra özelden göndericem ve takip edin ltf beğenirseniz takip edersiniz sonra neden pm olduğunu görürsünüz


Bu mesaja 2 cevap geldi.

M mrat_ylmaz
9 yıl (1340 mesaj)
pm




A AkdenizLee
9 yıl (1039 mesaj)
pm.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


1 1907Fatih1907
9 yıl (1396 mesaj)
pm lütfen pm at mail adresi veririm ben



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


H hırdavatçım
9 yıl (58 mesaj)
Bu hesaplarida sistemleride cok yaptik biz zamaninda. Ama emin ol bos is. Zarari büyük is.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

D deserthawk
9 yıl (12347 mesaj)
merak ettim pm




M maglev89
9 yıl (21 mesaj)