Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
32
Cevap
0
Tıklama
2
Öne Çıkarma
Cevap: AYDINDA YAŞAYAN/OKUYAN ? (2. sayfa)

S semachann
2 yıl (411 mesaj)
Birileri de Çeşme'deki fakülte için bilgilendirirse tadından yenmez.




T tipicin
2 yıl (0 mesaj)

A Agonize Konu Sahibi
2 yıl (997 mesaj)
siz 8-10k arasında başka bir yer yazdıysanız o gelir hocam bence


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @tipicin

N Niernen
2 yıl (83 mesaj)
Yurt fiyatları beni endişelendiriyor. Netin altını üstüne getirdim ama herhangi bir fiyat bulamadım.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

T tipicin
2 yıl (0 mesaj)
yazmadım hocam aydında yaşadığım için adü yazdım direkt




Bu mesajda bahsedilenler: @Agonize

T tipicin
2 yıl (0 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Niernen

Yurt fiyatları beni endişelendiriyor. Netin altını üstüne getirdim ama herhangi bir fiyat bulamadım.
yurt fiyatları en lüksünde 11.500 ama daha düşük standartlarda 8-9 bin bulursunuz bence


Bu mesaja 2 cevap geldi.

N Niernen
2 yıl (83 mesaj)
Bir arkadaşım 700tlye 2 kişilik bir odada kalıyor. Kız yurduyla erkek yurdu fiyat olarak farklı değildir herhalde. 700e bulabilirsem 2 kişilik düzgün temiz bir yurt iyi olur benim için. Kayıt için bizzat gidicem zaten orda bakınırım artık.




Bu mesajda bahsedilenler: @tipicin

A Agonize Konu Sahibi
2 yıl (997 mesaj)
ben dün bir yeri aradım rastgele, akademiydi galiba tek kişilik 15k, 2 kişi 12k, 3 kişi 10k, 4 kişi 8.5k dedi
tek kişiliği 9 aya bölünce aylık 1.600 civarı ediyor....





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Agonize -- 19 Ağustos 2018; 16:31:2 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Niernen , @tipicin

N Niernen
2 yıl (83 mesaj)
Arkadaşım da bir tek o yurdu duymuş erkek yurdu olarak. Zengin yurdu olduğu için olsa gerek. İyi bakacağım yurtlardan biri eksilmiş oldu teşekkürler. Umarım KYK çıkar yoksa sokakta kalabilirim. :D


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Agonize

A Agonize Konu Sahibi
2 yıl (997 mesaj)
deme hocam ben de en uygun budur diye aramıştım. sonra sövdüm başka yerleri aramamaya karar verip cbü olsun diye dua eder oldum





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Niernen

N Niernen
2 yıl (83 mesaj)
Her şehirde var böyle zengin yurtları anladığım kadarıyla. MEB'e bağlı olanlar genelde pahalı oluyor. Ama sonuçta aynı şey yine hepsi. Neredeyse hiç fark yok. Gereksiz pahalıymış cidden.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Agonize

A Agonize Konu Sahibi
2 yıl (997 mesaj)
ben de MEB e bağlı olanlar daha insaflıdır diyordum





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Niernen

N Niernen
2 yıl (83 mesaj)
Fakir yurdu bulabilen oldu mu? Şuan sokakta kalıcam gibi görünüyor.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.