Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
391
Cevap
0
Tıklama
1
Öne Çıkarma
AWOX U5600STR 4K 140 EKRAN 55 - Android TV'li 55' 2499 TL

S
soneday Konu Sahibi
geçen yıl (2749 mesaj)
Merhabalar, 55inch android sistemli 55 inch olarak bu fiyat birdaha gelmez.
Bu Awox'un android sistemlisini kullananlar yorum yapabilirlermi hızı hakkında?
Link: https://urun.gittigidiyor.com/tv-ses-goruntu/awox-u5600str-4k-140-ekran-55-411892973
_________
TEKNİK ÖZELLİKLER
55 INC EKRAN BOYUTU
3840*2160 UHD ÇÖZÜNÜRLÜK
SMART TV
ANDROİD İŞLETİM SİTEMİ
CI MODÜL GİRİŞ YUVASI
2*USB GİRİŞİ
***HDMI GİRİŞİ
RJ-45 İNTERNET GİRİŞİ
2*8 W SES ÇIKIŞ GÜCÜ (STEREO)
178 DERECE GENİŞ GÖRÜŞ AÇISI
TELETEXT DESTEĞİ
ULTRA DİNAMİK KONTRAST
VİDEO KAYDETME ÖZELLİĞİ
PROGRAM REHBERİ DESTEĞİ
MİRACAST ÖZELLİĞİ
DRB-S2 DAHİLİ UYDU ALICILI
DVB-T2 KARASAL YAYINLARI ALABİLME
DVB-C KABLOLU DİGİTAL YAYINLARI ALABİLME
ÇOKLU DİL DESTEĞİ (AÇILIŞ TÜRKÇE)





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soneday -- 21 Şubat 2019; 15:3:23 >

En Çok Beğenilenler Tümü Tüm Yorumları Aç
2 haftadır kurcalıyorum, Rootlamayı, Netflix hd(1080p) kalite açmayı buldum, bazı gizli özellikler de cabası, müsait bir zamanımda bir başlık açacağım. Elimde başka markaya ait rom...
Yoruma Git
Yorumun Devamı AlpErkin - geçen yıl +7
Sen istiyor 100 hz verecek çok para :)
Yoruma Git
D3monHunter - 11 ay +3
19.12.2019 tarihi itibari ile awox maceramız sona ermiş oldu. Daha da awox un hiç bir ürününe yaklaşmam.1 ay oldu servise gideli bi kart değiştirip getirmediler.Getirmedikleri gibi...
Yoruma Git
Yorumun Devamı dream_m4 - 8 ay +2

S
soneday Konu Sahibi
geçen yıl (2749 mesaj)
UYARI LİNK HATALIYMŞ FULLHD'MİŞ
4K OLARAK GÜNCELLEDİM




Y
yener94
geçen yıl (108 mesaj)
Yakınlarda olan varsa kemer vestel de iyi indirimli tv Ler vardı bi bakın derim





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S
Sismologger
geçen yıl (371 mesaj)
Panel kalitesi hakkında bilgisi olan var mı, Hdr desteği filan yok olaymış iyiymii





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

S
soneday Konu Sahibi
geçen yıl (2749 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Sismologger

Panel kalitesi hakkında bilgisi olan var mı, Hdr desteği filan yok olaymış iyiymii
sharp panel diyorlar ama emin değilim. zaten 4k panel üreticisi sayılı sonuçta

edit:
Panel Tipi : DLED

Panel Üreticisi - Menşei: LG Displays /Güney Kore





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soneday -- 21 Şubat 2019; 15:29:29 >


L
Lithium
geçen yıl (3527 mesaj)
Fiyat uygun da markaya güvenemiyor insan ben kullanmayacağım aile kullanacak smartı, uydu alıcısı, WiFi, screen mirror filan sorunsuz olmalı. Regal filan olaydı bari. Canlı inceleyebilsek keşke.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

S
soneday Konu Sahibi
geçen yıl (2749 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Lithium

Fiyat uygun da markaya güvenemiyor insan ben kullanmayacağım aile kullanacak smartı, uydu alıcısı, WiFi, screen mirror filan sorunsuz olmalı. Regal filan olaydı bari. Canlı inceleyebilsek keşke.
Ben aylardır inceliyorum bu Awox'u henüz kötü bir yorumla karşılaşmadım. Ama android sistemi nasıldır bilmiyorum.




S
Sismologger
geçen yıl (371 mesaj)
TV nin fiyatı gayet iyi, arayüz iyi değilse bir TV box herşeyi çözer.

Keşke panel hakkında bişeyler bulabilsek, ölü pixel var mı gölgelenme var mı temel özellikler düzgün olsa yeterli olur bu fiyata bu TV alınır





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

S
soneday Konu Sahibi
geçen yıl (2749 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Sismologger

TV nin fiyatı gayet iyi, arayüz iyi değilse bir TV box herşeyi çözer.

Keşke panel hakkında bişeyler bulabilsek, ölü pixel var mı gölgelenme var mı temel özellikler düzgün olsa yeterli olur bu fiyata bu TV alınır
Sitede çok awox konusu var araştırabilirsiniz
https://www.google.com/search?q=site%3Ahttps%3A%2F%2Fforum.donanimhaber.com%2F+awox+4k&oq=site%3Ahttps%3A%2F%2Fforum.donanimhaber.com%2F+awox+4k&aqs=chrome..69i57j69i58.3047j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8




Bu mesajda bahsedilenler: @Lithium

W
wildcats
geçen yıl (337 mesaj)
Fikir olması açısından 49’’ için deneyimlerimi yazayım

Yaklaşık 4 yıl oldu annemlere aldım hiremico uydu alıcı ile kullanıyorlar gayet memnunlar görüntü kalitesi vs iyi ölü piksel gölgelenme vs yok ama bu hepsinde olmayacağı anlamına gelmemeli dünya para verilen markalarda bile ortaya çıkabiliyor bu durum





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

L
Lithium
geçen yıl (3527 mesaj)
Awox yorumları çokta iç açıcı değil ne adam akıllı inceleme var ne servisi hakkında olumlu yorum var. Biri alıp incelemeden almayacağım ben. Kanal geçişleri 4 saniyenin üstündeymiş full HD modelinde bunda da aynıdır muhtemelen. Android tv diyor ama uygulama durumu nedir? Netflix, youtube var mı? Bunlar önemli. Hdr, Dts filan yok sanırım. Tv Box ile kullanacaklar alabilir bence ama benim gibi komplike, sorunsuz 5-10 yıl götürecek cihaz arayacaklar için bence biraz daha bilgi gerekiyor.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

S
suatin
geçen yıl (526 mesaj)
Takipteyim tv lazım




O
Onderahmed
geçen yıl (14 mesaj)
Arkadaşlar şu anda 43 inç olanların arasında hangisini tavsiye edersiniz yoksa 2019 da çıkacak Samsung LG nin ürünlerini mi beklemeliyim





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @onderahmet

İ
isa.errcan
geçen yıl (17 mesaj)

İ
isa.errcan
geçen yıl (17 mesaj)
KİM DİYOR YOK DİYE HEM USB HDR DESTEGİ HEMDE HDMI 1 DEN DESTEGİ VAR PS4 DEN BİZZAT TEST ETTİM




Bu mesajda bahsedilenler: @Sismologger

B
brkprlk35
geçen yıl (5928 mesaj)
4K filmleri oynatırken frame atlama gibi şeyler yok değil mi? USB 3.0 olması şart çünkü. Yazınızı okudum 4K alıcı var demişsiniz 4K yayın olarak deneyimlediniz mi?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @isa.errcan

İ
isa.errcan
geçen yıl (17 mesaj)
bana servis geldi 30 dk kurcu ölü pixel testi vs herşeyi yapdı tv youtube netflix vs var google play var 6.0 android var youtube fln çok seri takılmadan gidiyor klavye takmak lazım kumanda yeterli deil

netlik açısından süper sadece renk ile ilgili sıkıntı var bence iyi anlıyan birisi servis menüsünden çözer hdr olan bi panelde renk sorunu olması da garip belki bana öyle geliyordur turuncular ve tonları mesela bende gözüme çok çarpıyor kırmızı mavi süper ama trt4k açıyor kanal geçişleri eh işde tkgs var otomatik sıralı kanallar




Bu mesajda bahsedilenler: @Lithium

İ
isa.errcan
geçen yıl (17 mesaj)
youtubeden 4k mkv olarak indirdim 60 fps direk açdı iki usb var birinden açıyor digerinden açmıyor menü tuşuna basınca hdr menüsü çıkıyor menüden hdr açılabiliyor




Bu mesajda bahsedilenler: @brkprlk35

M
MDiri
geçen yıl (104 mesaj)
Bende aldım gittigidiyor üzerinden. Servis kurmaya geldiği zaman tvye elektrik gelmediğini gördük ve iade ettik. Android olduğu için baya da hevesle beklemiştim açıkçası. Şimdi Philips'e yöneldim tekrar. Eski televizyonumda Philipsti ve oğlan kırana kadar gayet memnunduk. 50pus7303 kovalıcaz artık


Bu mesaja 1 cevap geldi.

İ
isa.errcan
geçen yıl (17 mesaj)
BUGUN VİDEO yayınlıcam bi bakın isterseniz boşuna çok para vermeyin derim amatörde olsa detaylı video çekdim kendi açdıgım konuda yayınlıcam




Bu mesajda bahsedilenler: @MDiri