Kullanıcı Adı:
Şifre:
Bu konudaki kullanıcılar: 2 kayıtlı üye
1383
Cevap
12046
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Avengers: Endgame (2019) | İlk Fragman Yayımlandı

M
MARVEL
Konu Sahibi

4 yıl (2171 mesaj)




Infinity War 4 Mayıs 2018'de, Endgame ise 3 Mayıs 2019'da sinema ekranlarına gelecek. Bu iki filmde Avengers'ın Thanos'a karşı vereceği savaş konu alınacak. Thanos gibi korkunç ve oldukça güçlü bir karakter karşısında Avengers'ın vereceği savaş da muhtemelen görsel bir şölen halini alacak.

Marvel Stüdyoları'nın başkanı Kevin Feige, "Nick Fury, Tony Stark'ın evine girip de ona daha büyük bir evrene ait olduğunu söylediğinden bu yana planlarımız var. Avengers: Infinity War, şu ana kadar başlattığımız her şeyin zirve noktası olacak." diye konuştu.



Marvel'ın diğer filmleri ile ilgili daha fazla bilgi sahibi olmak ve bu filmi izlemeden önce sinematik evrende şu ana kadar yaşananları öğrenmek amacıyla izlemeniz gereken filmleri öğrenmek için Marvel Filmleri başlığımıza bakabilirsiniz.

Tüm Marvel filmleri için:http://forum.donanimhaber.com/m_91885060/tm.htm





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MARVEL -- 7 Aralık 2018; 18:49:18 >

Bir tarafta ADAM var.Herkes hayatta kalsın diye çabalar.Aç,susuz,oksijensiz hayatta kalmaya çalışır.Diğer tarafta başka bir adam var.Dünyanın yarısı yok olmuş sakalı keser,saç
Yoruma Git
Yorumun Devamı Michael J.Scofield - 7 gün +45
Akşam akşam çok gevezelik ettim herkesten özür.ama hikayemide anlatmadan geçemeyeceğim.uyku tutmadı da :)



Yoruma Git
Yorumun Devamı Ultrasaray0643 - 3 hafta +19
rocket ölmesinde kim ölürse ölsün.
rocket'ın askerleriyizzz

Yoruma Git
Yorumun Devamı thedvl - 7 gün +14
Ne bekliyordunuz beyler fragmandan ?

Bu sadece ismi belli olsun diye öylesine yapılmış bi fragman.

Bunu verdiklerine şükredelim.

Yoruma Git
Yorumun Devamı Mishakal - 7 gün +12
son bir kaç sayfadaki tartışmaları temizledim arkadaşlar, kimse size sohbet etmeyin demiyor ancak diğer üyelerin film hakkında bilgi almasını engelleyecek, sonuca bağlayamayacağınız özn
Yoruma Git
Yorumun Devamı Jeolog. - geçen hafta +12

T
tombombadil_07
4 yıl (650 mesaj)
Allaaaaahhhhh aman sabahlar olmasın. Olsun olsun. Gözlerimiz bayram eder.




Bu mesajda bahsedilenler: @MARVEL

2
2K
4 yıl (12257 mesaj)
The Avengers 3 şu an için Marvel'ın en büyük projesi gerçi The Avengers'in kesilen sahnelerinde Civil War da başlangıç alt yapısı hazırlanıyor gibiydi ama onun hakkında daha pek bir şey bilmiyoruz. The Avengers 2 bile aslında 3'e hazırlık o yüzden böyle büyük bir projeyi iki filme bölmeleri eğer dolu dolu olacak ve ilki gibi ikide bir espri de olmayacaksa mantıklı.




İ
İblis Holmes
4 yıl (1639 mesaj)
part 1 ve 2 olacaksa hiç yapmasınlar . dün olarak 3 çıksın ve tadında bıraksınlar




S
Shadow in the Dark
4 yıl (1165 mesaj)




S
SteveRogers
4 yıl (374 mesaj)




D
double minded
4 yıl (1318 mesaj)
iç savaşa 3.filmden sonra yer verecekler gibi.bu da thanos'un 3. filminde basit bir şekilde harcanması demek oluyor.böyle olacaksa hiç bulaştırmasınlar thanos!u.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S
SS-Obergruppenführer
4 yıl (1637 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: double minded

iç savaşa 3.filmden sonra yer verecekler gibi.bu da thanos'un 3. filminde basit bir şekilde harcanması demek oluyor.böyle olacaksa hiç bulaştırmasınlar thanos!u.

Hocam 3.filmin Civil War olacağı söyleniyor, eğer haberiniz varsa gelen duyumlara göre Captain America 3'te Iron Man başrol karakteri olacak ve Steve Rogers ile ters düşüp Civil War'ın temellerinin atılacağı söyleniyor.Eğer söylenenler doğruysa Avengers 3 Civil War'ı konu alırsa ve Captain America 3'te baş düşman Iron Man olursa bu durumda Thanos ve Red Skull'a ne olacak merak ediyorum.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

T
Thanos
4 yıl (8713 mesaj)
Bence Civil War, Avengers 3'te Thanos'un gelmesiyle sonra erecek ve Avengers, Thanos'a karşı tekrar birleşecek.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Three Dimensions

S
SS-Obergruppenführer
4 yıl (1637 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Batman

Bence Civil War, Avengers 3'te Thanos'un gelmesiyle sonra erecek ve Avengers, Thanos'a karşı tekrar birleşecek.

Yok hocam Civil War Cpt.America 3 ile gösterilip bir daha değinilmeyecek bir konu değil ki dediğin gibi olsun.Başlı başına bi olay, Dedikodular doğru çıkarsa Cpt.America 3 ile başlar artık hangi film ile son bulur bilinmez.Zaten Winter Soldier'da Bucky ve "Kalkan" olay örgüsü ile anlaşılıyordu konunun Civil War'a geleceği.Hatta Sony'nin bile Spider-Man'ın haklarını Avengers için verebileceği konuşuluyor ki bu dedikodu da Civil War'ın baya ciddi olduğu yönünde.

Ama Guardians of Galaxy ekibinin Avengers için yaptığı açıklamalar ve Thanos'da kafamı kurcalıyor.




D
Death52
4 yıl (2201 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Batman

Bence Civil War, Avengers 3'te Thanos'un gelmesiyle sonra erecek ve Avengers, Thanos'a karşı tekrar birleşecek.


Abi bana şöyle geliyo. Şimdi Civil War'ın sonunda Steve ölecek. Ama Thanos'a karşı Steve'in olmaması komik olur. O yüzden hikayenin sonunu değiştirebilirler. Zaten Civil War'ın yeni ÇRsi de çıkıyo. Bi de Civil War bir filme sığacak bir şey mi? Bu da konuyu şuraya getiriyo. 3. Avengers filmine taşabilir mevzu. Zaten Cap 3 te Avengers filmi gibi olacak, ya da ismi geçen Iron Man 4 filmi var orda da devam edebilirler..


Bu mesaja 1 cevap geldi.

K
ktulgar
4 yıl (897 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Death52

quote:

Orijinalden alıntı: Batman

Bence Civil War, Avengers 3'te Thanos'un gelmesiyle sonra erecek ve Avengers, Thanos'a karşı tekrar birleşecek.


Abi bana şöyle geliyo. Şimdi Civil War'ın sonunda Steve ölecek. Ama Thanos'a karşı Steve'in olmaması komik olur. O yüzden hikayenin sonunu değiştirebilirler. Zaten Civil War'ın yeni ÇRsi de çıkıyo. Bi de Civil War bir filme sığacak bir şey mi? Bu da konuyu şuraya getiriyo. 3. Avengers filmine taşabilir mevzu. Zaten Cap 3 te Avengers filmi gibi olacak, ya da ismi geçen Iron Man 4 filmi var orda da devam edebilirler..


Captain America 3, Chris Evans'ın son filmi.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

D
Death52
4 yıl (2201 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: ktulgar15

quote:

Orijinalden alıntı: Death52

quote:

Orijinalden alıntı: Batman

Bence Civil War, Avengers 3'te Thanos'un gelmesiyle sonra erecek ve Avengers, Thanos'a karşı tekrar birleşecek.


Abi bana şöyle geliyo. Şimdi Civil War'ın sonunda Steve ölecek. Ama Thanos'a karşı Steve'in olmaması komik olur. O yüzden hikayenin sonunu değiştirebilirler. Zaten Civil War'ın yeni ÇRsi de çıkıyo. Bi de Civil War bir filme sığacak bir şey mi? Bu da konuyu şuraya getiriyo. 3. Avengers filmine taşabilir mevzu. Zaten Cap 3 te Avengers filmi gibi olacak, ya da ismi geçen Iron Man 4 filmi var orda da devam edebilirler..


Captain America 3, Chris Evans'ın son filmi.

Benim bildigim kadariyla 6 filmlik anlasmasi var, yani Avengers 3... Ha o da yetmez yazdigim şeyler için ama zamanla uzatmaz mi? Uzatabilir.. RDJ'ı gorduk...





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Death52 -- 17 Ekim 2014; 22:33:37 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

-
-_-_-
4 yıl (13706 mesaj)
Thanos hotu yuda gostersinler bari de sonra reboot mu yapacaklar ne yapacaklarsa yapsinlar





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


K
ktulgar
4 yıl (897 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Death52

quote:

Orijinalden alıntı: ktulgar15

quote:

Orijinalden alıntı: Death52

quote:

Orijinalden alıntı: Batman

Bence Civil War, Avengers 3'te Thanos'un gelmesiyle sonra erecek ve Avengers, Thanos'a karşı tekrar birleşecek.


Abi bana şöyle geliyo. Şimdi Civil War'ın sonunda Steve ölecek. Ama Thanos'a karşı Steve'in olmaması komik olur. O yüzden hikayenin sonunu değiştirebilirler. Zaten Civil War'ın yeni ÇRsi de çıkıyo. Bi de Civil War bir filme sığacak bir şey mi? Bu da konuyu şuraya getiriyo. 3. Avengers filmine taşabilir mevzu. Zaten Cap 3 te Avengers filmi gibi olacak, ya da ismi geçen Iron Man 4 filmi var orda da devam edebilirler..


Captain America 3, Chris Evans'ın son filmi.

Benim bildigim kadariyla 6 filmlik anlasmasi var, yani Avengers 3... Ha o da yetmez yazdigim şeyler için ama zamanla uzatmaz mi? Uzatabilir.. RDJ'ı gorduk...

http://geekstra.com/film-dizi/film/steve-rogers-icin-cap-3-son/

Buradaki habere dayanarak söylemiştim.Gerçi evet sözleşmesini de uzatabilir.RDJ'nin o kadar açıklamasından sonra ben beklemiyordum.RDJ yaptıysa Chris de yapabilir.




T
turin---thesamet
4 yıl (165 mesaj)
Arkadaşlar cap3' e sığmaz diyosunuz da şu an cap3'le Avengers 3 arasında 4-5 film var. Thor'u ve Guardians'ı saymazsak Ant Man, Dr. Strange filmleri dünyada şehir hayatının içinde geçecek ve Ciwil War'u asıl işleyecek olan Agents of Shield var daha. Yani Marvel İnfinity Gauntlet hikayesini arka planda ilerletirken ana hikaye olarak Ciwil War'u rahatça 4 filme yayabilir.

Pardon yanlış düşündüm. Capt. America genelde aşamaların son filmi olur ama yine de Agents of Shield var. O dizi daha çoook parlayacak





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turin---thesamet -- 18 Ekim 2014; 1:09:48 >


E
EresboSS
4 yıl (437 mesaj)
Part 1-2 saçmalığını yapmasınlar yeter




P
phantom_coal
4 yıl (6545 mesaj)
İç savaş ın en önemli anı spider-man in maske çıkarışı, telif hakkı sony de olacak, bahsettikleri söylentiden öteye geçmez anlaşmazlarsa.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


A
Aléister Crowley
4 yıl (1650 mesaj)
Avengers 10 un konusunun açılmasını merakla bekliyorum.Daha ikincisi çıkmamış The Avengers 4 diye konu açılıyor.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M
MERT*
4 yıl (5019 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Aléister Crowley

Avengers 10 un konusunun açılmasını merakla bekliyorum.Daha ikincisi çıkmamış The Avengers 4 diye konu açılıyor.

Duyurulan bir filmin konusunun açılması çok normal değil mi?





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.