Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
28
Cevap
1752
Tıklama
12
Öne Çıkarma
Atatürksüz paylaşım krizi! Emniyet, o başkanın görevine son verdi.
C
9 ay (26833 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Atatürksüz paylaşım krizi! Emniyet, o başkanın görevine son verdi.

https://www.sondakika.com/politika/haber-emniyetin-ataturksuz-30-agustos-paylasiminda-yeni-19006074/

Bunun konusu acildiginda omurgasizlar surekli kilif uydurdu. Yok soyle yok boyle..



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

Muhtemelen Atatürk'e alerjisi vardı özenle onun olmadığı bir foto seçti veya düzenletti.

Kılıfçılar da muhtemelen keremcem ve ozkan adlı tiplerdir. Bunların hayatl...
Yoruma Git
Yorumun Devamı Kartal Göz - 9 ay +18
Varlığını tarikatlara borçlu olan AKP’nin marifetleri bunlar. Tarikatlara ellerini verdiler esir alındılar. Önce FETÖ şimdi METÖ veya KETÖ.

Bunların kaderi bu. Geç...
Yoruma Git
Yorumun Devamı VirgilSollozzo - 9 ay +10
Atatürk olmadan bunların sülalesini Yunanlılar köylerde şey yapıyordu, yatıp kalkıp şükredecekleri yerde nankörce ya adını silmeye ya da adına lanet yağdırmaya çalışıyorl...
Yoruma Git
Yorumun Devamı Weirdusername - 9 ay +9
K
9 ay (51721 mesaj)
Yarbay

Muhtemelen Atatürk'e alerjisi vardı özenle onun olmadığı bir foto seçti veya düzenletti.

Kılıfçılar da muhtemelen keremcem ve ozkan adlı tiplerdir. Bunların hayatları kılıf.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

W
9 ay (908 mesaj)
Yüzbaşı

Atatürk olmadan bunların sülalesini Yunanlılar köylerde şey yapıyordu, yatıp kalkıp şükredecekleri yerde nankörce ya adını silmeye ya da adına lanet yağdırmaya çalışıyorlar. Bunlar bu vatana, bu toprakların insanına düşman. Hani diyor ya Neyzen Tevfik: "Geldikleri gibi gitmediler; kimi itini bıraktı, kimi bitini, kimi de p***ni. Yoksa bu kadar ş****sizin bizden olması mümkün değil" diye.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Weirdusername -- 2 Eylül 2025; 16:49:11 >

N
9 ay (24013 mesaj)
Yarbay

Çok büyük ihtimal bir tarikatın adamıdır.



K
9 ay (52615 mesaj)
Yarbay

Adamda dinci Atatürk düşmanı tipi yok hatta alakası bile yok + mhp lide.

Bence estetik çizim çalışma yapayım derken halkın abartılı hassasiyetini atlamışlar adam birkaç tane farklı kaynak kullanmış hepsini montajlayım birleştiriyim derken olan olmuş.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerimcem -- 2 Eylül 2025; 17:19:30 >

V
9 ay (12089 mesaj)
Yarbay

Varlığını tarikatlara borçlu olan AKP’nin marifetleri bunlar. Tarikatlara ellerini verdiler esir alındılar. Önce FETÖ şimdi METÖ veya KETÖ.

Bunların kaderi bu. Geçen gün Konya’daki hastanede kızı tedavi etmeyen İşİD köpeği de bunların marifeti. Emniyet, bakanlıklar hepsi tarikatlarda. Ne tarikatı neyin tarikatı, ne tür birer paralel örgütlenme kimse bilmiyor. AKP’ye oy verdikleri sürece sıkıntı yok. Akp’den kurtulduktan sonra bunların üzerinden silindir gibi geçmeyen Türkiye belini doğrultamaz, burnunu bktan kurtaramaz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
9 ay (6471 mesaj)
Yarbay

Şunda kötü niyet aramayan İstanbul'un fethi kutlamalarında Fatih olmadan paylaşım yapınca da aramasın o zaman. Büyük Taarrüz Atatürk demek zaten. Hadi Çanakkale falan tamam. Bak onda gene niyet okuyamam derim ama Kurtuluş Savaşında bir şeyden bahsedersen Atatürk'ten bahsediyorsun demektir. Atatürk'ü anmadan Atatürk'ü anmak gibi bir şey olur.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
C
9 ay (26833 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Baska konuda troller kasit olmadigini hata olmadigini falan savunuyordu, madem kasit vs.. yoktu adami niye gorevden aliyorlar... Forumda tukurdugunu yalamayi seven cok trol var.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @gcb1903
K
9 ay (52615 mesaj)
Yarbay

Çok basit çok tepki alan şikayet edilen için, herkes görevden alınır .

Bu adamın Atatürk düşmanlığından yaptığının ıspatı değildir uzaklaştırma yapılmış zaten herhalde kendini suvunur.

meraketmeyin fetöcü veya tarikatçılar kestikleri oskarlık rolle sizden daha fazla Atatürkçüdür ruhunuz bile duymaz .





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerimcem -- 2 Eylül 2025; 19:4:4 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Cem
C
9 ay (26833 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Haksiz ve temelsiz bir tepki olsa adamin arkasinda durur gorevden almazlardi kerocummm. Tepkiler sonuna kadar hakli oldugu icin gorevden aldilar. Bu yasta bunu sana ben anlatamayim artik...

Bir mesajini 10 kere duzenlemeyince rahat etmiyon..

Sonradan ekledigine yorum olarak.

Suan feto artigi akpli tayfa ve Ataturk dusmani cemaatci, tarikatci tayfa her firsatta saldirmaya calisiyor hemde gizlenmeden rol oynamadan. Arkasinda destekleri herzaman var saniyorlar. Sekll 1 a





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cem -- 2 Eylül 2025; 19:9:3 >

< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @kerimcem
K
9 ay (52615 mesaj)
Yarbay

adam iki ana kaynak kullanmış attaki şahıs Atatürk, üsteki ana foto alttaki fotodaki Atatürk ün üst bedenini kalçasına kadar keseceği için silmiş bu kadar basit.




Bu mesajda bahsedilenler: @gcb1903
G
9 ay (6096 mesaj)
Yarbay

şimdi bi şey yazacaktım ama hakarete girer neme lazım. yapay zeka kullanmış gibi.



H
9 ay (963 mesaj)
Yüzbaşı

Daha yüksek maaşlı iş verirler.



K
9 ay (52615 mesaj)
Yarbay

yahu git adamın özel hayatına kariyer geçmişine bak her makam odasında Atatürk baş köşede rte bile yok adam sizin çizdiğiniz profile uymuyor.

ben kasti yaptığına ihtimal vermiyorum ha hatası var dikkatli davranmalıydı sıradan bir shop çalışması değil sonuçta orası başka.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kerimcem -- 2 Eylül 2025; 19:32:59 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Cem
C
9 ay (26833 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

meraketmeyin fetöcü veya tarikatçılar kestikleri oskarlık rolle sizden daha fazla Atatürkçüdür ruhunuz bile duymaz .


Bunu yazan sen, ozaman senin mantigina gore adam kripto fetocu veya tarikatcimi oluyor.

Yazdikca batiyonnn laa.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @kerimcem
G
9 ay (2066 mesaj)
Teğmen

Kerimcem tipik “bile bile yanlışı savunan, kabul edemeyen, her seferinde kıvıran” forum kullanıcısı. Bunların tek silahı laf kalabalığı ve inat. Cahil özgüveni yaşıyor.


İlk başta “Atatürk zaten yoktu” dedi. Yanlış çıkınca “estetik için silindi” dedi. O da tutmayınca “çok kaynak montaj, hata oldu” dedi. Şimdi de “adam Atatürk düşmanı değil” diyerek olayı kişiselleştirmeye kaydırdı.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-6FAD03CDB -- 3 Eylül 2025; 9:44:42 >


Bu mesajda bahsedilenler: @Cem
A
9 ay (5712 mesaj)
Yarbay

İki sebebi olabilir birilerine yaranmak yada birilerinin hiddetine maruz kalmamak. Kendinizi onun yerine koyun empati yapın nasıl davranırdınız.



B
9 ay (2870 mesaj)
Binbaşı

Ülkede o kadar çok hain var ki istediğin kadar cezalandır, olmadı as ama bitmez...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

D
9 ay (2382 mesaj)
Teğmen

M
9 ay (17168 mesaj)
Yarbay

Bir kaç ay dinlenip olay unutulunca daha üst bir mevkiye terfi alır.
Tiyniyetleri belli şaşırtmaz





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi man utd -- 4 Eylül 2025; 0:9:27 >

< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >