Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
12308
Cevap
397901
Tıklama
3
Öne Çıkarma
Cevap: ☆☆ ASUS ZenFone 2 Ana Konu / Kullanıcı Kulübü ☆☆ (85. sayfa)

D
ddiscoveryy
5 yıl (1291 mesaj)
Biraz araştırmadan kastınızın kağıt üzerindeki bilgilere bakmak olduğunu görünce cevap veresim bile gelmedi ama bir şeyler yazayım yine de. Öncelikle şunu söyleyeyim OnePlus'tan para almıyorum bu iş için merak etmeyin Fazla ram'in zararlı olduğunu söylemedim, okuduğunuzu anlamaya çalışın lütfen. Şu anda çok fark etmeyeceğini söyledim. Biraz daha açayım anlamayanlar için, şu zamanlarda 4 gb ile yapıp 3 gb ile yapamadığınız bir şey olmaz. Belki bir kaç yıl içinde olur, zaten o zamana da OnePlus One kalmaz. Neyse çok da diyecek bir şey yok, her zaman olduğu gibi herkes kafasının dikine gitmeye çalışıyor.
@carpediem_10 keşke he deyip geçmek yerine cevap verecek birkaç cümleniz olsaydı.




Bu mesajda bahsedilenler: @mortarxl

U
ultiMance
5 yıl (6312 mesaj)
Telefonu dün Vatan da inceledim. Ağırlığını belli ediyor hoşuma gitmedi bu durum. Kalınlığı pek sıkıntı olmuyor. Ekranın parlaklığı maksimum seviyede Samsung ve LG modellerinin yanından bile geçemez. Güneşli havalarda sıkıntı olur. Arayüzü güzel ve hızlı çalışıyor. Kamerası ortalamanın altında gözüküyor. Resimlerde bulanıklık ve detay kaybı bariz belli. Özetle bu telefonu sadece işlemcisi ve RAM i için almazdım beni memnun etmedi.





< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

T
tyfnpsgt
5 yıl (25 mesaj)
1.8 asus antutu 41648 , battery 6750 fena değil gibi





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


M
mortarxl
5 yıl (1107 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: ddiscoveryy
Biraz araştırmadan kastınızın kağıt üzerindeki bilgilere bakmak olduğunu görünce cevap veresim bile gelmedi ama bir şeyler yazayım yine de.

Beni kendinizle karıştırdınız galiba; hem işlemci hem de gpu'nun benchmarklarını inceledim. Çıkıp da işlemci saat hızını baz almadım "aa bu daha hızlı" gibisinden.

quote:

Orijinalden alıntı: ddiscoveryy
Öncelikle şunu söyleyeyim OnePlus'tan para almıyorum bu iş için merak etmeyin

Benim de zaten "para alıyorsunuz" gibi söylemim olmadı ama nedense kendi malınız olunca başkasının malından üstün görme durumuna geçiyorsunuz, ezici bir üstünlük olmadığı halde.

quote:

Orijinalden alıntı: ddiscoveryy
Fazla ram'in zararlı olduğunu söylemedim, okuduğunuzu anlamaya çalışın lütfen.

Bende "fazla ram zararlı diyorsunuz" demedim; "fazla ram'den zarar gelmez" dedim, siz daha okuduğunuzu anlamadan bana "okuduğunuzu anlamaya çalışın" demeniz komik oluyor.

quote:

Orijinalden alıntı: ddiscoveryy
şu zamanlarda 4 gb ile yapıp 3 gb ile yapamadığınız bir şey olmaz. Belki bir kaç yıl içinde olur, zaten o zamana da OnePlus One kalmaz

LGE LG-F600L kodlu bir telefon var; büyük ihtimal yeni nexus 5 olacak, ve 4gb ram ile bu sonbaharda gelmesi bekleniyor. Koskoca LG yanlış yapıyor o zaman; koysun 3GB ram geçsin değil mi? Bugün sosyal medya uygulamaları kurulu olduğu telefondaki ram miktarına bağlı olarak daha fazla hafıza tüketiyor. Ne kadar çok ram o kadar rahat çalışan uygulamalar; kaldı ki uygulama ramde kaldığı sürece veya ramde önbelleklendiği sürece daha çabuk açılır/tepki verir.

quote:

Orijinalden alıntı: ddiscoveryy
Neyse çok da diyecek bir şey yok, her zaman olduğu gibi herkes kafasının dikine gitmeye çalışıyor.

Siz kafanızın dikine gidiyorsunuz; bir önceki mesajınızı tekrar okuyun bence. Hatta ben size yardımcı olayım;

quote:

Orijinalden alıntı: ddiscoveryy
4 gb ram olsun diye Intel işlemcili telefon alıyorsunuz. Almayın. Paranıza yazık.

quote:

Orijinalden alıntı: ddiscoveryy
Belki önceki zenfone'lar fena değildi bilemem ama bu olmamış. En azından bu fiyata olmamış. Donanımsal olarak da yazılımsal olarak da birçok eksiği var fiyatına göre.

quote:

Orijinalden alıntı: ddiscoveryy
4 gb ram'inizle iyi eğlenceler size.


Ben şahsen telefon için "mükemmel, kusursuz, dört dörtlük" demiyorum, illa ki eksikler veya hatalar var ama "almayın, paranıza yazık" gibi "dikine" konuşmalarla değil "tavsiye etmiyorum, aynı fiyat kategorisinde daha başarılı alternatifler mevcut" şeklinde yönlendirmeler ile daha az tepki çekersiniz.




M
mortarxl
5 yıl (1107 mesaj)
16gb / 2gb ram'li model ile hızlı şarj olmaz. 32gb / 4gb ram'li modelde kendi orjinal şarj aleti ve kablosunu kullandığınızdan emin misiniz? %10-15'lere indiğinda kapanma var ise cihazın kendisi sorunlu olabilir; ben %2'de şarja taktığım halde çat diye kapanma olmadı.




Bu mesajda bahsedilenler: @kotbycb

H
HEISENBERG
5 yıl (2385 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: mortarxl

sadece ekran parlaklığına bakacaksanız almayınız telefonu efendim; 47k antutu skoru olan, note 4 ile kafa kafaya performans veren telefonu sırf ekranının parlaklığı az diye almayın...

Sonuçta bu telefonları günlük kullanım için alıyoruz günlük kullanımda rahatsızlık uyandırıcı bir kusuru olursa söyleyeceğiz tabii.Ben cihazı alalı bir hafta oluyor.Tek ve en büyük sıkıntısı ekran parlaklığı.1100 TL verdigime pişman oluyorum gibi.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

C
carpediem_10
5 yıl (152 mesaj)
sizin ekranların ışığı mı açık değil yoksa ekran hakikaten kötü de benim mi gözlerim çok keskin anlamıyorum. Dün navigasyon programını kullandım motor üzerinde saat 13:00-14:00 arasında. Gayet de güzel seçildi her şey.

Edit: Sizinki 1.8 Ghz modeli sanırsam 1100 dediğinize göre. Onun ekranı 720p. Bendeki 1080p. Sanırım fark vardır





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi carpediem_10 -- 21 Temmuz 2015; 13:33:53 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @HEISENBERG

P
pumaken
5 yıl (223 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: serro efe

Evet arkadaslar 2 simde aktif sim1 den sim2 numarami ariyorum telefonum caliyor sim1 ile gorusme yaparken sim2 aramalarini gorebiliyorum

işte budur bu çok önemli bir özellik ama adam akıllı tüketiciye anlatılmadı altı çizilmedi, lütfen bunu ilk sayfaya da ekleyelim sadece bu yüzden telefonu almak isteyen birçok tüketici olacaktır. Umarım diğer sorunlarda yazılımsaldır ve en kısa zamanda çözüme kavuşur.




M
mortarxl
5 yıl (1107 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: HEISENBERG


quote:

Orijinalden alıntı: mortarxl

sadece ekran parlaklığına bakacaksanız almayınız telefonu efendim; 47k antutu skoru olan, note 4 ile kafa kafaya performans veren telefonu sırf ekranının parlaklığı az diye almayın...

Sonuçta bu telefonları günlük kullanım için alıyoruz günlük kullanımda rahatsızlık uyandırıcı bir kusuru olursa söyleyeceğiz tabii.Ben cihazı alalı bir hafta oluyor.Tek ve en büyük sıkıntısı ekran parlaklığı.1100 TL verdigime pişman oluyorum gibi.

bende bu telefonu aldım; dikkat ederseniz "kusursuz" demiyorum telefona. ama sadece ekran parlaklığı için bu fiyata bu performansı veren bir cihazı tercih etmemek haksızlık olur diye düşünüyorum.




M
mtyg
5 yıl (1679 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: ultiMance

Telefonu dün Vatan da inceledim. Ağırlığını belli ediyor hoşuma gitmedi bu durum. Kalınlığı pek sıkıntı olmuyor. Ekranın parlaklığı maksimum seviyede Samsung ve LG modellerinin yanından bile geçemez. Güneşli havalarda sıkıntı olur. Arayüzü güzel ve hızlı çalışıyor. Kamerası ortalamanın altında gözüküyor. Resimlerde bulanıklık ve detay kaybı bariz belli. Özetle bu telefonu sadece işlemcisi ve RAM i için almazdım beni memnun etmedi.

1000 liraya baska bisi yokki adam akilli.





< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


K
kotbycb
5 yıl (514 mesaj)
Batarya gostergesinde problem oldugunu dusunuyorum zira sarj esnasinda %51 52 den % 100 e ulasti, bu sorunu cozmek icin bazi forumlar wipe cache yontemini onermis, ilk akilli telefonum, ne yapmaliyim, acemiyim, yuzde 10 15 gosterirken hicbir uyari vermeden ekranin kararip telefonun cat diye kapanmasi sinir bozucu, 64gb lik versiyon, abd den geldi.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


M
mr.leo29
5 yıl (16 mesaj)
arkadaşlar note 3 mü zenfone 2 mi kararsız kaldım ama zen 2 nin 64 gb bellek olanı 1500 tl olanı yani note 3 de 1600 tl özelliklerine göre fikir verebilir misiniz ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

C
clupturk
5 yıl (1373 mesaj)
Original nilkin zenfon 2 akıllı kapak
Kargo dahil 45 tl
Sadece siyah renk var
Sıfır kullanılmamış

< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


H
HEISENBERG
5 yıl (2385 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: carpediem_10

sizin ekranların ışığı mı açık değil yoksa ekran hakikaten kötü de benim mi gözlerim çok keskin anlamıyorum. Dün navigasyon programını kullandım motor üzerinde saat 13:00-14:00 arasında. Gayet de güzel seçildi her şey.

Edit: Sizinki 1.8 Ghz modeli sanırsam 1100 dediğinize göre. Onun ekranı 720p. Bendeki 1080p. Sanırım fark vardır

İki versiyonunda ekranı aynı.Açık bir havada ekranı okumak çok çok zor elinizle golge yapmak zorunda kalıyorsunuz.Muadillerine gore ekranı vasat.Bende kullandığım cihazı ovmek isterim ovuyorumda ancak ekran konusunda durum bu.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HEISENBERG -- 21 Temmuz 2015; 15:31:56 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

C
carpediem_10
5 yıl (152 mesaj)
o zaman benim gözler kartal gözü




Bu mesajda bahsedilenler: @HEISENBERG

C
carpediem_10
5 yıl (152 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: mr.leo29

arkadaşlar note 3 mü zenfone 2 mi kararsız kaldım ama zen 2 nin 64 gb bellek olanı 1500 tl olanı yani note 3 de 1600 tl özelliklerine göre fikir verebilir misiniz ?

https://kiyas.la/tr/cep-telefonu/karsilastir/Asus-Zenfone-2-ZE551ML-vs-Samsung-Galaxy-Note-3-N9000




G
GcGokhan
5 yıl (794 mesaj)
Cihazdan öncelikli beklentiniz kaliteli fotoğraf çekimi ise önermem.

Onun haricinde kesinlikle öneriyorum, çevremde 2 arkadaşıma da aldırdım.




Bu mesajda bahsedilenler: @ysr_99

N
NeutronS
5 yıl (1937 mesaj)
Her yorumu okuyorum biri iyi biri kotu diyor
Subattan beri ciksin alicam diyorum ama bir suru kotu yönü cikti gibi
sarj sorunu çıkınti sorunu ram sorunu android is sorunu kamera parlaklik falan
Bu fiyatta alinacak en iyi telefon budur ama c4 de çıkınca aklim kaldı ama sony bunlara pek guncellleme vermez gibi





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


P
popcorn41
5 yıl (159 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: messimessipuyol


quote:

Orijinalden alıntı: popcorn41


quote:

Orijinalden alıntı: messimessipuyol

Arkadaslar alicam ama asus turkiyenin asus eshopdan alsak daha iyimidir yani en saglam duzgun cihazi gönderirler degil mi birde garantisini onaylatmak gerekiyormu
internetten alicam nasil onaylaticam

Ben eshoptan aldım, sıkıntı olmadı.48 saat içinde teslim aldım.garanti belgesi onayı çoktandır yapılmıyor benim bildiğim fatura garanti belgesi yerine geçiyor, faturayı da zaten adınıza gönderiyorlar kutu içinde.başka siteden alacaksanız paralel ithalat olmamasına dikkat edin.ben hepsiburadayı da öneririm birkaç kere kullanıp beğenmediğim ürünleri koşulsuz geri aldılar.

Bimeksten almayi düşünmüştum sonradan vazgectim
asus eshopdan alsam iade etme suresi falan ne kadar telefonda bozukluj çıkınti falan cikarsa sonradan farketip gondersem ne kadar iade suresi var

Mesafeli satış sözleşmesi ile yani net üzerinden yapacağınız alışverişlerde 14 gün içinde iade edebilirsiniz





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

P
popcorn41
5 yıl (159 mesaj)
Arkadaşlar telefonun batarya performansından gündüz vakti kullanırken memnunum ancak gece şarjdan çekip sabaha kadar güç tasarruf modu açık olmasına rağmen %80 küsürlere kadar düşüyor.sizde durum nasıl?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi popcorn41 -- 21 Temmuz 2015; 17:58:45 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.