Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
3
Cevap
308
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Asus A7T'ye DDR2 800 mhz?

B bloodyhand Konu Sahibi
14 yıl (43 mesaj)
A7t başlığına yazmıştım ama cevap alamayınca buraya yazayım dedim.Şu linkteki notebook'a 800 mhz'lik ram takılır mı?Chipseti NVIDIA Ge Force 6100.Bu chipset 800 mhz rami destekler mi?

http://www.hepsiburada.com/productdetails.aspx?categoryid=98&productid=bd70891




B bloodyhand Konu Sahibi
14 yıl (43 mesaj)
Ya arkadaşlar bu 6.soruşum.Daha önce kimseden cevap gelmedi.Evet veya Hayır yazmak bu kadar mı zor?
Bu konuda bir bilgim yok.İşlemci fsb'si 800 mhz.Bu 800 mhzlik rami takabileceğim anlamına gelir mi?




C ChinoStery
14 yıl (79 mesaj)
Emin değilim ama benim açtığım konuda buna benzer bi soru vardı...

667mhz ram geliyo yanında 800mhz yapabilirmiyim dedim.. yapılabilir dediler..


Core2Duo T7500 (santa rosa)




B bloodyhand Konu Sahibi
14 yıl (43 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: ChinoStery

Emin değilim ama benim açtığım konuda buna benzer bi soru vardı...

667mhz ram geliyo yanında 800mhz yapabilirmiyim dedim.. yapılabilir dediler..


Core2Duo T7500 (santa rosa)


Valla,Allah razı olsun kardeşim.O kadar sordum,ilk kez yanıt aldım.

Sanırım ram desteği fsb ile alakalı.Ama yinede içimde şüphe var



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.