Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
60
Cevap
1055
Tıklama
0
Öne Çıkarma
astranın motoru yeterli mi?

E egekaan Konu Sahibi
16 yıl (301 mesaj)
Astra elegance almayı düşünüyorum, arabanın diğer özellikleri içime sindi ve fiatı da son kampanya ile gayet makul. Ancak 0-100 hızlanması için 12.3 saniye veriliyor. Kullanan, deneyen arkadaş varsa çekişi ile ilgili sorun oluyor mu güçsüzlük hissi veriyor mu?




F fataleagle
16 yıl (276 mesaj)
walla benim amcamda var arabanın içindeyken çok süratliymiş gibi geliyo ama.bizim stilo ile yan yana sürdüğümüzde biraz arkada kalıyo. bizim stilo 10.9sn yani sizinkide doğru birazcık fark kalıyo. ama uzun yolda çok süratli ve rahat otobanda tutamazsın arabayı bırak gidim der.. çok güzel bence astra savrulma falanda yok


Bu mesaja 1 cevap geldi.

J Jeandan
16 yıl (9556 mesaj)
ivme biraz daha hızlı olabilirmiş ancak kasayı kaldırır




A antiochos
16 yıl (11145 mesaj)
Arkadaşım 0-100 seni yanıltmasın...Yüksek torku kesinlikle yeterli...

0-100 12.3 sn. yi 2 viteste yaparsın... Yani herhangi dandik motorlu bir aracın 0-100 ünü 10sn 9sn yaparsın diğer şeylerden feragat ederek...

1.6 araçlar performans değil ekonomi ana kriterdir.. Performansı yeterlidir...

Biriyle kapışmayacaksın ya... Benim Aracın 0-100 ü 11-11.5sn. civarında ama Yeni AStranın motoru benim motorumdan daha iyi


Onun o hıza 12.3 sn. de çıkmasının sebebi 6 vites olması, şanzıman oranları değişiyor ve ağırlık faktörü var...


Ama 6. viteste 90da giderken süper bir yakıt tüketimi var...


Bu mesaja 2 cevap geldi.

İ infinite
16 yıl (11108 mesaj)
yetersiz...bence hiç değmez...hafif ve kuvvetli bir araç bak...


Bu mesaja 2 cevap geldi.

J Jeandan
16 yıl (9556 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: infinite

yetersiz...bence hiç değmez...hafif ve kuvvetli bir araç bak...

Honda? ama astra da güzel duruyor.ivme yawaş 0-100 olarak rollingde veya uzun yolda dewirebilir mi rakiplerini peki




F fataleagle
16 yıl (276 mesaj)
egekaan senin alacağın astra 6 vites mi?antiochos öyle yazmış da. bence 6 vites değildir. 12.3 sanırım 5 vites in değeri.




E egekaan Konu Sahibi
16 yıl (301 mesaj)
6. vites dizelde var sanırım ben benzinli düşünüyorum..


Bu mesaja 1 cevap geldi.

C coxyc
16 yıl (936 mesaj)
6 vitesli değil 1.6'sı. Ama 1.6'lar içinde performansı en kötü modellerden bence. Tipine diyecek bir şey yok tabiiki. Bence test sürüşü yap yeterli gelirse performansı al.




A antiochos
16 yıl (11145 mesaj)
Ayrıca 1.6 olupta kötü performanslı bir araç yok...

bizde Doğan vardı Doğan bile yeterliydi, zaten 1.6 alırken beklenilen şeyler belli...


Bu mesaja 2 cevap geldi.

A antiochos
16 yıl (11145 mesaj)
Doğru 1.6 lar 5 vites

Dediğim gibi performans ta 0-100 , bir kızın sarışın olması gibi birşeydir, tek başına yeterli değildir... Nice esmerler vardır, fıstık gibidir, nice sarışınlar vardır yüzüne bakmazsın, vites oranları, ara hızlanmaları vs. vs. bir sürü kriter var , 0-100 hikaye...

BMW 1.6 motorunu 0-100 de geçen çoğu araç ilerleyen metrelerde fark yer , eksoz dumanının güzel kokusunu tadar misal

1.6 benzinli aracın torku yüksekse araç çeker, yani yokuşlarda vs. torku düşük aracın nefesi kolay kesilir, Astra nın torku yüksek ...




A ahmetdede
16 yıl (1181 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: antiochos

Ayrıca 1.6 olupta kötü performanslı bir araç yok...

bizde Doğan vardı Doğan bile yeterliydi, zaten 1.6 alırken beklenilen şeyler belli...


+1 1.6 motor olupta kötü performanslı araçmı var..


Bu mesaja 1 cevap geldi.

C coxyc
16 yıl (936 mesaj)

A antiochos
16 yıl (11145 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: coxyc

var tabiiki vectra

Vectra tartışıldı , 0-100 12.1 sn. mi ne...

Vectra sınıfındaki çoğu araçtan daha performanslı


Bu mesaja 2 cevap geldi.

J Jeandan
16 yıl (9556 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: coxyc

var tabiiki vectra

Vectra da çok kötü değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jeandan -- 21 Ocak 2006 23:46:21 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

C coxyc
16 yıl (936 mesaj)
Valla ben daha bugün sürdüm ondan yazdım arkadaşın babasının dı araba bana çok zor devirleniyor gibi geldi. Yakıtından da memnun değiller zaten.




A antiochos
16 yıl (11145 mesaj)
Bu arada hocam elegance için kaç para istiyorlar?

Pazarda 27 milyara 2005 2. el gördüm ben , değer mi 0 almaya acaba??


Bu mesaja 2 cevap geldi.

G GRKMKZN
16 yıl (2276 mesaj)
arkadasımda 1.6gtc var..sehiriçi 9-10lt yakıor sport a bastı mı 12den asagı düşmüor..sportun da ben dorudüzgün farkını göremedim..bi sesi toklaşıyor bi de cabuk devirleniyor gibi gözüküor ama yine de 12den asagı 100ügörmüor...bence arabadan biraz olsun performans beklentin varsa astra alırsan cok pişman olursun..


Bu mesaja 1 cevap geldi.

F fataleagle
16 yıl (276 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: GÖRKEMKAZAN

arkadasımda 1.6gtc var..sehiriçi 9-10lt yakıor sport a bastı mı 12den asagı düşmüor..sportun da ben dorudüzgün farkını göremedim..bi sesi toklaşıyor bi de cabuk devirleniyor gibi gözüküor ama yine de 12den asagı 100ügörmüor...bence arabadan biraz olsun performans beklentin varsa astra alırsan cok pişman olursun..

+1




E egekaan Konu Sahibi
16 yıl (301 mesaj)
elegance + IDS Plus paket + metalik 37500 ama sıkı bir pazarlık yapmadım emin olmadığımdan, bir de yol sesi motor sesi yalıtımı ile ilgili fikri olan var mı? benim için oldukça önemli.


Bu mesaja 3 cevap geldi.