Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
30
Cevap
216
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cevap: aşııııım laaaaa (2. sayfa)

D DesertRose
16 yıl (830 mesaj)
ooo tanıdık arkadaşlar görüyorum(ne tanımak ama)
İtaliano seni sadece sx1 de görüyordum.Şimdi tuhaf geldi




O onguryıl Konu Sahibi
16 yıl (1059 mesaj)
yok yaw itaLiano buranın gediklisidir sx1 den vakit kaldımı buralarada uğruyo işte

lem bugün benim tel e fw kuracaktık ama ortalıkda yoksun




E eros
16 yıl (5122 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: Gulshen83

ooo tanıdık arkadaşlar görüyorum(ne tanımak ama)
İtaliano seni sadece sx1 de görüyordum.Şimdi tuhaf geldi


ben hep burdayım


quote:


yok yaw itaLiano buranın gediklisidir sx1 den vakit kaldımı buralarada uğruyo işte

lem bugün benim tel e fw kuracaktık ama ortalıkda yoksun







< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eros -- 8 Kasım 2005, 17:15:36 >


D DesertRose
16 yıl (830 mesaj)
Buralarda görmekte güzel
Ben fw den mwden pek anlamadığım için pek takılmıyorum oraya.Bişeyler öğrenmeye çalışıyorum işte,orada yazılanları okuyarak...




E eros
16 yıl (5122 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: Gulshen83

Buralarda görmekte güzel
Ben fw den mwden pek anlamadığım için pek takılmıyorum oraya.Bişeyler öğrenmeye çalışıyorum işte,orada yazılanları okuyarak...






D DesertRose
16 yıl (830 mesaj)
Şaka maka çavuş oldum bende
Ama orduda bayan asker yok en az bi teğmen olmak lazım


Bu arada senin konu ne alakasız yerlere geldi fcuqboi kusura bakma





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DesertRose -- 8 Kasım 2005, 16:24:26 >


O onguryıl Konu Sahibi
16 yıl (1059 mesaj)
yoh canım ne demek siz keyfinize bakın

lan eren msn i açsana olm bişi soracam




A Always0007
16 yıl (2362 mesaj)
len abartma

görende gerçek sanıcak



quote:

Orjinalden alıntı: itaLiano


quote:

Orjinalden alıntı: Always0007

İtaliano ne iş polemiğe girmişiz yakıştıramadım

bir türk kızı için değermi beya,yapmayın eylemeyin

dünya nüfüsü çoktan 5,5 milyarı geçti kaba bir hesapla bunların yarısının bayan oldunu düşünürsek tek bir kişi için ağlamak pek mantıklı olmaz kanımca


işte budur ya..

aşk deyince , romantizmn deyince akla gelen tek isim topiğe gelmişş...

polemik falan yok ölesine geyikledik

abi bea bi kız koleksiyonundan bahsetsene





F Fetih
16 yıl (5630 mesaj)
ağır ol
quote:

Orjinalden alıntı: fcuqboi

ya nedir bu kardeşim yaaa ölüyom haklıyım ama haksız durumdayım hatta haksızlığı bile kabul ediyom ama fayda yoqqq napacam ben yaaaaaaaaaa





O onguryıl Konu Sahibi
16 yıl (1059 mesaj)
ooooooo osman abime baq sx1 i bıraqmış aşk meşk mevzularına dalmış bi kaç gündür çok görüyom seni gereksizlerde ne iş yeni fw bitti mi




F Fetih
16 yıl (5630 mesaj)
ula sen şu çiçek sulayan milletvekili kimdi neyse onunla beraber çiçek sularsınız.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.